24 Mar
Suntem de acord ca traficul din Romania este unul haotic? Ca sunt cretini care ar trebui sa stea in spitale de psihiatrie si nu la volan? Ca se moare fara vina si absurd din cauza prostiei unora?
Bun, atunci sa mai primim un sut in c#@% si sa ne amintim ca traim in Romania. Unde totul este posibil. Mai stiti cand politia incerca sa vina cu sanctiuni mai dure impotriva soferilor indiciplinati si agresivi? Pentru ca, sper sa fim de acord, romanul se civilizeaza cu forta, nu cu vorba buna! Degeaba, politicienii nu raspund la de-astea, nu vor sa fie huliti de soferii dobitoci care-i voteaza. Plus ca mai au si ei cate un frate/var/nepot care merge pe sosea cum are el chef. De ce sa fie tras la raspundere dur, in urma unei legi adoptate de ei?

Dar ultima modificare la legea circulatiei este absolut naucitoare! Chiar si pentru Romania. Cititi si incercati sa intelegeti ce prevede legea care a trecut deja de Senat si mai trebuie sa treaca de Camera Deputatilor si de Presedinte.
Pe scurt, NU vor mai fi pedepsite cu amenda, ci doar cu avertisment (!), urmatoarele abateri/infractiuni:
Desigur, daca in termen de 6 luni dupa ce a primit avertisment, soferul face o alta boacana, va fi amendat. De parca mai conteaza…
- nici dracu nu va mai circula cu mai putin de 70 km/h in localitate, pe autostrazi se va merge cu minim 150 km/h, iar pe DN-uri cu 130 km/h. Pentru ca te paste doar un avertisment, adica.. nimic.
- daca pasagerul din dreapta ta nu-si pune centura, primesti doar un avertisment. Desigur, atunci cand va fi adunat din mai multe parti, dupa accident, pentru ca zburat prin parbriz, va fi prea tarziu sa-si aminteasca faptul ca centura este cel mai important sistem de siguranta al unei masini. Iar tarile civilizate dau amenzi consistente daca cineva din masina (din fata sau spate) nu poarta centura!
- nu sunt destui cretini care nu semnalizeaza in Romania, trebuie sa-i inmultim, asa ca… dam doar avertisment, adica o dojeneala politieneasca prieteneasca. Mi-e scarba…
- liber la vorbit la mobil, la volan! Tinut cu amandoua mainile, daca se poate. Nici macar nu tre sa-l mai lasi in poala cand vezi politia in intersectie, pentru ca nu ai ce sa patesti. Doar un avertisment prietenesc “haideti, va rog eu, nu e frumos, nu trebuie sa vorbiti la volan…”
A aproape amuzant. Pe bune. Ara trebui sa avem un nou slogan de tara – “Romania, tara unde facem totul sa ne mearga prost!“
Sursa: Capital
58 comentarii pe acest articol
Elisa
March 24th, 2011 at 3:10 pm
1Gluma buna de 1 aprilie:)))) dar macabra , daca vor exista si mortii:(((((
Ovidiu
March 24th, 2011 at 3:41 pm
2Daca ii gluma, apoi gluma sa fie.. daca ii serioasa treaba, apoi atunci e simplu.. mai multe accidente, mai mult haos..
Dan
March 24th, 2011 at 3:46 pm
3Dragilor, nu e gluma. Iata documentul oficial, pe site-ul senatului:http://webapp.senat.ro/pdf/11L043FG.pdf
Stefan
March 24th, 2011 at 4:55 pm
4cu o singura chestie as fi deacord, cu viteza de 20 km peste limita dar doar in cazul in care te afli in afara localitatii, iar daca ai trecut la 20+ atunci o amenda grasi si suspendarea o luna…….in localitate sa fie ca acum doar k amenzile mai mari iar in rest nimic…..
dar nah, cu un cuvant ai spus totul: Romania
zamm
March 24th, 2011 at 5:40 pm
5Asa va cacati toti pe voi, de parca toti cei care comentati aci respectati limitele intocmai!!
Eu unul sunt de acord sa se poata merge mai repede in localitati pe drumurile nationale (eventual dupa o anumita ora), ca la 50km/ora te mananca gaia pana ajungi undeva, daca din motive obiective trebuie sa circuli mult, e total neplacut, iar in lipsa autostrazilor, s-ar mai fluidiza putin circulatia.
adrian
March 24th, 2011 at 6:06 pm
6si mai era una…daca am asigurarea, itp-ul, sau altceva expirat si imi las actele acasa pe motiv ca le-am uitat, tot avertisment primesc?
Tigara Electronica
March 24th, 2011 at 6:14 pm
7Eu sunt de acord cu aceste prevederi, oricum nimeni nu respecta 50 in oras, e aiurea, daca 70 ar fi lasat la “liber”, pai atunci as circula linistit cu 70 in oras, fara sa ma stresez ca poate stau astia la panda, si sa ma uit dupa ei..asa pot sa fiu mai atent la trafic .. si nu sunt tentat sa circul mai tare, ca totusi am constiinta ! plus ca la telefon trebuie sa vb, am 3, care uneori suna in acelasi timp ..
faza cu centura : aceeasi situatie .. constiinta .. daca esti in oras, nai nevoie de centura, mai ales vara, e o aberatie ! daca iesi din oras, atunci e obligatoriu sa porti centura, indiferent de cine esti ..
tedy
March 24th, 2011 at 7:00 pm
8eu sunt de acord cu centura. pai de ce naiba sa il oblige pe pasager sa poarte centura? fiecare e responsabil cu viatza lui. iar daca mai are norocul sa fie cules in bucati am mai scapat de un prost, pt ca o persoana care gandeste sanatos nu o sa astepte sa vina politia sa ii puna centura. poate asa o sa ne civilizam si noi.
