Noul SsangYong Korando

Va mai amintiti de Korando, nu? Era o aparitie acum mai multi ani, o masina la care multa lume se uita crucis, ca nu stia cine o produce, iar cand aflau le era greu sa pronunte. Dar se luminau la fata cand citeau pe masina “Powered by Mercedes Benz”. Era aceeasi perioada cand exista si mai seriosul Musso si atunci si-au facut cei de la SsangYong intrarea in Europa.

Au evoluat apoi si SUV-urile lor cu tractiune integrala au inceput sa prinda, in special din cauza pretului. Bine, au venit si monovolumul Rodius, una dintre cele mai urate masini din lumea asta, pe cat de spatioasa si confortabila, pe atat de hidoasa.

Dar sa revin la ceea ce vreau sa va arat – noul Korando. Si este complet nou, complet redesenat si vine la cam 4 ani dupa ce a fost oprita productia modelului de care vorbeam la inceput. Nu arata chiar rau (e desenat de Giugiaro) si nici la tehnica nu sta rau deloc. Va fi oferit initial cu un propulsor turbodiesel de 2 litri si 175 CP (360 Nm), cu cutie manuala cu 6 trepte sau automata (optional). Si in concordanta cu moda de acum, va putea fi comandat si cu tractiune 4×2. Consumul mediu al acestui motor este de 6 litri/100 km, dar peste ceva timp va veni un turbodiesel si mai economic, plus un motor pe benzina.

Noul SsangYong Korando 42 Noul SsangYong Korando

Oricum, acest diesel de 175 CP va fi probabil preferatul europenilor, din cauza consumului, dar si puterii destul de bune pentru un motor de 2 litri. Korando are cam 1,6 tone si accelereaza de la 0 la 100 km/h in 10 secunde, viteza maxima fiind pe la 180 km/h.

Si, la final, o galerie foto cu noul Korando (sursa: CarMag), si o poza cu vechiul model, poate sunteti nostalgici icon smile Noul SsangYong Korando

SsangYong Korando old Noul SsangYong Korando

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.