Chevrolet a confirmat ca versiunea hatchback a lui Cruze va fi lansata la Salonul Auto de la Geneva. Si cititi cu atentie, pentru ca eu cred ca masina asta va zgudui putin clasa compacta! Am testat acum putin timp Chevrolet Cruze sedan si v-am spus ca maisna mi-a placut mult. Mi-a placut cum sta pe drum, mi-a placut pretul, mi-a placut nivelul de echipare foarte generos pentru pretul cerut.
Ceea ce vedeti in poze este conceptul care prefigureaza versiunea de serie a lui Cruze hatchback. Practic insa, va uitati chiar la versiunea de serie. Sigur, nu va avea farurile astea pe fond albastru, ele vor fi cele normale, de pe sedan, care oricum arata foarte bine. Iar spatele este unul chiar foarte reusit, spun eu. Mie imi place, in conditiile in care singurul lucru care ma deranjeaza la sedan sunt stopurile spate. Ei bine, la hatchback ele arata mult mai ok.
Versiunea hatchback va fi si mult mai ceruta, cred eu, decat sedanul, chiar daca romanii sunt destul de innebuniti dupa “masinile cu portbagaj”. Nu cred ca este o problema, hatchback-ul va oferi cam 400 de litri, o valoare buna in segment.
La debutul de la Geneva vor fi anuntate si preturile, dar si motorizarile. Nu e greu de realizat ca motorizarile vor fi cele de pe sedan.Normal, o sa va arat masina si o sa anunt preturile imediat ce vor fi publicate informatiile.
In alta ordine de idei, hatchback-ul asta arata mult mai bine decat sedanul! Da, daca voi putea sa schimb pro cee’d-ul in urmatorii ani, cred ca ma voi orienta catre Cruze hatchback. Cum suna o masina ca asta, foarte bine echipata, cu motor de 2 litri diesel si 163 CP, cutie cu 6 trepte, pe la 16.000 euro?! Bine de tot!
Indiscutabil arata bine. Dar daca il pui pe langa Astra cred ca se pierde. Aaaa, desigur ca pe langa Golf va straluci ca o supernova, dar cata vreme exista Astra si, mai ales, viitorul Astra GTC… e mai greu sa vina altcineva si sa emita pretentii de superioritate in designul de hatchback. Poate viitorul A-Klasse in 3 usi sa mai miste putin atentia de la Astra, dar este doar speculatie.
@MCV
Cred ca stii foarte bine ca, pe langa Astra, va fi mult mai ieftin. Aspectul asta e foarte important, nu?
Abia astept sa o testez! plec de la premisa ca o sa fiu dezamagit !
MCV te referi la Dacia Supernova nu ?
cat de complexat poti fi de vw cateodata ma uimesti.
Astra arata grozav, iar Chevroletul imi place, trebuie sa ma obisnuiesc umpic cu ideea de CRUZE HATCH, pentru ca mai mult CRUZE SEDAN am vazut…
Oricum bravol lor !!
Legat de Golf, multa lume ii inebunita de masina asta… asa ca Lucian nu tre sa te simti lezat.. si MCV are dreptul la o opinie, precum si altii.. fiecare priveste o masina in functie de multe criterii..
Respectele mele !!
Foarte frumos. Aveo hatch si Cruze hatch… se pare ca Chevrolet intra in forta pe piata Europeana, cu doua modele foarte frumoase.
Cruze hatchback nu e asa impresionant precum noul Astra, insa le da clasa celorlalte Hatch-uri (Golf, Megane, hidosul Focus).
@ Ovidiu – nu ar fi mai bine ca fiecare dintre noi sa inceapa un comentariu cu fraza: parerea ma este ca : sau eu cred ca – suna prea radical de multe ori ceea ce se comunica aici si plus de asta nu vad nici o fatza de-a voastra si nici ce masini conduceti. Iar cand cineva spune despre un chevrolet pe care nu l-a vazut inca in showroom sau pe care nu l-a condus iunca ( chevrolet de romania ) ca o sa straluceasca pe langa un Golf ca o … e normal sa ma intreb si eu ce masina conduce si aca are carn si daca nu cumva e inca unul ce emite paeri pe un blog pentru ca nu il vede nimeni si nu se face de ras.
Corect, nu zic ba, numai ca MCV a terminat facultate legat de designul auto + ca si lucreaza de ceva ani buni in acest domeniu, el vede cu totul diferit un design de masina. De exemplu sunt masini care arata cudiat si lui ii plac, iar noua la restu ni se pare hidoase si de neinteles..
El vede altfel lucrurile decat noi. Eu vad masina, iar daca imi place ok, daca nu nu. Nu stau sa-i analizez perfect fiecare unghi, colt, rotunjime..
Clar am si eu un set de criterii, dar nu am acel + precum MCV sau altii care sunt proiectanti, desenatori, auto.. etc.
Respectele mele !!
Sper sa nu-i stric la DAN vre-un articol, dar VW probleme mari in SUA la masini…
Arata bine masina si tind sa cred ca va fi ok si din punct de vedere tehnic.
Lucian OT ai si tu dreptatea ta cu cei ce posteaza pe blog-uri dar acum ii dau dreptate si lui MCV pt ca asa este. Golf si tot ce inseamna VW sunt niste masini urate(exceptie fac: Passat CC , Sciroco). Asta nu o spune doar MCV, o spun toti oameni din auto. E posibil tie sa iti placa, foarte bine, e gustul tau. In esenta problema se pune ca VW nu mai e deloc ce a fost o data, priveste putin prin service-uri, e plin de masini cu probleme dintre cele mai diverse. Acum cifrele de vanzare ii intereseaza, nu mai stau sa testeze masinile cum faceau o data. O caroserie, un motor, porneste, 2 tururi de pista si gata de vanzare… Mitul masinii germane doar pe la noi a mai ramas.
