Noul BMW X3, in camuflaj oficial

BMW tatoneaza terenul cu noua generatie a SUV-ului X3 si ne arata o multime de poze oficiale, dar cu masina camuflata. Teoretic, n-ar trebui s-o vedem in toata splendoarea pana in toamna, la Salonul Auto de la Paris, dar pun pariu ca pozele oficiale si “curate” vor aparea pana atunci.

BMW X3 new Noul BMW X3, in camuflaj oficialDin ce vedem pana acum si din cate au spus cei cativa fericiti ai presei auto care au fost invitati sa conduca masina (da, BMW face de-astea), noul X3 va fi ceva mai opulent, adica mai “umflat” pentru o prezenta mai impunatoare, cam cum se afiseaza X5. X3 va fi si mai mare decat prima generatie, dimensiunile urmand sa fie foarte aproape de cele ale primei generatii X5.

In rest nu se stie mare lucru, motorizarile urmand sa fie cele deja cunoscute din gama constructorului bavarez. Se zvoneste ca noul X3 va fi echipat in serie cu cutia automata cu 8 trepte, mai putin versiunile de baza (xDrive20d) care vor fi echipate cu cutia manuala cu 6 trepte.

La final, sa va spun despre primul meu contact cu (inca) actualul X3. Era undeva in 2004 – 2005 si l-am luat la test cu colegii de la Auto Mondial. Ne-am dus in Snagov, in padure, pentru niste poze frumoase. Am decis noi ca trebuie sa urcam masina pe niste sine de tren.  Nu va ganditi ca erai niste sine normale, erau dezafectate si ingropate pe jumatate in pamant. Ideea e ca X3-ul nostru a ramas cumva suspendat, cu puntile incrucisate si n-a vrut sa se miste de acolo pana nu l-am impins cu rotile suspendate in pamant icon smile Noul BMW X3, in camuflaj oficial Cam asta era atunci sistemul xDrive in combinatie cu niste suspensii foarte tepene. E adevarat ca, pe sosea, masina este impecabila.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.