23 Aug
Publicat de Dan in Alfa Romeo, Volkswagen
Inca de la inceputul acestui an, VW a pornit o campanie de achizitii pentru a-si spori vanzarile la nivel de grup (cu intentia de a depasi Toyota la nivel global). Nemtii au pus ochii pe Alfa Romeo, o marca ce nu se descurca prea bine in cadrul grupului Fiat. Linia de modele este una actuala, moderna si se asteapta o reactie foarte buna a publicului fata de noua Giulietta.
Dar aceeasi linie de modele este foarte subtire. Volum de vanzari ar putea face doar MiTo, 159 si noua Giulietta, pentru ca celelalte modele (Brera, Spider, GT si 8C) sunt in alta categorie.
Ideea este ca italienii nu au gestionat foarte bine aceasta marca si ei stiu asta. La fel cum a simtit si VW ca exista mult potential. Grupul Fiat nu vrea insa sa vand Alfa si au spus-o destul de clar. Ba chiar vor sa relanseze aceasta marca, vizand o cifra de vanzari de 500.000 de unitati pentru anul 2014, cam de 5 ori mai mult decat anul trecut. Planul acesta este realizabil, spun italienii, cu ajutorul a 6 modele noi care ar urma sa debuteze pana in 2014.
Personal, n-as vrea sa vad Alfa la nemti. Desi exista multe avantaje, dar si dezavantaje. Nu e vorba de design, cei de la VW nu sunt nebuni sa “germanizeze” designul marcii. Dar ar renunta probabil la motoarele pe benzina temperamentale, de turatie mare. Iar aceste motoare inseamna mult pentru Alfa. Pe de alta parte, ma gandesc ca ar veni cu o calitate mai buna a fabricatiei, capitol la care Alfa sufera. E adevarat, nu atat de mult ca in trecut, dar este greu de schimbat peste noapte perceptia oamenilor.
Una peste alta, sper ca italienilor sa le reuseasca planul. Sa diversifice gama de modele, sa vina cu o calitate mai buna si sa stie sa le comunice si clientilor acest lucru.
Sursa: Autonews
Etichete: Alfa Romeo, VW
29 comentarii pe acest articol
emil
August 23rd, 2010 at 7:57 pm
1Deja ma ia capul! Rau de tot! Sa cumpere frate ce or vrea,dar sa lase ultima farama adevarata si sfanta din domeniul auto, acolo unde-i e locul. Exact ce spuneam mai devreme de design la VW. De asta CHIAR au nevoie nemtii.Ar putea italienii sa le dea o mana de ajutor. Revin mai tarziu cu alt coment ca mi-au venit pandaliile cu vestea asta.
emil
August 23rd, 2010 at 9:56 pm
2Maimutareala asta ma scarbeste pe deplin. nu mai stie omul ce masina sa mai cumpere. Auzi tu! Fuziune! Care-i diferenta intre RENAULT TRAFIC, OPEL VIVARO si NISSAN PRIMASTAR? Emblema. Dar Jaguar cu sasiu de mondeo? Alta porcarie. Ce sa mai zic de Rolls Royce cu motor de BMW? Sau poate apare Seat Arosa cu motor de A8-W12? Ca doar face parte din grupul VAG! Mai ramane sa fuzioneze Ferrari cu Volga si Lamborghini cu Dodge si s-a ales prafu de industria auto.
Alex.80
August 23rd, 2010 at 10:54 pm
3o sa ajungem sa ne bage pe gat doar VW. Da ce au de vor sa cumpere tot?
Dan
August 23rd, 2010 at 11:00 pm
4Alex, vor sa depaseasca Toyota si sa devina cel mai mare constructor de automobile din lume, la nivel de volum de vanzari.
