Noul Audi A1

Audi a admirat probabil atat de mult modelele Mini si Alfa Romeo MiTo, incat a vrut neaparat sa le opuna un concurent. Iar acesta este noul A1, o masina de clasa mica (are putin sub4 metri lungime) al carei scop este sa se impuna in segmentul premium de oras, dar si sa atraga noi clienti. Adica tineri cu nu neaparat cu bani multi, care sa lase A1-ul si sa treaca la un A3/A4, la un moment dat.

1 Noul Audi A1

N-as zice ca este o frumuseste absoluta (adica as prefera MiTo, daca ar fi sa aleg intre ele), dar arata bine avand in vedere ca este cel mai mic model Audi. Stiti modelul A2 produs pana acum cativa ani? Aia era clar o masina urata. Cel mai urat Audi modern.

12 Noul Audi A1

A1 este insa altceva, chiar daca putin cam “taios” ca aparitie. Plansa de bord este simpluta, un fel de downgrade de la modelele mai mari. Pentru un asemenea gen de masina, nu stiu daca rigiditatea interiorul este un avantaj.

2 Noul Audi A1

Bineinteles ca Audi arunca manusa celor de la Mini, spunand ca A1 este “cel mai sportiv model din clasa sa”. Pana la primele comparative cu Mini, sa zicem ca se hazardeaza in afirmatii. Motoarele sunt deocamdata doua TDI-uri si doua TFSI-uri, cu puteri intre 86 CP si 122 CP si consumuri intre 3,8 si 5,4 litri/100 km. Este insa clar ca va urma si o varianta care sa-i faca fata lui Mini Cooper S JCW.

Sa vedem niste pareri… preferati designul special al lui Mini, caracterul latin al Alfei MiTo sau liniile noului Audi A1?

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.