BMW Romania a anuntat ca noul BMW X3, care va debutat oficial la Salonul Auto de la Paris, va fi lansat la sfarsitul acestui an in Romania, livrarile catre clienti fiind programate tot in aceeasi perioada.
Noul X3, care arata mult mai bine, spun eu, decat vechiul model, vine cu o serie de solutii, care il fac foarte economic, modelele fiind echipate cu tehnologia EfficientDynamics. Functia Auto Start Stop este disponibila – in premiera – si cu transmisia automata (cu 8 trepte).

La momentul lansarii, doua versiuni de motorizare vor fi disponibile pentru clientii romani. Cel mai ieftin model este X3 xDrive20d, echipat cu propulsorul turbodiesel de 2 litri si 184 CP. Consumul mediu al acestei versiuni este de doar 5,6 litri/100 km, in conditiile in care masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 8,5 secunde si atinge 210 km/h. Standard, pentru aceasta versiune, este oferita o cutie de viteze manuala, cu 6 trepte, dar optional este disponibila si cutia automata cu 8 trepte. Acest model costa, in Romania, 41.168 euro (TVA inclus).

Cea mai puternica versiune de motorizare este cea pe benzina, de pe versiunea X3 xDrive35i. Motorul de 3 litri, biturbo, produce 306 CP si 400 Nm si te duce de la 0 la 100 km/h in 5,7 secunde. Viteza maxima ajunge la 245 km/g, iar consumul mediu este de 8,8 litri/100 km. Acest model costa 51.708 euro (TVA inclus).
Etichete: 4x4, BMW, BMW X3, noul BMW X3, preturi BMW X3, SUV
18 comentarii pe acest articol
costi
August 31st, 2010 at 5:56 pm
1Daca masina asta va consuma in realitate 5,6 cu toate sistemele de eficentizare si dozare a carburantului eu imi scot un piston la motorul masini mele, il prajesc apoi il mananc cu sunca si praz(ca is oltean). Sa fie bucurosi posesori de asa ceva daca vor scoate o medie de 6-7. Sa fim seriosi. La 42000 de euro mi se pare putin cam mult, mai ales ca lista de optionale va fi una lunga si foarte scumpa asa cu e la toate BMW. In fine. Modelul asta cred ca se va vinde destul de bine la noi pt ca sunt foarte multi jmecheri care nu mai au bani de X5 sau X6 asa ca se vor da mari cu manelele in boxe la semafoare si prin parcari cu noul X3. Asta nu inseamna ca toti posesori de asa X3 fac parte din acea categorie de oameni cu “valoare”.
Stima Costi…
emil
August 31st, 2010 at 9:59 pm
2Una si cu una fac doua! Ce mai tura vura! Puneti mana de la mana toti cei care scrieti aici, cumparati-mi si mie una din asta, care vreti voi, sa ma conving si eu cum e treaba asta cu 5-6% la 2 tone. Deci nu comentez nimic, pe bune, dar chiar nu stiu ce sa mai cred. Ori astia de la BMW mint de ingheata apele, ori chiar e adevarat si nu mai zic nimic decat un BRAVO din tot sufletul meu de iubitor de masini. Sa faca frate si altii asa ceva! Ce naiba! Numai de rasa ariana tot aud de ceva timp incoace. Bmw in sus, Mercedes in jos, VW la stanga si Audi dreapta. Exact zvastica. Adica o cruce cu varfurile ramase in urma datorita demarajului celor 4 forte germanice. Buni dom’le nemtii astia!
EU
September 1st, 2010 at 10:40 am
3Consumul se face dupa aceiasi parametri indiferent de marca, pentru a se putea compara modelele intre ele.
Dan
September 1st, 2010 at 1:09 pm
4Costi, emil… masina nu va consuma 5,6. Stiti ca valorile astea se obtin dupa niste norme acceptate de toti (acelasi norme pentru toate modelele, indiferent de clasa).
Asa cum spune si “EU”, valorile date de constructor sunt in special pentru a putea face comparatia cu alte modele.
