Noul BMW Seria 6 Coupe!

In sfarsit, BMW a aratat noua Serie 6 Coupe, model care va debuta la sfarsitul lunii, la Salonul Auto de la Paris. BMW spune ca este un concept, dar e suficient sa te uiti la poze ca sa realizezi ca asta e versiunea de serie. O prezinta drept concept, din ratiuni de marketing, BMW practica tactica asta de mai mult timp. Versiunea (oficiala) de serie va debuta probabil la Geneva, in primavara anului viitor si sunt sigur ca nu va avea modificari de amploare.

noul BMW Seria 6 Noul BMW Seria 6 Coupe!

Ca sa nu ne mai pierdem in detalii, asta e masina, asa cum va aparea in showroom-uri. A doua generatie a Seriei 6 arata superb, din punctul meu de vedere. Total diferita la nivelul stilului de generatia anterioara (care oricum mi-a placut mult), dar parca mult mai rafinata. De fapt, masina mi pare si mult mai eleganta, fara linii sportive duse la extrem. Sa nu uitam ca este un GT, nu un coupe supersport.

Toata aceasta eleganta vine din multitudinea de linii care formeaza caroseria. Uitati-va cu atentie la poze, sunt multe linii care “incordeaza” caroseria, mai ales pe capota fata si pe laterale.

noul BMW Seria 6 spate1 Noul BMW Seria 6 Coupe!

Imi plac mult si stopurile cu LED-uri (ca si farurile, de altfel), acestea fiind usor mate. Dau impresia ca este un sticker lipit acolo.

Practic, noua Seria 6 Coupe aduna foarte inspirat linii de la ultimele berline BMW (Seria 5 si Seria 7), dar mai ales partea frontala de la conceptul Gran Coupe, care se va transforma, cel mai probabil, intr-un coupe cu 4 usi inclus tot in gama Seriei 6.

noul BMW Seria 6 interior Noul BMW Seria 6 Coupe!

Interiorul – care este unul de serie, fara chestii bombastice caracteristice conceptelor – este noul standard al interioarelor de BMW, in ceea ce ma priveste. E pur si simplu superb, chiar daca nu difera foarte mult de interioarele altor modele bavareze. Diferenta o face linia asimetrica a consolei centrale, care subliniaza indreptarea plansei cu comenzi catre sofer.

BMW nu a dat prea multe detalii despre acest model, dar bordul conceptului arata ca am putea avea de-a face si cu o versiune ActiveHybrid, pe langa tehnologia EfficientDynamics care va fi sigur inglobata in platforma tehnica a masinii (posibil doar la anumite versiuni). Motoarele vor fi dintre cele ale Seriei 5. Cireasa de pe tort va fi insa modelul M6, care va prelua motorul lui M5, un V8 de 4,4 litri, biturbo, de cam 600 CP. Va mai trece insa ceva timp pana vom vedea M6-ele, pentru ca nici macar modelul M5 nu a debutat inca.

Concluzia: O masina superba, cel mai frumos coupe modern facut vreodata de BMW.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.