Asta e o problema a tuturor producatorilor nu numai la VAG.
@ COSTIN : e doar o parere de-a ta. Ai uitat sa mentionezi. Cam cati oameni cunoasteti voi care au terminat ingineria sau tcm sau eu mai stiu ce care si activeaza in domeniu eu : 0 iar daca era MCV vreun Dasilva atunci era ceva dar asa fiecare cu opinia lui si asa ar trebui sa se termine discutia. Am o imensa recomandare: conduceti masinile si apoi expuneti-va parerea. E cel mai bun lucru care se poate face din punctul meu de vedere.
Cu stima.
sincer este frumos, dar care nu sunt in clasa lor de hatch…, Astra, Megane, C4 … si Cruze-ul arata f bine … pretul va dicta la unii si mai mult dotarile si marca la altii … fiabilitate sa fie ca in rest este ok…
Lucian OT parere asta o am nu pt ca asa am auzit si eu la alti. Nu sunt unul din zmeii internetului. Mai am putin si termin AR(inginerie auto), am lucrat pt o perioada destul de mare ca si pilot de teste unde am avut norocul sa conduc masini pe care nu imi permit nici sa le visez, de la noul CR-z pana la A8, E, S Classe,Golf,Passat, BMW,etc. Multi nu stiu ca in Romania 90% din producatorii de masini isi trimit “creatiile” cand sunt aproape de faza de lansare. Bine se trimit in Africa, America de N. Dar si aici vin multe masini. Stiti de ce?! Pt ca nicaieri nu pot fi testate suspensiile si trenul de rulare mai bine ca aici si sunt multe alte motive pe care nu vreau sa le insir. Unchiul meu are un service auto destul de mare unde am copilarit la propriu si unde am invatat si vazut multe. Si sa revin la tine Lucian OT si sa formulez corect. Parerea mea si a mai multor specialisti(printre care eu sincer nu ma numar) este ca VW nu mai e ce a fost o data. Chiar de loc. Si asta nu numai in cazul VW, in cazul multora. Daca cauti aici Dan chiar a avut un articol pe seama asta. Nu vreau sa jignesc, nu vreau sa denigrez dar e o realitate aplicata la toate masinile. Dar ma leg de VW pt ca sunt multi care “domne VW e the best”. Daca ai asa ceva s-o stapanesti sanatos si multi km fara probleme, daca iti doresti sa dea domnul sa iti cumperi!!! Si ca sa fiu sincer cu tine si eu visez la un CC. Imi cer scuze pt cei care nu sunt interesati de ce am scris eu.
Respect …
In primul rand le multumesc lui Ovidiu si lui Costin pentru aprecierile legate de ceea ce am spus, in cunostiinta de cauza fiind. Da, asa este, am o facultate si un soi de master in design, chiar pe specializarea design industrial si de produs. Nu sunt si nici nu-mi doresc sa ma compar cu DaSilva, din simplul fapt ca nu-i impartasesc deloc viziunile. Am mlti ani inspate legati de domeniul auto, nu numai ca design. Recunosc ca nu sunt un fan al domeniului tehnic (mataraie, motoare, tehnologii complicate) desi am ajuns sa inteleg, zic eu, destul de bine si partea asta. Eu privesc un obiect, oricare ar fi el, in primul rand ca un produs de design, pentru ca am o teorie: orice obiect, cat de simplu si banal, creat de om, este un produs cu aport de design. Si atunci, daca acel obiect ma atrage, din diferite motive, vizual, imi creeaza nevoia de a-l studia, de a afla mai multe de a vedea dincolo de forma si decoratie. E un principiu simplu…
De asemenea, Lucian, sincer, nu cred ca am nevoie sa conduc un Passat ca sa spun cat de banal e. E nevoie doar sa-l privesc. Nu ma atrage deloc. Asa ca, nu-mi provoaca acea curiozitate ca sa vreu mai mult, nu ma sui in el, deci nu-l conduc. Poate o fi bun, nu stiu, si eu am auzit de probleme foarte mari la VW in ultimii ani, dar, ce sa zic, o fi extraordinar la condus, dar daca nu ma atrage… ce sa fac, nuu ma pot sui in ceva ce nu ma atrage nici macar cat Loganul meu pe care, am mai zis, l-am cumparat pentru anumite criterii si pentru sinceritatea lui ca si produs. Asta e, nu pot sa zic ca Passatul de de rahat, sau ga Golf e o masina proasta… dar pot sa zic ca sunt masini cel putin banale, fara pic de emotie si atractivitate, reci, seci, fade. Si da, este parerea mea… de designer, pe de-o parte, si pe de alta este parerea mea de om care vede pe strada sau in reviste alte masini ca Astra, Megane, Giulieta, chiar acest Cruze, care imi inspira ceva, ma atrag, comunica emotie, au forme dom’le.
As prefera o Kia Cee’d facelift la orice ora din zi. Aceleasi dotari, poate putin mai ieftina si , in opinia mea cel putin, e mai sportiva cee’d-ul decat cruze.
cred ca avem gusturi comune
apreciez si eu atat cruze cat si ceed
urmaresc in general raportul pret / calitate si sunt un fervent sustinator al ideii ca pretul mic de vanzare nu impune neaparat un design banal asa cum saracia nu e “musai” insotita de mizerie