Pretul reviziei si sigla de pe capota

Gata, a trecut Craciunul, sper ca v-ati distrat, acum revenim la munca icon smile Pretul reviziei si sigla de pe capota

Zilele trecute, stateam la coada la spalatorie, masina mea fiind oarecum alba din cauza solutiilor antiinghet pe care le arunca astia pe jos. Si intru in vorba cu un nene, si el la coada cu un Audi A4. Din vorba-n vorba, omul imi spune ca e foarte multumit de masina, dar ca e cam scump de intretinut. Apropo, era un om normal, nu un cocalar care a facut 3 credite ca sa-si ia masina premium si apoi se plange ca trebuie sa puna si motorina.

Asadar, nenea asta imi spune ca o revizie (fara distributie si alte nebunii de-astea) la un dealer VW/Audi costa 2.500 de lei. Masina fiind un A4 2.0 TDI, cutie manuala, fara quattro.

Sigla Audi Pretul reviziei si sigla de pe capotaDeci, va imaginati cum o duce atat de bine grupul VW, nu? Pentru un VW Golf/Passat (cu exact acelasi motor si aceeasi cutie) incaseaza la o revizie similara probabil de 2 ori mai putin. La un Audi insa, pentru ca e premium, incaseaza dublu, in conditiile in care motorul are nevoie de acelasi ulei, este acelasi lichid de frana, aceleasi filtre etc.

Practic, pretul ala dublu este justificat doar de sigla masinii. Si atat. Eu vad altfel treaba asta. Pentru ca este o masina premium, platesc cand o cumpar. Mult, pentru imagine, pentru cum si din ce este facut interiorul etc. Asta inteleg. Dar daca tot imi dai masina asta cu platforma de Volkswagen, de ce trebuie sa ma mai taxezi iarasi, dublu, cand masina ajunge in service??

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.