OFICIAL: Mercedes C-Klasse facelift

In sfarsit, Mercedes a operat niste modificari modelului C-Klasse. Spun “in sfarsit” pentru ca, la debutul actualei generatii, in 2007, multi au spus ca stilul nu este chiar unul fericit pentru aceasta masina, mai ales ca se venea de la niste faruri mult mai rotunjite.

Acum, cea mai importanta modificare estetica este tocmai la nivelul farurilor. S-au schimbat mult, cele mai colturoase, de pana acum, fiind inlocuite cu unele mai rotunjite, care seamana putin cu cele ale noului CLS si mai mult cu cele de pe modelul SL. De fapt, sunt practic aceleasi faruri de pe SL, dar la o scara mai mica si cu o alta structura interna.

Mercedes C Klasse facelift OFICIAL: Mercedes C Klasse facelift

Modificari sunt si la nivelul spoilerului, acesta fiind rearanjat, cu proiectoarele clasice inlocuite de linia de LED-uri. La partea din spate, nu exista nimic notabil schimbat, cu exceptia noii structuri a stopurilor.

La interior, plansa de bord este mult modificata, in sensul ca display-ul escamontabil de pana acum a fost inlocuit cu unul fix, integrat in bord. Aspectul este destul de diferit, mai ales ca si grilele de aerisire sunt altfel si linia mediana este alta.

Mercedes C Klasse facelift interior OFICIAL: Mercedes C Klasse facelift

O usoara revolutie a avut loc si sub capota, nemtii laudandu-se cu reducerea consumului cu pana la 31%. De asemenea a fost introdus un motor mai performant pe benzina (C 350 BlueEfficiency), un V6 care produce acum 306 CP si 370 Nm (fata de 292 CP si 265 Nm). Chiar si asa, consumul a scazut, fiind acum de 6.8 litri/100 km, cu 1,5 litri mai mic decat in cazul precedentului C 350.

Cel mai economic model este C 200 CDI BlueEfficiency (2,2 litri, 170 CP, cutie manuala) al carui consum mediu oficial este de 4,4 litri/100 km.

Mercedes C Klasse facelift spate OFICIAL: Mercedes C Klasse facelift

Acelasi motor de 2,2 litri este oferit in mai multe versiuni de putere (120 CP, 136 CP, 170 CP, 204 CP), iar cel mai puternic diesel este V6-ele de 3 litri, care produce 231 CP.

Gama propulsoarelor pe benzina este formata din doua motoare, unul de 1,8 litri (156 CP, 184 CP, 204 CP) si un V6 de 3,5 litri cu 306 CP.

Masina va fi lansata pe piata europeana in luna martie a anului 2011. Cam atat ar fi de spus deocamdata, mie mi se pare un facelift inspirat, nu neaparat ca ar fi mult mai frumoasa masina, ci mai ales pentru ca modelul initial nu arata deloc bine.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.