PS: va rog sa nu ma injurati!!!
logan
March 24th, 2011 at 8:46 pm
9Autorul articolului se pare ca nu are permis de conducere. Dacă avea probabil gândea altfel… Nu ştie ce înseamnă sa fi şofer angajat si sa fi nevoit sa alergi… Sa te sune şeful sa te sune distribuţia etc… Sa nu ştii ce si cum sa mai faci… Centura e pentru înţelegerea fiecăruia. Personal o port si mi-a fost bine… De multe ori… Sunt unii ce nu o suporta… O pun de ochii poliţiei si cam atât si tot trag de ea tot o slăbesc si devine via nervos. O centura prinsă necorespunzător în caz de accident e aproape nula. Aşa că răspunderea fiecăruia. E ca si cum ai trece pe roşu… Alegerea fiecăruia… Si multi plătesc cu viata când trec pe roşu sau nu poartă centura. Deci… Poliţia … Degeaba vor da amenzi celor ce nu poartă centură… Nişte bani în buget si cam atât. Care gândesc constructiv o fac pt binele lor. Si acuma draga autorule… Poate o amenda îndrepta? Rareori rau mai deloc. Si iti măr spun ceva… Cei cu rude prin senat rau chiar senatorii… Care lege hi poate ataca? Daca s-au făcut schimbări sunt bune si pt noi şoferi normali fără pile sus puse fără unchi deputat. Aşadar cu tot respectul nu te mai agita atât. Succes
Dan
March 24th, 2011 at 9:55 pm
10@logan
Iar eu – autorul articolului – nu cred ca tu esti sofer. Se pare ca esti doar un frustrat care crede ca un sofer angajat are regim special pe strada, doar pentru ca este… sofer angajat.
E-adevarat… n-am permis. Dar ma asteptam sa-ti dai seama, pari atat de inteligent…
stefan
March 24th, 2011 at 10:24 pm
11de acord cu dan. astia care sunteti “soferi angajati”, sunteti regi ai soselelor, aveti regim special de strada. am avut multe probleme cu cretini d-astia. mai ales in bucuresti unde incep sa claxoneze ca retarzii in momentul cand incetinesti la gropi sau treceri de tramvai. probabil si datorita faptului ca aveti masina de la firma ca poate fi rupta-n doua, ca de…e de firma.
Stefan
March 24th, 2011 at 10:24 pm
12@logan
se vede k nu esti deloc informat, numai daca citeai si tu odata pe saptamana un articol vedeai k omu are permis, dar ma rog, nu are ca al tau, poate al tau e mai smecher k are holograma sau nu stiu….
si app, tocmai din cauza voastra, a unor soferi inchipuiti profesionisti se merge atat de prost pe sosele, daca nu erati voi idiotii care depasesc coloana la semafor si se baga in fata nu am sta aiurea juma de h la un semafor si doar 10-15 min, dar nu, frustratii imbecili care nu au rabdare se baga in fata
si aici nu e vorba de aia cu rude in senat, sunt 500 de parlamentari deci nu au cum juma de romanie sa fie rude, tot din cauza unora ca tine se merge prost
abc
March 25th, 2011 at 4:11 am
13chestia cu centura mi se pare de bun simt….centura de siguranta nu trebuie purtata de frica unei amenzi … ci pentru propria-ti siguranta.
nu circul mai mult de 12000 km intr-o luna!
March 25th, 2011 at 4:45 am
14va salut!
daca stati sa cititi si printre randuri veti putea intelege ca DOAR o data la 6 luni scapati de 20km,telefon…asamd!
ASADAR???
cine vorbeste la tel. o data…o va face si a doua oara in urmatoarele 30 min;
cine circula cu 70 km/h,o va face si in urmatoarea destinatie;
asamd;
MORALA???
nu vor scapa nesanctionati…NU AU SANSE!
andrei
March 25th, 2011 at 8:09 am
15cred ca-i gluma. pana nu ma opreste politia si imi zic ei cu gura lor nu prea imi vine sa cred ca schimba legea in mai lejer la noi in tara
AG
March 25th, 2011 at 8:18 am
16Salutare tuturor!
Eu nu respect toate regulile de circulatie cu strictete: mai vorbesc la telefon fara handsfree, mai depasesc in unele localitati 60km/h, de centura nu ma lasa masina sa uit ptr ca face scandal dar incerc sa respect regulile bunului simt. Am invatat sa nu ma mai incordez cand am fost cu masina pana in Antalia acum 7 ani. In 2500km parcursi prin Turcia, nu am vazut decat un accident si acela stupid. Cand vezi camioane ca trag pe dreapta ca tu sa le depasesti pe drumuri inguste si cu serpentine (inclusiv cel de pe contrasens) fara ca tu sa ceri asta(flash, claxon etc.), iti dai seama ca mai ai multe de invatat despre respect si bun simt in trafic!