Personal, nu cred ca nivelul consumului va fi foarte departe de valoarea data de nemti. BMW chiar a reusit sa faca in asa fel incat sa-si faca masinile mai economice decat cred multi. Ii admir mult pentru asta.
costi
September 1st, 2010 at 1:26 pm
5Ai dreptate. BMW are cele mai mici consumuri mai ales pe diesel-uri. Sunt tari la asa ceva. Mai stiu ca aceste consumuri se fac in anumite conditi, la anumite turati, o anumita presiune atmosferica, etc. Dar sa iti mai spun ceva. Multi, foarte multi au impresia ca atat v-a consuma masina aia in realitate si crede-ma ca stiu ce spun. Am vazut multi oameni nemultumiti ca vezi doamne masina lor consuma mult mai mult decat scrie pe foaie.
Si pana la urma e foarte bine ca reusesc consumuri mici pe toate masinile lor. La urma urmei cui nu ii convine sa aiba o masina de 1,5 tone cu o putere de 184 de cai(si aici iar as avea ceva de comentat ca la fel multi au impresia ca asta e puterea la roata ceea ce este gresit, e puterea motorului iar la roata presupun ca ajunge ceva de genul a 170 de cai sau poate mai putin) si un consum de 6. Mie mi-ar conveni! Sincer
Stima Costi ….
costi
September 1st, 2010 at 1:32 pm
6Ceea ce vreau sa spun mai pe scurt e faptul ca acele consumuri sunt facute strict pt comparatiile pe foaie si nu reflecat realitatea. Daca ma intorc la un articol de-al tau unde pe foaie comparam Fiat 500 cu BMW 320 si iese invingator BMW ce ar fi sa le iei in test pe amandoua (fiind jurnalist auto stiu ca poti ) faci cu fiecare acelasi traseu mixt(autostrada, oras, si un DN) si apoi sa ne spui si noua rezultatele reale. Sincer cred ca Fiat va consuma ceva mai putin cu toate ca e benzina. Sper sa nu te superi pe mine. Articolele sunt foarte bune si incitante. Tine-o tot asa!
Stima Costi …
Dan
September 1st, 2010 at 1:51 pm
7Costi, n-am de ce sa ma supar
Am mai spus, nu trebuie neaparat sa fiti de acord cu mine. Fiecare e cu parerile lui si e absolut normal sa fie asa. Pe mine ma bucura sa formez aici o comunitate de oameni pasionati de masini, nu vreau oameni care sa-mi aprobe neconditionat fiecare idee. Nu sunt eu detinatorul adevarului absolut, fiecare are parerea lui si trebuie respectata.
M-a intaratat si pe mine faptul ca masinile astea doua au acelasi consum mediu (teoretic), asa ca am actionat.
Am vorbit la BMW si peste doua saptamani o sa iau la test 320d EfficientDynamics Edition, sa vedem cum sta la consum. Nu pot sa iau in aceeasi perioada Fiat-ul 500, pentru ca nu exista inca in Romania. Posibil sa fie lansat la noi catre finalul anului si dupa ce intra in parcul de presa al importatorului, sigur il iau si eu la test.
Oricum, o sa fie interesant de comparat
costi
September 1st, 2010 at 2:05 pm
8Foarte tare. Chiar sunt curios de consumul bmw-ului. Acum deja o sa se nasca aici intrebari de genul “oare cat va consuma BMW?” Eu zic ca daca ai face un traseu de genul Centru Bucurestiului – A1 – Pitest apoi o iei pe soseaua veche Pitesti – Topoloveni – Gaesti -Titu – Bucuresti unde cuprinzi toate tipurile de drum mers 130 – 140 pe autostrada iar in rest in limita traficului eu zic ca va lua 6.5 -7. Asta asa ca o parere de amator in domeniu. Abia astept sa ne spui aici consumurile!
))
Stima Costi …
P.S. Cand o sa o conduci sa te gandesti si la mine te rog ….
Dan
September 1st, 2010 at 2:19 pm
9Ma gandesc, promit
fac testul si pentru mine, dar si pentru voi, toti suntem curiosi.
