Zagato, carosierul italian cunoscut mai pentru modelele Fiat, Alfa, Aston Martin etc. pe care le “prelucreaza” de zeci de ani a venit la geneva cu o noua versiune a lui Fiat 500, una conceputa in colaborare cu producatorul italian.
Rezultatul se numeste Fiat 500 Coupe bu Zagato si este doar un concept. Unul care arata foarte bine ma face sa ma intreb de ce italienii nu au desenat Fiat-ul 500 cu geamurile spate asa cum le-a facut Zagato acum, ceea ce da masinii un aer mult mai dinamic si stilat.
Zagato este cunoscut pentru faptul ca nu vine cu cine stie ce briz briz-uri inutile, asa ca s-a limitata la redesenarea, foarte inspirata, a lateralelor si usoare modificari grilei inferioare fata. Spatele este la fel de inspirat, cu o zona inferioara redesenata, mult mai atragatoare si cu un mic difuzor de aer.
Motorul este creatia italienilor de la Fiat, micul TwinAir, de o,9 litri, cu 2 cilindri, care produce 105 CP cu ajutorul unui compresor de supraalimentare. Este acelasi motor despre care am discutat aici.
Foarte frumoasa buburuza.
Redesenarea partii superioare-spate este foarte inspirata.
Mda, arata fix ca o baba ramolita cocosata. Nu inteleg de ce Zagato, un supercarosier, insista sa transfere trademark-ul sau chiar la toate creatiile din ultimii ani. La unele merge, la cele mai ample, mai sportive, mai joase, desi si pe acolo unele par cam exagerate sau macat nepotrivite. In cazul acestui pitic totul pare chinuit, din spate arata fix ca o baba care merge incet foarte aplecata si cocosata. Inutil si fara gust.
Ce bine arata Faitul 500 in interior. E o masina foarte draguta, dar are un pret foarte mare pentru clasa ei.