Ca sa poti conduce prin multe localitati din Romanica cu 70km/h ar trebui ca acolo sa fie si trotoare practicabile pentru pietoni. Suntem singura tara din Europa unde pietonii circula frecvent pe carosabil, unde copiii isi marcheaza teren de tenis pe strada , cirezile pasc asfalt etc. Sa te fereasca D-zeu sa mergi cu viteza sambata seara prin localitati de pe drumuri judetene mai putin circulate, ca te trezesti cu toti adeptii lui Bahus pe capota! Sa vedeti ca in 3 ani de zile, vor scadea banii de la buget din accizele la alcool si combustibil, pentru ca marii consumatori se muta la cimitir iar vitezomanii (care si consuma mai mult combustibil datorita stilului agresiv) la parnaie. Problema este ca nu avem destule inchisori si vor trebui sa de drumul la hoti (omorul e mai grav decat talharia!!!). Cat de curand vom deveni “ESTUL SALBATIC”, scapa cine poate!
Cu tot respectul dar cred ca noi ca natie nu ne mai facem bine!
Marius
March 25th, 2011 at 9:56 am
17Fiecare posesor de permis se crede la un moment dat regele soselelor sau expert in legislatie rutiera…e putin ciudat ca un “neposesor” de permis sa scrie un articol destul de vehement referitor la modificarea unei legi care ii priveste direct pe conducatori auto. Intotdeauna parerile vor fi impartite, intotdeauna vor fi “soferi angajati” care cred ca drumul e numai al lor sau “smecheri” cu masini “tari” care se au impresia ca in trafic sunt pe pista de curse. La noi nu se mai invata demult conduita rutiera, se invata doar cum sa “treci” examenul auto. Subscriu la ce a spus AG. Sa dea Dumnezeu sa avem toti drum bun si fara evenimente oriunde am merge!
INFRACTIUNEA VIRGINA
March 25th, 2011 at 10:01 am
18Subscriu in sprijinul afirmatiilor AG! Si asta pentru ca nimeni nu tine cont in tara asta de parerea majoritatii.Daca cretineii astia care se fac ca ne conduc ar asculta glasul majoritatii ar realiza ca aproape nimic din ceea ce adopta prin legi sau alte acte normative nu ne reprezinta.Nu am vazut comentarii ale pietonilor, biciclistilor, carutasilor, betivilor, vacilor si boilor care circula pe carosabil.Toti inclina sa creada ca inca traim in evul mediu si nu in secolul 21.E trist sa constati ca nu e asa doar cind treci de Nadlac s.a.Sa le luam pe rind>
-viteza in localitati trebuie marita la 90-100 si nu la 70.Ce sa mai spunem de 50.Aceasta viteza este valabila pe CAROSABIL unde nu trebuie sa existe decit AUTOVEHICULE.Pentru asta au fost facute drumurile inca de pe vremea romanilor si nu numai.Pentru crestrerea vitezei de deplasare a carelor de lupta.Altfel nu erau necesare si neam fi deplasat inca in saua calului peste pajisti si ogoare.Ar fi penibil (insa cine stie)sa impunem unui tren sa se deplaseze cu 50 de la intrarea in bucuresti pina in Gara de Nord si asocierea nu e intimplatoare.
-centura tine de constiinta fiecaruia, si nu afecteaza TERTII.Multi considera ca e mai bine fara si poate e mai bine asa.Oricum interiorul autovehicului meu E PROPRIETATE PRIVATA.E treba mea ce fac in interior atita timp cit nu influentez alta persoana.Atunci cind o fac sa fiu tras la raspundere .Pina atunci insa sunt la mine in CASA.Nu ma poate obliga prin lege sa port halat cind ma duc la baie.Oricum purtarea centurii au rezolvat-o producatorii de autovehicule , fiecare in felul lui,ca si aprinderea fazei de intilnire.
- semnalizarea schimbarii directiei de mers ar trebui sa ramina OBLIGATORIE doar pentru virajul la stinga.Stiu pare hilar dar cred ca va deveni obisnuinta cit de curind si tema de cercetatre pentru producatorii de autovehicule privind sistemul de semnalizare al directiei de mers in mod automat .Explicatie e simpla.Oricum pentru virajul la dreapta au aparut benzi si semnalizari separate.
-Telefonu mobil.NO COMENT e ca si cu ai cere unui cardiac sa-si scoata stimulatorul cind conduce.HEI suntem in secolul 21 tembi.Cam ce ar insemna sa nu vorbesc la telefon de la Constanta la Timisoara.
Sau sa oopresc pe dreapta cu inconvenientele ce decurg de aici pentru mine si ceilalti cam de cite ori sun sau sunt sunat.
- Conducerea cu mai putin de 10 km……-????? hai sa fim seriosi.Cine dracu a primit amenda pentru asta. vreau sa vad unu si ii platesc eu amenda!!!!!.Poti justifica oricind ca ti sa parut ca e ghata pe jos…si ai redus preventiv….
-Prezentarea actelor.Toate , dar toate masinile de politie au acces la baza de date a documentelor pe care l-eau EMIS.Documentele sunt ale LOR.Noi doar le folosim.Un simplu slic Cu buletinul meu in mina si vad tot.Cind ne veneau amenzile sau somatiile acasa de la RADARELE FIXE va mai aduceti aminte cite amanunte stiau de noi?Astazi pot sa faca orice DAR orice pe baza CNP.Deci sa fim seriosi .Daca vor sa afle daca are permis Mondialu, de cind, cite puncte penalitate, cite masini, unde inmatriculate, afla cu un clic.In multe state te obliga sa ai asupra ta un singur act pe baza caruia sa se stabileasca identitatea.ATIT.Nu te obliga nici dracu sa porti arhiva la tine.Daca nu te cred sa verifice.Pina la proba contrarie,SUNT NEVINOVAT.Aloooo in tara asta mai e cinva rational?
