2010, anul service-urilor? Nu prea…

George Buhnici spune intr-un editorial pentru Promotor ca 2010 este anul service-urilor. Ca importatorii din Romania vor incepe sa fie cu adevarat atenti vis-a-vis de clienti, pentru ca – dupa mult timp – activitatea de service le va aduce mai multi bani si nu vanzarea de masini. Ideea este ca noi, clientii, vom avea de castigat.

Sau nu.

Eu am avut deja dovada ca service-urile nu s-au schimbat. Si trateaza clientii cu aceeasi superficialitate, care te innebuneste la un moment dat.

Mi-am dus masina la IMG (service Kia), in Jilava, pentru indreptarea si vopsirea unei parti a spoilerului spate. Acolo s-a constatat ca era julita si aparatoarea de noroi si a ramas ca ei sa faca o reconstatare si s-o trimita spre aprobare asiguratorului (Allianz).

Le-am lasat masina joi si trebuia s-o iau luni sau marti. Bineinteles ca s-a ajuns la ziua de vineri si atunci am reusit s-o iau dupa ce am ridicat tonul. Un apel la Allianz mi-a confirmat ca oamenii de la IMG nu facusera cererea de reconstatare pentru aparatoarea de noroi. Trecuse o saptamana si ei nu s-au obosit sa trimita pe mail o poza si o explicatie pentru cei de la Allianz.

Asta nu e tot. Cand am luat masina am vazut imediat ca spoilerul nu era indreptat la nivel cu aripa. L-au vopsit si si-au zis ca e obositor sa faca totul bine pe principiul “las’ ca merge si-asa”. Nu merge. I-am aratat problema omului care mi-a predat masina si i-am zis ca revin. Acasa am observat inca o umflatura pe spoiler. M-am enervat.

Am revenit la ei si le-am zis ca stau acolo, sa-mi rezolve problema. Mi-au luat masina si peste 2 ore au revenit cu ea. Spoilerul tot nealiniat, dar revopsit in zona respectiva. Cu multe scame, cu gauri, treaba de mantuiala. Deja eram plin, plin de draci.

Am venit iar in service, peste cateva zile. Am stat iarasi doua ore, dar cand mi-au adus masina era – in sfarsit! – asa cum o desenasera coreenii.

Concluzia: a trebui sa merge cu masina de 3 ori in service, pentru o banala indreptare si vopsire a unui colt de spoiler. Asta inseamna respect pentru client si profesionalism?! Asta inseamna ca lucrurile se vor schimba in service-urile din Romania?

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.