Anul asta au cumparat 90% din casa italiana de design Giugiaro si vor sa ajunga la un pachet majoritar din Porsche. Asta cu Porsche e aproape sigura.
emil
August 23rd, 2010 at 11:14 pm
5Pacat ca se pierde spiritul masinilor de altadata. E pacat ca in10-15 ani nu se va mai putea face diferenta intre marci cum se facea odata. Stiai clar in trecut ce insemna diferenta intre un Mercedes W126 si un VW Passat sau un Ford Granada. Rau nu e ca VW vrea sa devina cineva. Deja este un brand foarte cunoscut. Oare ce le trebuie mai mult? Chiar nu se va putea compara niciodata o Alfa Romeo Giulieta cu un VW Golf. Pune-ti doua fotografii alaturate si vedeti diferenta. Italienii fac masini cu sufletul. SENZA CUORE SARREMO SOLO MACCHINE.
Liviu
August 24th, 2010 at 11:16 am
6Eu sunt fan Toyota. Poate ca nu are cel mai grozav design, dar din punctul meu de vedere, ca si fiabilitate, oricand se poate compara cu orice alta marca. VW poate acapara cat si ce vrea din industria auto, nu va avea aceeasi “tarie de caracter” sau “personalitate” ca si Toyota.
Alfa in schimb e o marca de suflet, facuta pentru placerea de a conduce, diametral opus conceptului VW. Sper ca italienii sa ramana italieni.
Ovidiu
August 24th, 2010 at 2:12 pm
7Sincer pe mine nu ma prea intereseaza ce si cine achizitioneaza… Alfa este pentru EMIL si pentru pasionatii de automobile “CUORE SPORTIVO”
Acel ceva de mai demult.. din pacate PIATA este ceea care decide.. si decat sa dispari definitiv si irevocabil.. ma gandesc ca mai bine te aliezi cu cei puternici.. sperand astfel ca vei mai trai …
Nu va fie teama ca sunt sigur de un lucru.. in cazul in care se va vinde la WW, italienii stiu sa isi vanda pielea scump si pe masura.. adica ce vreau eu sa zic.. Italienii or sa o fabrice, ei vor avea un cuvant important de spus.. iar WW va veni cu Finatele si cu ceva Imbunatatiri. Au sa impuna multe clauze si puncte in contractul ala de vanzare-cumparare.. si tot ITALIANA o sa fie NOUA ALFA !
Lamborghinii sub egida celor de la Audi se descurca excelent.
emil
August 24th, 2010 at 2:44 pm
8Piata de care vorbesti uita un lucru. Ceea ce a facut un german la volanul unei italiene. Adica Schumi cu Ferrari. Adica in timp ce Schumi castiga cursa de cursa si iesea campion cu o italiana, bmw mercedes renault si care mai erau prin zona stateau mai mult pe la boxe cu motoarele si cutiile facute praf. Cum mama naibii de s-a implementat in mintea romanilor ca italienii sunt cei mai prosti la masini? Ce a facut lancia delta in raliuri? Ce a facut alfa 155 si 156 in campionatele de turisme? Ferrari in F1? Se pare ca nimic din toate astea nu reprezinta ceva pt romani. Romanul cumpara masini cu gandul la FRICA DE PIESE DE SCHIMB. ” i-mi iau vw sau opel ca sunt piesele ieftine”. Asta e in mintea romanului. Pai daca ajungi sa-ti iei masina cu gandu asta inseamna ca masina pe care o ai nu e o masina buna si fiabila. E doar o masina IEFTINA la piese. Iar mi-am aprins paie-n cap!
catalin
August 24th, 2010 at 3:23 pm
9Salut! Sunt fan inrait BMW(chiar am unul)dar vreau sa va spun ca masini mai frumoase si mai rapide decat cele italiene,nu exista pe lumea asta;intrati pe net si cautati ultimele aparitii ale lui ferrari,ca sa numai vorbesc de lamborghini….dar de bugatti ce mai spuneti,cu ce alta marca din lumea asta il puteti compara?cu aston martin,cu slr sau mai nou…sls?cu R8?poate cu M6? Haideti sa fim seriosi!!! Aaaa,si am uitat:dar de Pagani Zonda ati auzit??ia cititi despre ea si mai vbm dupa!!
Apropos,va spun sincer….toate aceste masini de care am vorbit eu le-am vazut in realitate…altii daca le-au vazut in poze;si ca sa va spun ca nu am niciun interes sa mint,locuiesc intr-un oras unde s-a inventet celebra cursa MILLE MIGLIA. Cititi despre ea e pur si simplu fascinanta!!! La aceasta cursa am vazut si masini care mai sunt doar 2 exemplare in lume,niste minunatii!!!