-
Roberto
March 25th, 2011 at 10:14 am
19Nu este problema daca se imblanzesc un pik legile,oricum la forma actuala nu le respecta nimeni intocmai,iar in legatura cu incalcarea limitei de viteza cu 20 km/h in localitate,nu este delok un lucru rau,pentru k majoritatea conduk asa in realitate,singura diferentza este k akum o fac stresatzi,ceea ce de multe ori duce intr-adevar la producerea unui eveniment rutier nedorit,iar atat timp cat aceasta prevedere se va aplica numai in cazul incalcarii o singura data in termen de 6 luni,ar trebui sa duk ldoar a o mik relaxare psihica a soferului in timpul condusului,a nu se confunda inlocuirea contraventziei cu avertisment,cu marirea d.p.d.v legislativ a limitei maxime a vitezei admise.oricum modificarea textului de lege se refera strict la masurile de constrangere nu la obligativitatea purtarii centurii,sau a utilizarii telefonului mobil,toate acestea vor fi in continuare interzise,concluzionand incercatzi sa luatzi noile modificari k atare fara a le interpreta in stilul romanesc caracteristic.;)
Dan
March 25th, 2011 at 10:43 am
20@Infractiunea virgina
Foarte multe prostii spui si dai senzatia ca nu gandesti.
- 100 km/in localitate? Gandesti? Nu se poate asa ceva, pentru ca romanii care au construit drumurile s-au gandit sa le faca fix prin mijlocul satului, nu pe langa, cum ar fi normal. Sa inteleg ca tie ti se pare ok sa mergi cu 100 km/h in oras, pentru ca n-au ce cauta pietonii pe strada?! Cum naiba poti spune asemenea prostii??
- da, masina e proprietate privata, dar tu nu circuli cu ea pe proprietate privata! Si, ca urmare, trebuie sa respecti niste reguli. Centura nu afecteaza tertii?? Serios, pai daca tu intri in masina mea si mori, ca n-ai centura, eu o sa primesc un dosar penal, pentru ca tu ai fost prost. E adevarat, o sa primesc apoi NUP, dar de ce sa fiu cercetat penal, pentru ca tu ai facut o prostie??
- Telefonul mobil. Esti mai tembi decat prevede legea. E INTERZIS la volan. Deci, ori folosesti un hands free, ori nu vorbesti in timpul mersului.
Ar trebui sa primesti un premiu pentru romanism. Esti exponentul perfect al romanului, care nu va evolua, dar nu-i va lasa nici pe altii, mult timp de acum incolo.
Dan
March 25th, 2011 at 10:44 am
21@Marius
Daca tu ai inteles ca n-am permis…
Dan
March 25th, 2011 at 10:48 am
22@Tigara Electronica
“faza cu centura : aceeasi situatie .. constiinta .. daca esti in oras, nai nevoie de centura, mai ales vara, e o aberatie !”
Omule/femeie/tigara, ce-oi fi tu, nici nu stiu ce sa-ti raspund. Poate ai vorbit la misto, pentru ca daca tu esti serios cand spui ca n-ai nevoie de centura in oras, mai ales vara (!!!), atunci nu inteleg cum ai trecut testul psihologic…
observator333
March 25th, 2011 at 1:19 pm
23@Dan.
E aberant ca tu sa-ti dai atat cu parerea, sa judeci capacitatile oamenilor.
Nu e important daca ai carnet sau nu, daca esti sofer profesionist sau nu, mereu vor fi motive emotionale si rationale pt a-si exprima o parere referitoare la articolul tau.
Nici eu nu sunt de acord cu tot ce s-a scris mai sus, insa revine la aptitudinile fiecaruia sa creadace-si doreste!
In afara de asta tu ai luat o informatie publica, si ai telenovelizat-o, ai inceput sa spui cum asta e romania..ofof. Daca articolu spunea cum politia din germania lua masurile de mai sus, probabil scriai cum la noi nu se face..ca nu suntem in stare..ca la noi vor doar sa ne fure banii.
Casca putin ochii draga “jurnalistule” (cu toate ca nu vad legatura ta cu jurnalismul), intelge ca nu esti formator de opinii, si tiind sa cred, scuza-ma daca gresescc, ca nu esti nici certificat in a quantifica capacitatea intelectuala a celor din jur.
Lucian
March 25th, 2011 at 1:20 pm
24Pentru toti cei care sunt de acord cu noua legislatie:
- voi o sa fiti printre primii care “crapa” intr-un fel sau altul
- centura nu este optionala ci OBLIGATORIE pentru ca iti va salva viata
- limitele de viteza sunt ok asa cum sunt si asta deoarece nici macar nu avem drumuri pe care sa putem circula mai repede
- daca trebuie neaparat sa vorbesti la tel in timp ce conduci i-ati dracului tel si casca cu bluetooth, sau nu ai bani pentru acestea?
- dragi boi semnalizarea a fost inventata si montata pe masina pentru a fi folosita si nu doar pentru a decora automobilul deci sunteti rugati sa o folosti cu incredere, asta deoarece nimeni nu simte nevoia de a astepta sa vada in ce directie virati (cand nu folositi semnalizarea asa se intampla nu mai stie omu’ in ce directie circulati….sau nu).
