OFICIAL – Iata noul BMW Seria 6 cabrio!

BMW a ales o alta abordare in ceea ce priveste prezentarea versiunilor noii Serii 6. Practic, la acest moment, noul BMW Seria 6 Coupe poarta inca titlul de concept (desi nu va avea modificari notabile pentru productia de serie), dar nemtii au aratat noul BMW Seria 6 Cabrio, in versiune de serie.

Asa cum am spus, imi place mult noua Serie 6, desi unii spun ca se putea face ceva mai agresiv la partea frontala. Nu conteaza, masina arata bine, iar silueta versiunii cabrio are acel ceva care inspira forta, dinamism si lux, intr-o forma oarecum… clasica. Masina este un 2+2, iar nemtii spun ca spatiul pentru ocupantii locurilor din spate a crescut. Poate, dar Seria 6 Cabrio ramane o masina de preferat pentru 2 ocupanti, cu cele 2 locuri din spate pentru distante scurte.

P90066887 highRes art1 OFICIAL   Iata noul BMW Seria 6 cabrio!

Plafonul acestei a doua generatii Seria 6 cabrio este tot unul textil, tocmai asta da si o parte din nota clasica a prezentei. Nu cred ca s-ar fi potrivit unui rigid.

Acesta este bineinteles actionat electric si se deschide in 19 secunde, in vreme ce procesul de inchidere (acoperire) dureaza 24 de secunde. Ambele operatiuni se pot face si in mers, pana la viteza de 40 km/h.

Interiorul, pe care eu il ador, vine cu consola orientata usor catre sofer si un display foarte generos, exact in partea superioara a acesteia.

P90066887 highRes art2 OFICIAL   Iata noul BMW Seria 6 cabrio!

Va imaginati ca motorizarile constau in tot ce are mai bun BMW la ora actuala. Pentru inceput este propus un motor cu 6 cilindri in linie, de 3 litri, turbo, care produce 320 CP si 450 Nm. Aceasta este varianta 640i Cabrio, care accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5,7 secunde si ajunge la o viteza maxima limitata electronic la 250 km/h. In ciuda performantelor, consumul mediu are o valoare foarte buna – doar 7,9 litri/100 km.

P90066858 highRes art3 OFICIAL   Iata noul BMW Seria 6 cabrio!

Al doilea motor, varful de gama (650i Cabrio) pana la aparitia lui M6, este cel V8, de 4,4 litri, turbo, care produce 407 CP si 600 Nm. Acceleratia 0 – 100 km/h este posibila in 5 secunde, iar consumul mediu oficial are valoarea de 10,7 litri/100 km.

Standard, se ofera cutia de viteza automata, cu 8 trepte, setata in special pentru reactii sportive, dar cu mai multe programe de schimbare.

V-am spus despre chestiile cele mai importante, acum va las cu o mega-galerie foto. O sa va placa, sunt sigur.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.