Noul Nissan Murano CrossCabrio – Primul SUV cabrio

V-am mai spus despre Nissan Murano cabrio, dar atunci nu aveam decat o singura poza si putine informatii. Acum insa, avem o galerie foto completa, plus informatii detaliate.

Primul SUV cabrio din lume mizeaza pe elementul de noutate pentru a apela la o noua categorie de clienti – cei carora le plac cabrioletele, dar nu si dezavantajele acestora, in principal cele legate de spatiu. Nissan Murano CrossCabrio ofera spatiu suficient pentru 4 pesoane, spun niponii si aceeasi garda la sol ca modelul Murano normal, deci posibilitatea abordarii drumurilor mai putin bune.

Plafonul textil este actionat hidraulic, iar profilul masinii este unul care atrage imediat atentia, nu doar datorita lui ci si inaltimii masinii. Bineinteles ca s-a renuntata la portierele spate, iar cele fata sunt mai mari, pentru a permite accesul in spate. Deci, am putea spune ca Murano CrossCabrio este o combinatie inedita intre SUV, cabrio si coupe.

MuranoCC 103 art1 Noul Nissan Murano CrossCabrio   Primul SUV cabrio

Japonezii spun si ca masina a fost rigidizata suplimentar, asa ca n-ar trebui sa puna probleme nici macar pe drumuri mai proaste, chiar daca vorbim de o caroserie mare.

Recunosc faptul ca masina arata interesant, dar destul de ciudat. Plus ca mie nu-mi place neaparat partea frontala a modelului Murano actual, prima generatie fiind mai inspirata din acest punct de vedere. Pare un fel de “gandac” exotic, imi inspira mai degraba o salupa luxoasa decat o masina. Va fi foarte interesanta reactia clientilor vis-a-vis de acest model. In America, normal, pentru ca masina este destinata exclusiv americanilor.

MuranoCCTopup  art2 Noul Nissan Murano CrossCabrio   Primul SUV cabrio

Nu exista modificari la nivelul partii tehnice, Murano CrossCabrio fiind motorizat de acelasi V6 de 3,6 litri, care produce 265 CP. Bineinteles, tractiunea integrala este la locul ei, iar cutia de viteze este una cu variatie continua.

Riscam sa facem niste presupuneri referitoare la succesul/insuccesul acestui model? E greu, pentru ca, din punctul meu de vedere ori va fi un hit, caz in care si alti producatori vor adopta instant la acest concept, ori vanzarile vor fi atata de slabe incat Nissan il va retrage discret de pe piata, dupa cativa ani.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.