Intr-o tara in care toate merg prost sau nu mai merg legile adoptate devin tot mai stupide si lipsite de sens iar oamenii parca s-au obisnuit, asa ca au decis sa nu faca nimic…
Xtr
March 25th, 2011 at 1:35 pm
25@Dane, hai ma las-o naiba, tu, ca un formator de opinie care esti vazut si care te si crezi, probabil, avand o pagina de internet ce primeste redirectionare de la portaluri de stiri consacrate, n-ai putea sa apari cu niste opinii din astea foarte… cum sa zic, relaxate ca te-ar intoarce astia cu fata la perete. Parerea mea este ca esti ipocrit, te dai aici Mihai Viteazu sa vada lumea ce “drept” esti! Daca tu imi spui ca n-ai depasit niciodata viteza legala pe orice fel de drum, si n-ai uitat vreodata sa-ti pui centura sau sa semnalizezi inseamna ca ne iei de prosti, nu numai pe cei care nu sunt de acord cu tine, ci si pe ceilalti. Btw, ai auzit sau ti s-a intamplat vreodata sa iei amenda de depasire a vitezei la 61 Km/h, sau sa iei amenda ca nu ai asigurarea in conditiile in care e lipit abtibildul in geam? Relaxarea asta in ceea ce priveste (cateva din) legile circulatiei rutiere face apel la bunul simt, eu n-am auzit de accidente grave la 70 la ora care puteau fi evitate daca mergeai cu 60 sau de nu stiu ce nenenorocire daca-ti uiti actele (maxim de doua ori pe an ca altfel iei amenda) si poti demonstra ca chiar tu esti ala din fata politistului. Cred ca mult mai multe accidente se intampla (si s-au intamplat) din cauza starii drumurilor – chiar si la 50 – 60 la ora daca iti apare vreo groapa din aia “frumoasa”, ori franezi brusc si intra ala din spate in tine ori incerci s-o ocolesti si intri in aia din lateral sau cea mai buna varianta o iei din plin si strangi din dinti ca doar ai centura de siguranta pusa si nu vei pati nimic…
Inconstientii si responsabilitatea la volan | MOTORSTORY
March 25th, 2011 at 1:50 pm
26[...] postul asta, nu m-am gandit la el. Dar dupa ce mi-am facut niste cruci cand am citit niste comentarii de aici, am zis ca merita sa discutam despre asta. Daca un singur inconstient isi schimba punctul de vedere [...]
Dan
March 25th, 2011 at 2:02 pm
27@Xtr
Sunt ipocrit? Ai citit ce-au zis oamenii astia pe aici? Cate aberatii au scos cativa dintre ei?
In cazul in care ai citit si ii aprobi, tu esti inconstient, nu eu ipocrit.
Sa-ti raspund.
- singura regula pe care o incalc este viteza in afara localitatilor. Merg mai repede, dar am grija cum si cand o fac, n-am avut probleme. Cand am primit amenda (rar) am acceptat-o fara comentarii…
- n-am uitat NICIODATA sa pun centura. O pun si daca trag masina cu 2 metri mai in fata. A devenit reflex, ca si acela de a porni motorul.
- nu uit niciodata sa semnalizez. Dupa mine, semnalizarea reduce mult sansele de accident, in multe situatii.
Sunt de acord cu tine la urmatoarele:
- la 61 km/h e penibil sa primesti amenda. recunosc
- cu uitatul actelor se mai intampla, e adevarat, e aiurea sa primesti amenda, de-aia nici n-am insistat pe treaba asta.
Ti-am raspuns absolut sincer. Nu sunt ipocrit, dar cred sincer ca romanii trebuie FORTATI sa respecte legile (s-a dovedit ca nu se poate apeland la responsabilitatea lor). Sunt popoare mult mai educate decat noi, care au fost disciplinate rutier cu amenzi drastice.
Dan
March 25th, 2011 at 2:06 pm
28@observator333
draga “comentatorule”, cel mai bine pentru tine este sa… taci. Cel putin pe blogul meu personal. Pe care il citesti doar daca vrei.
Decat sa spui prostii, nu e mai bine sa-ti vezi de treaba si sa ramai cu parerile tale?
Lucian OT
March 25th, 2011 at 2:45 pm
29HAHAHA DAN are blog ” pe persoana fizica” hahahah
Dan
March 25th, 2011 at 2:51 pm
30@Lucian OT
)))
O noapte grea?
