Primul M de la BMW care dezamageste?

Asa cred cei de la EVO. De fapt, nu dezamageste, dar din testul lor reiese ca nu-si are rostul, ceea ce e la fel de grav.

The excellent body control, supple ride and comfortable (if far from spacious) cabin add to the X6M’s undoubted ability to mix serious ground-covering pace with excellent refinement and habitability. But then much the same could be said for the £20K cheaper xDrive50i, which isn’t that much slower and sounds like a proper V8. If you want a quick X6, that remains our recommendation. The X6M may be fast, but it’s an even worse idea than we feared.

Nu-mi place ideea de SUV supersport (ma rog, foarte puternic). Inteleg dorinta lor de a le da o lectie celor de la Mercedes (ML 63 AMG) si Porsche (Cayenne Turbo S), dar daca unii fac o chetie discutabila si fara sens, cred ca trebuie sa te gandesti inainte de a le raspunde orbeste.

793MM Primul M de la BMW care dezamageste?

BMW X6 M

Imi place la nebunie BMW, si de doua ori mai mult “M”-urile, dar sunt chestii care n-ar trebui sa se schimbe. Da, pe termen mediu poate le aduc notorietate si bani (desi in zilele astea un SUV de peste 500 CP nu stiu cat de profitabil este), dar pe termen lung se pierde din valoare. M-urile erau ceva special, de traditie, de performanta. Si n-as vrea sa vad sigla asta pe toate modelele BMW. Isi pierde din farmec. Si totusi bavarezii au plasat-o fara probleme pe X6 si X5. Si uite ca nu merita, dovada concluzia celor de la EVO. Si nu cred ca sunt singurii care n-au fost impresionati de primele SUV-uri M si primele M-uri cu tractiune integrala.

Un M3, un M5, M6 chiar sunt masini speciale. La fel de putin speciale au devenit din pacate AMG-urile. Toate modele Mercedes au versiuni AMG. Bun, sunt performante, foarte rapide, dar n-au nici un farmec. Cum ar putea avea cand vezi sigla si cele 4 tevi de esapament pana si pe R-Klasse? Plus cate doua versiuni uneori, 63 si 65 AMG. Nu mai au nimic deosebit, parca se vand sigle la kilogram. BMW are inca sansa sa nu ajunga acolo. Sa speram ca o vede la timp.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.