Fii un sofer de elita! Invata sa schimbi roata la masina!

De obicei nu-mi place sa fac de-astea, dar acum nu ma pot abtine. Cancan ne invata sa rezolvam o pana de cauciuc. De ce? Nu stiu, poate era lipsa de cancan-uri in ziua respectiva. Dar cum ne invata!

Pentru inceput aflam ca, daca stim sa schimbam o roata suntem niste soferi de elita! Sunt mandru! Eu sunt sofer de elita! Eu si alte milioane de oameni din tara asta. Suntem tara cu cei mai multi soferi de elita pe metrul patrat. Vede oricine, zi de zi.

Citim si ajungem la o chestie de mare finete, contrara a ceea ce stiam pana acum:

- Scoate roata si desfa cele 4/5 suruburi!
– Inlocuieste-o cu roata de rezerva! Fixeaza suruburile usor in canturi, unul cate unul si apoi strange-le in cruce!

Ai inteles, da? Scoate roata si apoi desfa prezoanele. Cum? Nu merge?! Nu-i nimic, insista! Nu ajungi sofer de elita chiar asa usor! Tot nu iese roata? Ce naiba are? A dracu’ roata! Nu mai e nimic de facut. Suna un prieten.

Daca prietenul a rezolvat roata si s-a uitat la tine ca la un bou (nu-ncerca sa intelegi de ce) poti trece mai departe, urmand sfaturile din enciclopedia Cancan.

Pentru a evita eventualele incidente ai grja sa nu pornesti niciodata motorul cat timp este sprijinit pe cric.

Ba, nici p-asta n-o stiai. Ca sa schimbi roata trebuie sa sprijini motorul pe cric. De ce? Nu intreba! Soferul de elita nu gandeste, el citeste si actioneaza.

De ce dracu se apuca Cancan sa dea sfaturi practice? Si daca o face, e greu sa puna pe cineva sa scrie corect o chestie simpla? E greu sa gandesti putin sau la ei e la norma de articole?

Bleah!

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.