Intalnirea cluburilor auto

Vineri m-a abordat in trafic un tip cu o super misto facuta Kia pro_cee’d (scraach, de la fankia.ro) care mi-a spus de intalnirea cluburilor auto de la pavilionul H din Herastrau, de sambata. Pana acum am ratat tot ce se putea din intalnirile posesorilor de Kia, asa ca de data asta mi-am zis sa ma duc.

Nu a fost cine stie ce asitenta (cel putin in alea 3 ore pe care le-am petrecut acolo), dar am vazut cateva masini frumoase si cateva demonstratii. Apropo de demonstratii, baiatul cu acrobatiile pe scuter (vezi poze) vroia neaparat sa se sinucida, altfel nu-mi explic de ce nu purta casca. Nu i-a iesit sinuciderea, dar a facut spectacol.

pro_cee’d-urile de acolo, cam 4 la numar, mi-au placut toate, cu o singura exceptie, masina neagra de la PLM Tuning (de la ce-o veni PLM asta? :)). Toata admiratia pentru baiatul care a facut-o, e clar ca a muncit o gramada la ea, dar nu i-a iesit mare lucru. Evident, din punctul meu de vedere. Pro_cee’d-ul chiar este o masina care se preteaza la tuning, dar daca dai in “boala” exagerarilor s-a dus totul.

De exemplu:
– daca faci un kit de caroserie, nu-l montezi pe masina decat atunci cand poti s-o faci impecabil. Daca spoilerul ala pare lipit cu guma de mestecat si are lufturi prin care bagi degetul, se duce dracului toata “sportivitatea”.

- n-o sa-i inteleg niciodata pe cei care-si pun cate doua tevi de esapament, mari si negre, pe o masina cu motor mic. Chiar daca suna de zici ca-i prototip de LeMans, sub capota e tot un motor de 1,4/1,6 litri care nu poate mai mult de 100 si ceva de cai. Asadar, mult zgomot pentru nimic.

Iata si pozele.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.