MCV
March 25th, 2011 at 3:23 pm
31Nici nu trebuie sa ne miram. Nu mai trebuie. De absolut nimic. Traim din pacate in tara tuturor posibilitatilor, aberatiilor, cretinismului, prostiei, infantilitatii si oligofrenismului. Am citit cele mai sus scrise de “antescriitori”… Nu-mi doresc decat sa nu ma intalnesc cu multi dintre ei in trafic si sa fiu nevoit sa am parte de “relaxarea” lor idioata. Nu o sa fiu ipocrit si nu o sa zic ca eu niciodata nu am depasit viteza (am luat amenda de 2 ori), ca port mereu centura (nu prea o port, mai ales in Bucuresti), ca nu vorbesc la telefon (evident fara handsfree) sau ca nu uit niciodata sa semnalizez (uit, nu foarte des, dar o fac). Ceea ce nu fac niciodata este sa plec de acasa fara acte sau portofel, sau sa merg aiurea cu viteza prea mica (exclus). Problema nu e ca relaxeaza cretinii din parlament, dau de unde dracu or fi ei, o lege pe care de curand au inasprit-o. Nu cred ca s-a constatat in Romania o scadere “dramatica” a numarului de accidente si probleme din trafic. De asemenea, nu cred ca tara asta are drumuri suficient de proste incat sa-l oblige pe cocalarul cu BMW la mana a 15-a sa nu merga cu 160 la ora in oras, ca doar masina lui poate. E adevarat si ca daca nu iti pui centura la volan e treaba ta, faci ce vrei cu propria-ti viata (oricum in cazul unora e inutila si nu si-o merita), dar cand e vorba de alti ocupanti ai masinii, care-ti pot fi chiar rude, prieteni, mi se pare crima sa nu te gandesti ca-i poti avea pe constiinta tot restul vietii, asta chiar daca au fost cazuri de accidente in care oamenii au scapat cu viata tocmai pt ca nu purtau obiectul constrangator (eu am un caz in familie de om care a murit fiindca avea centura pusa). Ideea e ca regulile sunt facute pentru a ajuta, pentru a educa un comportament, cat se poate, chiar si cu constrangeri si frica de amenda (oricum romanii nu au constiinta, nu le pasa de nimic, dar isi fac mii de cruci cand pleaca de acasa, c-o sa-i salveze doamne-doamne). Nu zic ca nu m-am ofticat cand am luat amenda la 62 la ora, am vociferat ore in sir, ba chiar am vrut sa ma iau de politist, mi s-a parut ingrozitor de aberant, dar cand am incercat sa privesc din afara, sa ma gandesc ca as fi putut sa fiu pe un DN, intr-un satuc uitat de lume, in vacanta la bunici sau in concediu de relaxare si cine stie cum as fi traversat strada (unde oricum nu exista treceri marcate) si unul ca mine ar fi venit dintr-o curba, fara vizibilitate, cu 62 la ora, m-ar fi putut spulbera, asa ca mi-am inghitit furia si orgoliul ranit si am mers frumusel la fisc sa-mi platesc amenda (asta e, macar stiu ca nu o sa mai repet prea curand greseala). Pana la urma tine de fiecare, e drept ca nu sunt prea optimist, ca doar Romania nu e Germania. Nu ar fi nici prima nici ultima lege care ar suferi modificari aberante si de neinteles in contextul in care traim. Ceea ce ma nedumereste si ma intristeaza e ca eu credeam ca in Romania au acces la internet unele categorii de oameni ceva mai evoluati, lucru care nu tine musai de nivelul de IQ ci de posibilitati si raspandire a serviciilor respective. Este frustrant sa vezi pe cineva care citeste un blog, sau un site de stiri cu trimitere catre un blog, oricum o chestie inteligenta, si emite din curul gandirii sale infect de proaste niste opinii cu miros intepator de fecale mentale. Scuzati plasticitatea exprimarii!!! Dar mi se pare inadmisibil sa te cocoti asa pe un piedestal a toate cunoscator, sa arunci tampenii fara noima si sa imparti etichete gen “tembi” de adolescenta frustrata plina de cosuri la bot. Dragi cititori si comentatori pe blog, inainte de a avea astfel de initiative de a raspandi invataturi personale, ganditi-va de doua ori si, cel mai bine, razganditi-va! Nimeni nu are nevoie de asa ceva, si nici Dan (autorul, care, btw are carnet de multi ani si cateva zeci de mii de km parcursi) nu are nevoie. Nimeni nu zice ca trebuie sa fiti de acord cu el sau cu cei care sunt consternati de aberatiile ce se petrec pe la noi, puteti fi gigi contra pe absolut orice tema, singura conditie este aceea de a gandi, de a va ridica putin peste conditia de “traitor” care doar exista si atat. E doar o opinie, cu sfaturile aferente, n-o luati in considerare daca nu puteti indeplini conditia mai sus mentionata…
Xtr
March 25th, 2011 at 3:45 pm
32@Dan, nu vreu sa monopolizam discutia, dar am o observatie de facut: daca tu recunosti deschis ca depasesti viteza legala (nu conteaza ca odata pe an sau de “n” ori), dar esti atat de vehement impotriva unei legi care relaxeaza putin sistemul de amendare – ca despre asta e vorba de fapt – nu marirea baremului de viteza, cum se numeste asta daca nu ipocrizie? In plus, faci din tantar, armasar – cateva din punctele enumerate de tine nici nu merita atentie, nu am cunostinta sa se fi intamplat vreun accident ca si-a uitat cineva actele acasa sau ca s-a dezlipit lamaia din geam a vreunei domnisoare, nici macar ca un conducator auto a mers mai incet cu 10 Km/h. Chiar si celelalte puncte nu pot fi infierate atat de mult daca se intampla de doua ori pe an, maxim; noi aici vorbim, de fapt, de amenzi si nu de siguranta circulatiei. Ca sa fiu foarte clar, SISTEMUL de amenzi s-a relaxat putin, nu legile circulatiei rutiere, ceea ce o mica-mare diferenta!
Raman, totusi, la parerea (pe care nu am emis-o pana acum) ca nu circulatia rutiera e prioritatea ta ci traficul de pe motorstory cu niste subiecte care pot imbunatati acesta.
Marian
March 25th, 2011 at 3:53 pm
33frate noua limitare de viteza e foarte buna, chiar necesara dc vrei sa ajungi undeva in cursul vietii tale
, dar treaba cu centura e cat se poate de nepotrivita (centura ar trebui sa fie obligatorie pentru toti pasagerii unui autovehicul) iar daca esti un mega afacerist iti iei un handfree si vb la telefon fara probleme, ca dc tii cu o mana telefonul si cu o mana pe volan in cazul in care iti apare un prost in fata n-ai ce sa ma faci; ori intri in stalp(si dc ai si viteza e grav) ori intri in prost(si iar e grav)…asa ca sa rezum limita de viteza – BUN, centura de siguranta – FOARTE RAU, vorbitul la telefon cand conduci – RAU, iar nesemnalizarea la schimbarea directiei de mers – RAU (am patit personal cand un dobitoc/mos prost nu a semnalizat si a franat brusc, eu am reusit sa franez dar tipul din spatele meu a intrat in mine). Unele schimbari sunt bune dar altele nici nu trebuiau sa se lege de ele.
nico
March 25th, 2011 at 5:09 pm
34Avertisment in locul amenzii…. dar de punctele de penalizare nu se spune nimic. Avertismentul e insotit si de puncte?