O ZI BUNA LA TOTI!
Volkswagen vrea sa cumpere Alfa Romeo, dar italienii nu vor sa vanda
August 24th, 2010 at 4:02 pm
10[...] n-as vrea sa vad Alfa la nemti. Desi exista multe avantaje… citeste continuarea articolului pe Motorstory.ro. Comentarii [...]
Alex.80
August 24th, 2010 at 4:08 pm
11@Dan Pai da, ai dreptate. deocamdata sunt cei mai mari, cel putin pentru vreo 2 ani, din cauza ca Toyota nu a mai putut sa produca 10 mil de masini, ajungand la 8 mil…astfel VW a ajuns in varf! Si nici macar nu au cele mai bune masini…ce? poti sa zici despre un VW cum poti sa zici despre o Dacie: “Ma tine 10 ani, dupaia poate am ghinion si mi se strica cv, daca nu, ma mai tine 10 ani!”
Ovidiu
August 24th, 2010 at 4:28 pm
12hai sa vb despre masiniile italiene.. ok Ferrari is acolo sus.. atat in F1 cat si ca si masini EXOTICE.
Lancia Delta Integrale jos palaria in anii 1980-1990 era masina extraordinara si a facut istorie in raliuri… sunt de acord si cu ALFA ROMEO ca is masini bune super Sport.. dar de ce acum in WTCC dupa ce au facut legea o perioada … nu mai is in top? ba mai mult nici nu mai concureaza ca si marca de automobile… ca de ceva vreme legea o face SEAT, BMW si CHEVROLET.
Alfa Romeo o fost masini extraordinare, frumoase, sportive, au o istorie impresionanta… dar cu toate astea nu poti sa nu te izbesti de realitatea zilelor noastre… adica brandurile italiene au mari probleme legate in primul si primul rand de VANZARI si in al doi lea rand n si n probleme de CALITATE.
Exceptie Ferrari care vinde si care reprezinta un vis pentru bogatii excentrici.. adica nu esti in randul lumii daca nu ai detinut un Ferrari… restul masinilor italiene nu prea se vand.. Fiat ca si concern a avut grave probleme financiare, Alfa la randul ei are probleme financiare, Lancia nici nu mai zic .. era parca moarta… a aparut ulterior YPSILON si DELTA noua Lancia Delta, care spre deosebire de cea din 80-90 .. este mai mult luxoasa si mai putin sport.
Respectele mele EMILE pentru ca esti pasionat Alfa. Si respectele mele ca esti si posesor de Alfa… dar problemele de fiabilitate ale Alfei sunt renumite si recunoascute.. La Top Gear astia prezentatorii apreciau ALFA ROMEO ca si frumusete si ca si senzatie.. dar ziceau ca aprox citez ” posesorii de alfa se bucura de o ALFA in primii 100 km, asta pentru ca ulterior se strica, se defectaza”
Mai bine se vand masiniile frantuzesti de la PSA decat cele italiene.
Eu ma gandesc acum la realitatea din zilele noastre… de ce nu vand ITALIENII? pai nu au calitate si pret si de aceea nu sunt competitive.
Ovidiu
August 24th, 2010 at 4:47 pm
13Cataline hai sa iti zic ceva ca sa stii si tu.. un mic secret..
Lamborghinii este parte a grupului Volkswagen-Audi si tot ceea ce vezi tu pe un Lamborghinii este de la acest grup… mai ales in privinta mecanicii
Bugatti este deasemenea parte a grupului Volkswagen Audi iar Bugatti Veyron care momentan este cea mai rapida masina din lume se vinde cu aprox 1.500.000 Euro, insa costa pe Volkswagen-Audi sa produca o singura masina aprox 5.000.000 Euro. Adica este pe minus. Au facut-o doar ca sa demonstreze ca o pot face si ca au resuresle sa o creeze . Si oricum este editie limitata.
