Dacia Logan de 200 CP! Cu motor VR6, de Volkswagen

Daca tot s-a facut Dacia Logan Cabrio, de ce nu s-ar face si o versiune “hot”, cu motor VR6 si cam 200 CP?

Proiectul este unul privat, al celui cunoscut deja sub pseudonimul SGM, dupa numarul masinii. Iar omul a transformat complet o Dacia Logan, ducand-o la puterea si probabil si performantele unui hothatch. Cea mai importanta modificare este adoptarea unul motor de origine Volkswagen, un VR6 de 2,8 litri. Care produce in mod normal 174 CP, dar dupa resoftare si mici modificari la admisie, a ajuns la aproximativ 200 CP. Va fi probabil testat pentru a afla exact ce putere maxima are.

Dacia Logan VR6 Dacia Logan de 200 CP! Cu motor VR6, de Volkswagen

Cutia este, bineinteles, tot una VW, compatibila cu acest motor, iar radiatorul de asemenea. In rest, s-au facut o gramada de adaptari. Ceva de genul: discurile fata sunt unele de 300 mm, de pe Renault Scenic, cu etriere Brembo de pe BMW E38. Pe spate, discuri de frana de pe Renault 19. Suspensia, reglabila, este de la KW.

Dacia Logan VR6 a Dacia Logan de 200 CP! Cu motor VR6, de VolkswagenCum nu stiu/nu cred ca poate fi omologata pentru strada cu atatea modificari, masina va fi adaptata pentru curse, mai precis pentru campionatul national de viteza in coasta.

Bun, e clar ca omul a muncit o gramada la masina asta, probabil a si bagat multi bani si merita tot respectul pentru proiect si pentru ca a incercat s-o faca foarte bine, cu modificari la cam tot ce trebuia.

Dar eu nu inteleg un lucru, de ce sa te obosesti si sa cheltui o gramada de bani pentru a transforma un Logan? De ce sa nu ramai la VR6-ele pe care-l vrei, dar montat pe un Golf? Cumperi un Golf VR6 si te duci la curse, daca asta iti doresti.

Ce sens are sa apari cu un Logan VR6, care nu cred ca se va misca ca un Golf VR6? Doar ca sa impresionezi asistenta ca ai cel mai puternic Logan, singurul cu motor cu 6 cilindri?

PS: Video-urile nu sunt cine stie ce, dar sigur vor aparea altele, mai bune si promit sa vi le arat atunci.

Sursa/Foto: 4tuning

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.