Opel Astra OPC, primele poze cu masina de serie

Jurnalistii de la Autocar au facut cumva si au obtinut primele doua poze cu ceea ce va fi cel mai puternic hothatch actual, adica noul Opel Astra OPC. Evident, ceea ce vedeti in poze este versiunea Vauxhall VXR, dar singura diferenta fata de Opel Astra OPC se rezuma la sigla.

Pentru mine, vechiul GTC de la Opel este si acum o masina frumoasa, exact asa cum trebuie sa fie o versiune in 3 usi a unui model compact. Dar noul GTC mi se pare de-a dreptul superb, mult-mult mai frumos, mai agresiv, mai stilat, cum vreti sa-i spuneti.

In ceea ce priveste veridicitatea pozelor, britanicii spun ca pozele provin, probabil, dintr-o brosura de prezentare, iar cum oficialii Vauxhall n-au vrut sa comenteze pe seama lor, e destul de clar ca asta e masina.

Opel Astra GTC OPC versiunea Vauxhall Opel Astra OPC, primele poze cu masina de serie

Stiti ca Opel a aratat deja un concept al noului GTC OPC, numit GTC Paris. De acolo s-a plecat in realizarea versiunii de serie si, din fericire, liniile conceptului nu s-au pierdut pe drum. Ba chiar masina de serie din pozele obtinute de Autocar este aproape identica cu GTC Paris, conceptul. Doar foarte mici modificari la partile inferioare ale spoilerelor fata si spate.

Opel Astra GTC OPC versiunea Vauxhall 2 Opel Astra OPC, primele poze cu masina de serie

Sub capota va fi instalat un propulsor de 2 litri, turbo si cam 290 CP. O putere imensa pentru o masina cu tractiune fata, care va pune in umbra, din acest punct de vedere, atat Renault Megane RS250 cat si noul Focus ST. Opel va oferi insa un diferential cu alunecare limitata, pentru a pune la sol, cat mai eficient, cat mai multa putere. Jurnalistii britanici mai spun ca sursele lor afirma ca noul Astra OPC va fi mult mai extrem decat modelul anterior, la nivel de putere si tinuta de drum.

Vestea proasta este ca Opel va arata masina de serie, oficial, la Salonul Auto de la Frankfurt, in toamna acestui an, existand si posibilitatea sa o arate la Geneva, anul viitor. Cert este ca va fi pe piata incepand cu anul 2012.

Sursa: Autocar

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.