Paganii Zonda .. este un mix adica PAGANI ii un ARGENTINIAN care o lucrat in italia pentru Ferrari sau Lamborghini nu mai stiu exact.. insa motorul de la PAGANI ZONDA este MERCEDES baite… cel putin primele motoare erau importate de la MERCEDES. Poate acum ulterior dupa ce o prin aripi singurel sa si le produca .. in Italia.
Singura masina care este 100 % italiana si se vinde este FERRARI in rest sunt copii lui nenea ENZO FERRARI
) ca sa intelegeti toti. Aici ma refer la cele SPORT si EXOTICE.
Masserati face parte din grupul Ferrari, iar Alfa Romeo cred ca face parte din grupul Fiat .. bun ce pot insa sa spun ca Ferrari colaboreaza sau conlucreaza cu Fiat pentru ca :
ALFA ROMEO C8 Competizione este dezvoltat si conceput cu Ferrari. Si in loc sa puna tot ce ii mai bun, l-au limitat ca sa nu fie peste Ferrari F430 ca daca era peste .. nu mai vindeau Ferrari masinuta proprie..
Si asa ca au limitat Alfa C8… pacat masina asta ii un HIT, dar putea fi mult mai mult.
emil
August 24th, 2010 at 5:13 pm
14Ovidiu problema in wtcc este chiar “dominatia” celor de la alfa care a cam deranjat mai SUS un pic si ca sa nu para ca ar venii de undeva anume acest deranj, FIA a cerut celor de alfa limitarea turatiei motoarelor. Cei deranjati se stie cine sunt si de frica sa nu se intample in WTCC ce s-a intamplat in F1 6-7 ani la rand, au facut presiuni la FIA pt problema mai sus amintita. Mai e si aspectul ca alfa 156 chiar este o masina cam depasita in comparatie cu celelalte marci care concureaza acum. Dar gandeste-te f bine ca in anii trecuti in aceste curse concurau si opel volvo ford honda etc. Si ei au renuntat treptat. Alfa a ramas doar datorita faptului ca este spiritul lor acela de a concura. Asteptam sa vedem ce alfa va primii omologarea pt sezonul viitor. Iar ca BMW sa-si ia bataie in wtcc de la seat sau chevrolet…. mare rusine. Problema calitatii nu o discutam ca nici tu si nici eu nu stim cu ce se mananca tratamentele diverselor componente ale unei masini. Chiar ce ar fi mai de calitate la un VW sau Opel decat la o Alfa. Pivotii si bielete de directie? Chiar inca nu a scapat romania de prostia asta? Chiar credeti ca motoarele italiene sunt facute din plastilina? Sau cutiile de viteze sunt de rahat? Sunt cei mai buni in lume la homocinetice si hidraulica si angrenaje. Si cei mai inventivi. Si multe firme merg cu motoare italiene. Se stie care sunt. Asta e problema romanilor. Se complac in aceeasi prostie care dateaza de ani de zile. Nu masinilor italiene! Foarte bine! Eu ma bucur ca am o ALFA PROASTA SI SLABA SI NEFIABILA. Sunt un pic altfel decat GLOATA. Si intotdeauna i-mi voi gasii masina foarte usor in parcarea de la MALL. Pt ca am o Alfa. Nu un GOLF.
emil
August 24th, 2010 at 5:33 pm
15PS. Ca spuneai de cei de la TOP GEAR. Afla ca toti trei detin cel putin cate o alfa. Chiar nu stiu daca au din fiecare marca de pe planeta cate un exemplar si in cazul asta fac parte si Alfele din GLOATA mondiala, sau au ales fiecare dintre ei, cum a considerat fiecare, cateva marci care nu fac parte din MAREA GLOATA. Sunt sigur ca nu lipseste din garajul niciunuia Skoda Octavia, Opel Vectra, Honda Acord, BMW( x y z model) Chevrolet aveo si kalos si restul marcilor de prestigiu. Si ca sa concluzionam pt ca aici nu este Fun club alfa bmw merc sau audi, tot ceea ce se face acum se face pe banda si sunt sortite defectelor si sunt niste porcarii fata de ceea ce se facea in anii ’80 ’90 si ma refer strict la fiabilitate. Si fie ca vorbim de alfa ford opel bmw sau toyota, niciuna nu va mai inspira incredere asa cum inspirau aceleasi marci cu ani in urma. Sunt doar mai frumoase.
