Kia a anuntat o rechemare in service pentru modelele cee’d fabricate intre 1 aprilie 2008 si 30 martie 2009. Problema consta in presiunea insuficienta din circuitul de franare, doar la modelele echipate cu ESP (de-aia zic faptul ca masina mea pare sa franeze ca lumea, pentru ca n-are ESP, desi se incadreaza ca data de fabricatie).
In service se va inlocui cilindrul principal al circuitului de franare, fara nici un cost pentru proprietar.
In Marea Britanie sunt rechemate in service 468 de cee’d-uri: in 5 usi, break si pro_cee’d. Inca nu stiu daca rechemarea vizeaza si alte piete, dar aflu curand si va spun.
Tot in cadrul acestei “sesiuni” sunt rechemate si 6.585 de exemplare Picanto. In cazul acestora, garnitura de la filtrul de combustibil ar putea fi afectata de substantele pentru dezghet folosite pe drumuri si exista pericolul unor scurgeri de combustibil. Iar scurgeri de benzina in compartimentul motor cu majoritatea pieselor incinse.. va cam dati seama la ce ar putea duce.
Pacat ca nu ti-ai luat zic eu… aveai ceva in plus foarte valoros… erai chemat in service, se facea treaba si gata…
Leo, nu mi-am luat pentru ca era un pachet de echipare standard. Daca vroiam ESP, trebuia sa renunt la alte echipamente si ma costa mai mult.
e mai fun ceedu fara ESP
Piticu, clar e mai fun, imi amintesc ca ziceai si acum cateva zile pe Twitter
Da’ ce-i cu aversiunea asta fata de ESP? Te antrenezi pentru raliuri? :))
Vreti sa simtiti ca va conduceti masinile? Vreti sa puteti spune odata cu trecerea timpului ca sunteti din ce in ce mai buni la volan? In cazul asta aceasta e masina ideala: Volan, roti, minim doua locuri, 2000cc cu turbo, 300cp, orice tip de tractiune la alegere, cutie manuala 6 trepte, un diferential blocant, CHEALA la capitolul “sisteme electronice” si cel mai important FRANE CLASICE. Asa s-au nascut adevaratii piloti, asa s-au nascut adevaratele raliuri, ACELEA au fost adevaratele masini.
Sunt de acord cu Emil. De multe ori e mult mai distractiv fara toate sistemele astea. Singurul cu care sunt de acord este ABS-ul. Asta in cazul unei franari mai puternice sa nu ramai fara directie. Dar un sofer bun stie sa franeze puternic astfel incat sa nu blocheze rotiile. Ce nu stiu foarte multi despre ESP este ca trebuie sa indeplinesti anumite conditi ca sa intre alfel degeaba il ai(de exemplu pe nisip nu o sa intre niciodata, acest sistem nu intra peste 180 si multe alte chesti). Multi s-au bazat ca au ESP si s-au trezit pe camp cu masina la arat asta in cazul in care nu s-au oprit intr-un cap de pod sau in stalp.