Ovidiu
March 25th, 2011 at 5:27 pm
35Mama ce s-au mai incins spiritele pe aici, am citit toate comenturile,
Imi este si frica sa mai zic ceva, ca nu care cumva sa se zica ca sunt a 1000 oara pro-MOTOSTORY…asa ca Dan, tu si toti ceilalti precum MCV, LUCIAN, si altii.. mai daca este lege, pai lege sa fie, oricum in romania viata, legea, bunul simt, etica si moralitatea, respectul.. sunt moarte. Totul se rezuma la cum vrea muschiul meu, banul meu, relatiile mele, ideiile mele, legiile mele.. mie sa imi fie bine, restu sa moara.
Pai ce ii aia sa mergi cu 100 km la ora intr-un catun, sat sau localitate mai mica, ce se poate intampla? Pacat ca nu ne lasa la 150 km.. iar pentru cei cu EURO, MERTAN, BMVEU sa fie neaparat lege cu 200 km in sus.. fara numar
iar daca ai facut
Legat de semnalizari.. da ce tunningul meu… imi pun girofar si sirena si pot sa depasesc pe unde vreau eu..
accident.. clar TU l-ai facut, nu eu.. eu am virat tu ai intrat in mine.
Telefonul mobil, este gadget.. si este musai sa il pun la ureche sa vada lumea ca e gadget si tre sa vorbesc.. mi se pare logic sa pot vorbii la greu, iar in timp ce conduc.. sa ma dau si pe net ca am “pad”
Centura de siguranta.. ii o aberatie aia o stie toata lumea.. nu ne trebuie.. ar trebui producatorii sa le scoata.. ce palaria mea….
IAR AZI VOI PERIA … “infractiunea vrgina” la a carui coment este de nota 10, bravo si la cat mai multe astfel de comenturi ca la asa comenturi nu are rost sa te infurii..
Respectele mele !!
In vest cand se face testul acela de IQ la om nu ii spui pe fata ca este PROST, ii spune ca este “MARGINIT METAL” !! Vai cati astfel de marginiti avem si noi, incepand chiar cu cel sau cei care au ABERAT intr-o astfel de lege !!
Ovidiu
March 25th, 2011 at 5:31 pm
36Azi maine trebuie sa punem o taxa pe PROSTIE, MANELIZARE, ANALFABETISM, ca deja mintea mea nu mai poate.. nu mai pot sa vad, sa citesc, sa aud astfel de tampenii..
Respectele mele !!
Cristian
March 25th, 2011 at 5:35 pm
37niste tampenii! incepusem sa ne mai civilizam si noi, sa fim mai precauti si acum iar dam drumul la vaci in lucerna!…si asa sunt o gramada de cocalari-tigani, smecherasi si alte specii care sfideaza pur si simplu orice semen al lui si orice regula obligatorie sau de bun simt…acum..ca la noi la nimeni!…si animalele in jungla traiesc dupa niste reguli firesti ale convietuiri, acum o sa vezi cocletzii prin orase cu 120-140km/h…..
PS: am vazut o faza printre multe altele cand o femeie oprise, ce e drept unde “oprirea si stationarea erau interzise” pentru a lua niste matisoare, dar femeia a oprit langa bordura, chiar nu deranja pe nimeni si un COCALAR, cu un S500 era oprit pe un marcaj zebrat langa un sens giratoriu la vrea 30 m de femeia asta! La cocalar nu s-a dus politia, iar femeii i-au ridicat masina! cand am vazut fenomenul, va jur ca am urlat revoltat la politist, injurandu-l si spunandu-i sa-i fie rusine ptr ce a facut! era mai de pret cocalarul si fapta lui decat femeia asta care a oprit ptr maxim 3 minute, iar cocalarul pur si simplu ii sfida pe politisti!
Dan
March 25th, 2011 at 6:43 pm
38@Xtr
Ai citit macar la ce puncte sunt vehement? Le-am enumerat pe toate, dar am fost vehement la cateva dintre ele.
Da, depasesc viteza, doar in afara localitatii. In localitati merg cu maxim 60 km/h (nu fac exceptii). Acolo e problema, nu in afara, unde nu ai vreo problema daca mergi cu 130 km/h in loc de 110 km/h.
In rest, tu te faci ca nu intelegi ce vreau sa spun: nepurtarea centurii ar trebui amendata, nesemnalizarea la fel, vorbitul la mobil fara handsfree la fel. Am vopsit o data spoilerul din cauza unuia care n-a semnalizat.
Dar tu nu discuti despre astea. Ai ramas blocat pe viteza si acolo te invarti.
Ba inca ai reusit sa-ti dai seama ca fac asta pentru trafic. Pai te invit sa nu ma mai vizitezi, nu de alta, dar imi faci trafic, si nu-l merit.
Xtr
March 25th, 2011 at 6:55 pm
39Touche!