emil
August 24th, 2010 at 5:45 pm
16Youtube. Alfa 156 valencia 2007 fia wtcc. De urmarit.
catalin
August 24th, 2010 at 6:10 pm
17Ovidiule….degeaba adopti un copil gata crescut ajuns la maturitate daca nu-l faci si-l cresti tu….asta daca ma intelegi ce vreau sa spun;este referitor la grupurile germane(audi si vw) despre bugati si lambo….
In alta ordine de idei….cand lambo si bugati bateau recorduri mondiale de viteza prin anii ’80-’90 tot al celor de la audi si vw au fost?hai sa fim seriosi!!! audi pe vremea aia din modelele 80,90,si 100 nu ieseau,iar vw din golf si passat la fel….deci e valabila treaba cu copilul!!
emil
August 24th, 2010 at 6:21 pm
18Oare cati dintre voi, cei care va declarati iubitori de masini plangeti atunci cand marca favorita pierde sau castiga? Alfa Romeo te face sa plangi si de bucurie si de necaz. Pur si simplu traiesti pentru ea. Poate si alte marci ofera acelasi sentiment in suflet, dar ca in aceasta familie mica dar unita a celor de la Alfa Romeo, mi-e greu sa cred ca mai gasesti. Trebui sa pui suflet si multa pasiune cand ai o Alfa. E ceva deosebit chiar daca e o masina mai stricacioasa sau mai sensibila. E pur si simplu ceva ce si-ar dorii multi sa aiva, dar nu au curajul sa faca pasul. E o boala de care nu mai scapi. Indiferent cat te chinuie, indiferent de cate ori vrei sa renunti la ea si juri ca nu-ti mai trebui alfa toata viata, indiferent de cate ori ramai in drum pe ploaie sau ninsoare, indiferent daca vei avea orice alta marca mult mai buna, sufletul tot la ea-ti va fi. Pentru ca atunci cand merge, stie sa o faca si te bucura la fiecare schimbare de viteza precum se bucura un copil cand primeste o jucarie sau o femeie cand primeste o floare. Pasiunea asta inseamna. Nu doar a conduce.
Ovidiu
August 24th, 2010 at 8:55 pm
19Mai hai sa o luam pe rand…
Catalin da ai dreptate ca mai demult Lamborghini Miura, Countach, Diablo erau masini iar WW AUDI erau ceea ce erau, adica prin anii 1936 concurau cu un model BOLID si in zilele noastre AUDI UNION TYPE C masinuta care prindea 400 km pe ora.. era o epoca a vitezei era o epoca a accidentelor mortale si a pasiunii pe care EMIL o invoca si pe care eu o RESPECT, iar la fel ca mine cred ca si altii impatimiti ai masnilor.
Eh pe vremea aceea Cataline FERRARI si LAMBORGHINI nici nu existau ca si marca … ele au aparut ulterior.
Bun eu recunosc ca ai dreptate Cataline in comentul tau, da Lamborghini daca stii asa istoria marcii .. au facut furori cu masinile lor, cu designul lor, iar dintr-un producator de TRACTOARE a iesit un nume mare.
Cand Ferucio s-a dus la Enzo si i-a spus sa faca masinile cu tractiune spate .. si nu cu tractiune fata.. Enzo Ferrari i-a ras in nas…
Ferrari deasemenea este confundata cu PASIUNEA, cu Designul, cu Inalta clasa.. un nume creat prin F1 si prin pasiunea SPORT. Ferrari este singura masina care a existat de la inceputul F1 si pana acum, ei niciodata nu s-au retras din MARELE CIRC.
Dar ce vreau eu sa zic.. chiar daca Audi de la infintarea marcii … pana asa prin anii 80 cand au inventat sistemul QUATTRO nu au avut masini bune.. nu erau cu renume.. nu erau pasionale.. etc. Dupa anii 80 odata cu acele curse memorabile din Campionatul Mondial de Raliuri au inceput sa progreseze.. de la motoare, la transmisie, la echipamente de lux, etc.
