Honda CR-Z, in versiune “hot”, fara hibrid

Mie imi place destul de mult masina asta (interiorul este foarte-foarte misto), dar nu-mi place faptul ca este doar hibrida si este si destul de scumpa – 26.000 euro.

Ei, se pare ca lucrurile se vor rezolva, cel putin la nivelul motorului. Actualul propulsor hibrid produce 124 CP, dar niponii vor oferi si un alt motor, clasic, fara hibrid, care ofera mult mai mult.

Autocar spune ca masina va primi un nou motor, de 1,6 litri, turbo, care va fi oferit in doua versiuni de putere. 160 CP, ceea ce ar trebui sa fie delicios pe o masina deloc mare, dar si o versiune de 200 CP a aceluiasi motor, adica un CR-Z Type R, daca tot a iesit la pensie vechiul motor aspirat de 2 litri si 200 CP de pe Civic Type R.

Honda CR Z Honda CR Z, in versiune hot, fara hibrid

O galerie foto cu Honda CR-Z gasiti aici.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.