Break-urile incep sa aiba si stil, nu?

Romanii oricum nu sunt consumatori de break-uri (doar SH, ca-s ieftine la nemti), dar pana in anii trecuti genul asta de masini arata oribil. Un portbagaj brut, adaugat unei caroserii fie de berlina, fie de hatchback, care nu se potrivea deloc cu fata masinii. Ideea era sa fie cat mai mult spatiu, nu conta aspectul. Si asta se intampla nu doar la producatorii de volum, ci si la cei premium. De-aia au si fost botezate de romani dricuri (ma rog, si pentru ca romanii sunt prea snobi ca sa-si cumpere o masina practica atunci cand au nevoie).

Opel Astra Sports Tourer Break urile incep sa aiba si stil, nu?Din fericire, situatia se schimba si vedem break-uri frumos desenate, cu spatele mai elaborat, nu doar trantit acolo de dragul a cat mai multe valize. Incep sa aiba stil si cred ca asta conteaza mai mult decat cei cativa litri pierduti la capacitate. Eu n-am vazut niciodata un break ticsit de bagaje, n-am vazut nici unul cu bancheta rabatata si umplut la refuz.

Un exponent al “curentului” asta este noul Astra Sports Tourer. Dealtfel, nici nu-i mai spun Caravan, ci Sports Tourer pentru a sublinia tocmai aspectul mai legat, mai dinamic.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.