Iar acum in zilele noastre fara sa te supar, tot ceea ce Lamborghini are si Bugatti is anii de munca si dezvoltare a celor de la WW Audi, asta pentru ca LAMBORGHINII si BUGATI nu au mai avut finante si erau in faliment.. iar de cand au fost preluate.. clar ca Tehnolgoia Germana a primat in fata vechei tehnolgii Italiene.
Si iti mai spun ceva… inainte cand Lambo era pe mana Italieniilor.. era masina grea, motor mare si puternic, iar manevrabilitatea era aprox ZERO, eh oadata cu tehnologia adusa de AUDI … noile LAMBORGHINI is adevarate super masini.. (aceste date de condus le zic dupa ce am vazut emisuni precum TOP GEAR si 5th GEAR) si asa din diverse reportaje si articole de presa. Ca iti dai seama ca nu am avut bucuria sa conduc.
Nu uitati ca la Audi si WW a lucrat renumitul Ferdinad Porsche, el a creat BROSCUTA WW care este cea mai vanduta masina din lume.. a nu a creat o masina precum ALFA SPIDER, nu a creat o capodopera in design, etc.
In alta oridine de idei GOLF cand a aparut a facut ceva ce numai in masinile scumpe gaseai.. adica GOLF MACH 1 GTI, apoi GOLF 2 GTI si GTD..
Mi greu asa sa aduc n si n argumente PRO grupului… nu pentru ca as fi fan, Doamne fereste, ci pentru simplu fapt ca o merita. Au realizat ceva. Ar dura sa scriu topicuri dupa topicuri .. ceea ce nu mi se pare corect.
Ovidiu
August 24th, 2010 at 9:07 pm
20Emile atat pot sa spun :
“cand vad o Alfa trecand pe strada imi scot palaria ”
“Whenever I see an Alfa I always raise my hat” ENZO FERRARI
Sunt de acord cu tine ca ALFA ROMEO are o istorie importanta, iti respect pasiunea pentru ALFA ROMEO, masinile acestea in acum ha ha erau printre cele mai dorite…
Pacat si o spun cu toata sinceritatea si maturitatea si obiectivitatea.. acum in zilele noastre au pierdut acel sentiment, a pierdut acel ceva.. acea pasiune..
159 le imi place, MiTo imi place, C8 le mi se pare stralucit… dar fara sa te supar … si ce gasesc la GERMANI imi place… si ce vad la Japonezi imi place..
emil
August 24th, 2010 at 10:48 pm
21Baieti chiar i-mi place discutia si ma bucur ca exista pareri pro si contra. La mine problema e cam asa: dupa revolutie in Bucuresti au inceput sa apara ARABETII si au aparut si la mine in zona. m-am imprietenit cu el si m-a plimbat cu o masina atunci. Nu spun marca acum. Au trecut anii, mi-am luat permis si bineinteles am inceput cu Dacia familiei. Si au aparut si masinile straine usor usor, pe care le ceream pt o tura, normal. Diverse marci. Ma chinuiam sa-mi aduc aminte cand conduceam cate o masina straina, cu ce masina ma plimbase arabul cu ani in urma. Nu reuseam pur si simplu. Intr-o buna zi prind un golf 1 si-mi zic: asta e sau doar seamana cu a arabului? Si bag in viteza si incepe nebunia. 1 2 3 4 frana etc. I-mi zic: parca mergea mai tare a arabului! Si-mi aduc aminte. Masina arabului,dragii mei, era FIAT RITMO 135 TC ABARTH. Atunci mi-am dat seama de diferenta intre italiene si restul marcilor. Acel Ritmo fugea tare rau si se auzea intr-un mare fel. Mi-au trebuit ani multi sa gasesc ceva la fel. Am gasit Alfa Romeo, al caror sunet si a caror senzatie ca masini de serie, nu mai intalnesti. Am spus de serie. Daca ne mai apucam de modificat, rezulta BTCC DTM WTCC si etc. Nu passat cc!!! Cu multa stima tuturor.
emil
August 24th, 2010 at 11:05 pm
22A nu se intelege ca am ceva cu nemtoaicele! Dar a mers la rima! I-mi plac toate marcile fara exceptie. Sunt un pasionat de masini. Daca maine cineva de pe planeta asta ma invita sa fac ocolul Pamantului intr-un Trabant, jur ca plec si nu stau sa ma gandesc nici macar o secunda. Dar Alfele le iubesc.