Nu m-am gandit ce traseu aleg, dar sigur o sa respect limitele de viteza. Sa fie o chestie absolut reala, mers economic, dar fara chestii gen mers cu 70 km/h, in treapta a sasea, pe autostrada.
costi
September 1st, 2010 at 2:29 pm
10In treapta 6 la 70 la ora rupi in doua consumul. acolo toaca motorina nu o consuma. Iti dai seama cat de subturat e motorul ala. Un motor subturata consuma la fel ca unul turat ca baga combustibil la greu sa nu moara motorul.
emil
September 1st, 2010 at 2:37 pm
11Dan, stau si ma gandesc oare cati gandesc ca tine cand vor cumpara acest X3? Cati dintre posesorii acestui gen de masina i-ai vazut potoliti? Eu nu am vazut. Toti alearga ca au cu ce. Deci pot spune fara sa ma gandesc prea mult ca acest model va consuma in orasele aglomerate(buc) cam 10-12%, pt ca cu tot sistemul start-stop pe care-l are masina si cu orice cutie de viteze cu X trepte atunci cand de la Piata Romana la Piata Universitatii faci 1hsi 30 min, iar de la razoare la eroilor cam la fel, motorul ala merge ca prostu in gol si toaca motorina, iar sistemul start-stop are niste limite f bine stabilite functie de nr de porniri efectuate, de capacitatea de incarcare a acumulatorului si alte aspecte.Deci cine are impresia ca masina lui se va oprii si va repornii de la razoare la eroilor de 100 de ori ( cam de atatea ori cred ca bagi in viteza pe dist respectiva) se inseala amarnic. Iar in afara localitatii poate la o viteza de bun simt sa se apropie de realitate. Dar aerodinamica isi cere tributul in cazul acestei caroserii. Consider ca cel mai relevant test il poti face parcurgand 100km fix in bucuresti la orele de varf pe artere importante. Eu spun de acum 12-14% in Bucuresti. Daca iese 7-8% in oras pe cuvant ca ma declar invins si devin BMW-ist si uit de italiene.
Dan
September 1st, 2010 at 2:41 pm
12Nop, am incercat cu un Opel Insignia cu motor de 2 litri, turbodiesel, 160 CP, ECOflex.
La 70 km/h, treapta a sasea, pe cruise control, computerul de bord arata un consum instant de 3,6 l/100 km. Motorul mergea ok, fara smucituri, din cauza ca are cuplu mare. Sunt convins insa ca nu-i era bine. Stim treaba cu turbinele si cu funinginea care se depune, daca nu e turat
Dar atat a consumat la viteza aia. E incercat de mine, toamna trecuta, pe A2, pe la 2 noaptea. Am participat la un concurs de condus economic, de-aia am facut testul. N-am castigat concursul
costi
September 1st, 2010 at 2:45 pm
13e si asta ceva. daca ai facut tu asa ceva e sufer ok si te cred.
emil
September 1st, 2010 at 2:55 pm
14Masina pe care o conduc e o Alfa de 3000cc benzina care in oras papa 20-22% iar afara minim 8%. Si in cadrul unei discutii f aprinse cu DOI DIESELISTI care sustineau ca masinile lor nu consuma mai mult de 6-7% orice ai face, ne-am pornit pe autostrada soarelui la ora 01 in ideea ca ei sa mearga LA BLANA pe relatia Buc-Lehliu-Buc. Zis si facut. Masinile diesel sunt Renault Megane ( fierul de calcat) 1.5 dci iar cealalta VW golf 1.9 tdi 90cp. S-a mers pe blana celor doua 185 190kmh. Resultatul!!!! Renault 13% VW 11% si COTETUL meu din 1989 mergand la” plimbare” la acea viteza a luat 11% exact ca VW. Asa am castigat un plin de benzina la babuta mea. Asa ca 5-6% cu dieselul doar daca se merge in limitele bunului simt. Altfel…
Ovidiu
September 6th, 2010 at 9:30 pm
15Au fost chiar naivi daca credeau ca la viteze de peste 140 km/h cu turometrul la peste 3000 rpm au sa faca si economie la carburant, nu conteaza ce tip de carburant.. oricum bravo tie ca ti-ai gasit “FRAIERII” ! Ce sa-i faci asa invata si ei ce si cum sta treaba…
”
Am mai auzit eu pe unii care isi laudau psipiricele ca le consuma 5% hai 6 %.. iar cand au dat niste acceleratii prin oras.. si au ramas in pana.. au zis..”da mai asa este imi conuma si 10 % – 12 % daca o calc in sportive !
