Surpriza – Maybach 57S Coupe!

Nu va asteptati la asta, nu? Nimeni nu se astepta, dar iata ca s-a facut. Maybach 57S, limuzina de superlux produsa sub patronajul Mercedes a primit o versiune coupe.

Nu este insa o versiune oficiala, desi Maybach a cooperat la producerea masinii.Vorbim de o transformare realizata de Xenatec, un carosier german, care face cam orice, la cerere.

Maybach 57S coupe este o realizare de exceptie, daca ne gandim ca nu este deloc usor sa transformi o limuzina de superlux intr-un coupe, fara a “suda” usile spate. Iar nemtii au facut treaba ca la carte, incat poti jura ca vorbim de o versiune oficiala.

Maybach 57S Coupe by Xenatec art Surpriza   Maybach 57S Coupe!

Este adevarat ca cel care a desenat masina este exact designerul care a dat forma lui Maybach Exelero, conceptul facut de Maybach si Fulda, acum multi ani (2004).

Maybach 57S a suferit modificari majore la nivelul caroseriei si interiorului, dar platforma tehnica a ramas intacta, astfel incat performantele sunt la acelasi excelent nivel. Motorul V12, de 6 litru, turbo, produce 630 CP si 1.000 Nm, iar masina ajunge la 100 km/h in 4,9 secunde, viteza maxima fiind de 275 km/h.

Maybach 57S Coupe by Xenatec art2 Surpriza   Maybach 57S Coupe!

Pretul? Doar 675.000 euro, fara taxele locale. Putine exemplare vor fi produse si probabil majoritatea vor ajunge in Orient, la arabii doritori de raritati, din Dubai.

Stiti ca Maybach e putin in groapa, iar Mercedes il tine pe linia de plutire din orgoliu. Bine.. e un orgoliu care nu-i impiedica sa discute in perioada asta cu cei de la Aston Martin, pentru ca britanicii sa le deseneze si produca un nou model Maybach, in schimbul unor motoare si a tehnologiei 4Matic.

Ce nu inteleg eu este de ce naiba Maybach n-a fost in stare sa produca pana acum un coupe! Au ramas cu aceleasi modele de aproape 10 ani, vreme in care rivalii de la Rolls-Royce au lansat cam tot ce se putea pe baza lui Phantom si au produs si un model mai mic si mai ieftin (Ghost). Nu-i vad bine deloc, chiar si cu implicarea britanicilor de la Aston.

via WCF

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.