Lucian
August 25th, 2010 at 1:54 pm
23Dar de ce nimeni nu zice nimic de Subaru? Subaru iti ofera tot ceea iti doresti de la o masina: comportament sportiv, fiabilitate, dotari performante, personalitate.
emil
August 25th, 2010 at 2:53 pm
24Salut Lucian. Pai ar trebuii intai sa observi ca aici se poarta un razboi intre Italia si Germania. Aici lumea nu se leaga de MASINILE ADEVARATE gen MITSU, SUBI, SKYLINE,SUPRA, marci care nu fac parte din cele doua tabere adverse (bunii si raii) sau (bogatii si saracii), datorita individualismului de care dau dovada. Mai bine ca nu se amesteca japonezii in treaba asta. Ei cu orezul lor, eu cu pastele,prosciuto si gorgonzola, iar EI cu wurstel sintetic. Ai inteles tu aluzia. Ia intreaba tu acum cati au auzit de SUBARU SVX? Noroc cu internetul ca toti am auzit de el!!!!!!!!!!!!!!
nfs
August 25th, 2010 at 9:58 pm
25sa speram k o sa cumpere si dacia
Ovidiu
August 26th, 2010 at 4:55 pm
26Pai la noi care nu eram inainte in U.E si bineinteles acum ca suntem in U.E la marcile JAPONEZE si cele din SUA sau Coreea se platesc taxe in +… si din cate stiu eu inainte taxa pt NIPONI era de 30% din valoarea masinii … acum nu mai stiu.
Era cred seria nr 2 din respectiva Guma de la 191-260 de numere.
Despre Subaru SVX Emile.. il am si in actipild in vestita si mult uitata GUMA TURBO
Subaru SVX COUPE Motor 2300 cm, 169 bhp, 230 km actipildul cu nr 253
( va zic sunt maniac atat cat pot in privinta masniilor.. nu is cine stie ce dar cat de cat.. stiu.. iar ceea ce nu stiu incerc sa ma informez chiar si cu ajutorul netului ) si nu mi rusine sa recunosc ca tot timpul invat si invat ceva nou.. ba de la unii, ba de la altii…
Transporter
August 27th, 2010 at 10:08 pm
27Nu va suparati vad ca italieni au masini rapide (Ferrari,etc) si masini fiabile ,silentioase . Dar sa nu uitam ca Vw are cel mai bun test de Eoroencap si este o firma puternica care demonstreaza lumii prin masinile care le fabrica ca sunt niste meseriasi la facut masini > Nu va suparati da nemtui neamnt ori cat ati zice voi ca Vw nus bune sau altele , VW este marca demna de invidiat . Cu respect!
stefan
September 1st, 2010 at 9:43 am
28ovidiu, un mic amanunt
“Every time i see an Alfa Romeo, i raise my hat.” Henry Ford
Ovidiu
September 1st, 2010 at 10:23 pm
29Multumesc !
dar afirmatia o stiam de mult. Si stiam mai multe chestii din astea subtile.. chiar si atunci cand FERUCIO LAMBORGHINI a lansat MIURA a facut senzatie la un salon auto de prestigiu, iar Enzo Ferrari era extrem de mahnit… nu a crezut nici odata ca un producator de TRACTOARE sa vina sa ii ofere lectii de AUTOMOBILE. Despre faptul ca Tractiunea Spate este extrem de importanta pentru automobilele sport.. etc.
RSS feed for comments on this post · TrackBack URI
Leave a reply
Recent Posts
Recent Comments
Citeste pe e-mail
Categories
Archives
Pages
Meta
Calendar
Motorstory.ro - blog, stiri auto, discutii despre masini. Motorstory.ro foloseste WordPress si tema BloggingPro