Ionut_Gl
September 10th, 2010 at 9:29 am
16Detin un seria 3 1999 1.9 benzina, motor 1895; Consum extraurban in urmatoarele conditii: drum drept, treapta 5 , 2200 rpm, ~ 75 km/h , surpriza……6,7 l/100 . Eu zic ca-i mai mult decat bine pentru o masina de generatia ei. Cat despre oras , desigur daca nu esti un ” baietas” de cartier , “ma-ntelegi” s-o calce in liniute , atunci nici aici nu sare de 9/100.
Respectele mele !
costi
September 10th, 2010 at 11:46 am
17Ionut_Gl ce spui tu e un consum normal al unui benzinar de 1.9. Mai ales in conditiile in care ai un regim de condus “normal” fara sa arati celorlalti din trafic ce poate masina ta. Este un motor maricel care nu depune prea mult efort sa miste masina si asta te ajuta sa obti un consum decent dar acum vin si eu sa te intreb cati posesori de BMW merg cu 75 -80 la ora?! Iti raspund tot eu : FOARTE PUTINI. Majoritatea rup masinile in 2 ca deh au BMW si nu pot sa mearga in spatele unei Dacia Logan cu 90 -100. Ei au BMW si tre sa mearga cu 150 indiferent de drum. Daca tu mergi ca si marea masa cu 60 – 130 bravo tie si numai stima.
Stima Costi …
Ovidiu
September 13th, 2010 at 10:41 pm
18Ai perfecta dreptate, am un prieten care ii SAMSAR de masini..iar mai nou are un BMW 316.. masina nu ii nu stiu ce bijuterie sau sa zic cea mai sportiva din parcare.. dar merge si isi face treaba + ca desii este mai veche sistemele electrice, motorul, cutia, etc functoneaz foarte bine. A adus masina din Austria, daca pana acum nu demult era mai ”Bland” acuma cu BMW uulll
asa o calca, asa le depaseste si pe stg si pe dreapta, pe linei continua, dubal simpla.. oricum nu conteaza. Am mers pe o straduta ingusta cu peste 100 km la ora cu el.. el la volan… deja aveam emotii..
Imi zicea mie si la unu.. asta ii masina restu nu mai conteaza.. le arat eu la restu…
Si vorba ta Costi cati oare cu astfel de masini merg NORMAL.
Va puteti da seama ca daca accelerezi, franzezi, condus asa sportiv la maxim in oras consumi la greu carburant.. depinde si cum o calci masina, cum o exploatezi. Nu conteaza ca ii Golf 3, 4, 5 sau 6 DISEL 1.6 sau 1.9 sau 2.0 TDI. Motorul poate sa consume decent acei 5-6 litrii la 100km, dar daca conduci la extrem nu cred ca poti sa scoti un consum decent avand si acceleratie si viteza mare.
Tot pe un coleg de facultate il dau exemplu si pe el cu Golf 5 1.9 TDI 105 cp masina mergea excelent. Aceleratii bune, viteza buna de top, viteza de croaziera ok, iar consumul era bun. Numai si colegul meu imi zicea dupa ce o acumulat km ca la modul in care el conduce, adica cam SPORTIV ii si consuma aprox 8 % mediu. Dar daca conduce prietena lui ea scoate 6% si uneori sub 6 % mediu.
Conteaza stilul de condus enorm..
Respectele mele !
RSS feed for comments on this post · TrackBack URI
Leave a reply
Recent Posts
Recent Comments
Citeste pe e-mail
Categories
Archives
Pages
Meta
Calendar
Motorstory.ro - blog, stiri auto, discutii despre masini. Motorstory.ro foloseste WordPress si tema BloggingPro