Stefan
March 25th, 2011 at 9:29 pm
40Ma gandeam acum pe drum spre casa k mai devreme s-a vorbit k nush cine a luat amenda aiurea la 61 de km/h
pai cum dracu vine asta, daca te lasa sa mergi cu +20 de km/h nu o sa-si mai ia amenda la 61 ci la 71 ptr k respectivul individ nu se va opri exact inainte de 60 ci inainte de 70 deci tot aiurea o sa-si ia amenda……ba sa nu mai spunem k vitezometrele arata cam cu 5 km/h mai putin +/-2-3 km/h deci individul, cand si-a luat amenda nu avea 60 pe bord si undeva pe la jumatatea dintre 60 si 70
asta o sa se aplice la orice limita mereu……si nu inteleg ideea, risti sa dai peste un betiv sau un copil care alearga dupa minge sau orice alt pieton, dar in acelasi timp te gandesti k tie nu ti se poate intampla k esti atent si etc…….dar cand distanta de franare te surprinde si-l omori intri la zdup ptr k nu ai avut 50 ai avut 69 si erai pe “avertisment”……
am vazut destule specimene care au trecut cu 90 in localitate pe langa un grup de copi iesiti de la scoala care nu aveau pe unde sa mearga decat pe marginea drumului ptr k nu exista trotuar de nici un fel in acea localitate……drumul, un metru si gardul curtilor……
Distrus
March 25th, 2011 at 10:55 pm
41@dan dupa parerea mea esti o persoana incapabila,iti dai tu cu parerea de parca ai fii nu stiu ce sofer smecher care merge cu 50 si il doare in PL!Mai intai i-ati permis apoi lucreaza 2 ani pe distributie si mai vorbim daca ai aceasi parere,inaite sa comentezi pe o tema de care nu ai habar,degeaba ai tu prieteni si vezi la stiri ca nu stiu care a facut accident din cauza vitezei,poate sa faca accident ca si-a luat carnetu cu spaga,ca a fost foarte obosit si nu si-a mai dat seama de viteza.ca e incapabil,dar din cauza la cretini nu trebe sa fie sanctionati toti soferii,mai bine sa faca examenele de soferie mai stricte si sa fie pe bune si apoi o sa avem si civilizatie in trafic.
Dan
March 25th, 2011 at 11:25 pm
42@Distrus
Numele cu care ai semnat acest comentariu spune totul despre tine. La fel si faptul ca gramatica limbii romane iti e necunoscuta.
PS: Permisul l-am luat de ani buni, iar de lucrat pe distributie nu-mi trebuie, pot mai mult de atat. Asta ca sa intelegi ca mai bine taceai.
florin
March 26th, 2011 at 1:00 am
43@dan majoritatea accidentelor au loc datorita infrastructurii de doi lei din tara noastra.Imagineaza-ti ca ai de facut zilnic 6-700 de km.Mai mergi cu 50 km/h in localitate?Dar ce te faci daca ai un drum gen Galati -Tecuci, caz in care trebuie sa parcurgi 78 de km in 1h si 51 de min daca respecti toate limitarile de viteza(multe sectoare de drum cu limitari inutile de 30km/h)
BPR
March 26th, 2011 at 5:41 am
44@dan
Cred ca nu stii sa faci diferenta intre o contraventie si o infractiune. Alea toate sunt contraventii.
In ceea ce priveste legea, nu prea sunt de acord cu avertisment pentru: nesemnalizare, vorbit la telefon si centura pasager.
ovimix
March 26th, 2011 at 11:18 am
45Sunt de aceiasi parere cu DISTRUS si sunt de acord cu noile reglementari ( nu mai comentez de ce ) ca devin plictisitor. Suntem totusi in sec. vitezei si avem cel putin 100 ce cai sub noi. De la pieton si sefer, toti tre sa ne adaptam. salutare si prudenta.
okianu remus
March 26th, 2011 at 12:25 pm
46salutare la toata lumea,
))
ca traim in o tara de 2 lei sa nu sariti fratilor pe mine ca va spun un lucru de care stiati. ca legile in romania sunt altele care ar trebui sa treaca pe sub nasul parlamentarilor si implicit al lu Base, ca pana sa ne facem noi griji ca mor idioti pe sosele pe patru sau pe doua roti tre sa ne gandim ca mor la dublu daca nu la triplu din cauza sistemului de sanatate, din cauza sistemului birocratic, din cauza legilor care nu fac nimic in tara asta pentru oameni si brusc ne protapim in legislatia rutiera care e de doi lei si chiar si asa mie sincer mi se pare prea scump. am tot umblat si eu prin portugalia si prin spania si prin turcia. fratilor politie pe acolo nu prea vezi, civilizatie in trafic la greu, accidente la TV seara la stiri nu ai sa vezi, carnetele acolo chiar s-au luat pe bune nu ca la noi cu spagi imense.domnu cu articolu matale daca ai fi sofer ai vedea in primul rand pe shushalele romanikai ca nimeni nu respecta regimul de viteza de cat exact pe segmentul de drum pe care este plantata masina de Politie, ca doar daca ai cumplit ghinion sa te ia din mers masina cu radaru ala destept o mierlesti desi nu au omologare pentru luatu din mers ci doar din stationare, dar lasati ca multi romani “e prosti” si nu stiu, ca multi merg regulamentar ca sunt bugetari si nu isi permit sa dea consiliilor locale la buget amenzile din bruma lor de banuti, ca alde ceafa lata cu BMW si Q7 si X6 te sfideaza in orice pozitie si+i doare la basca de semnalizare sau de linie continua sau de limita de viteza sau chiar de masina de politie unde mai lasa aclo niste bani chiar ei de amenda fiind ca au de unde da baietii buni, ca doar trimit fetele romanilor la babardit prin Italia Spania, Germania, oameni de afaceri. eu recomand sa nune mai dam heirupisti pe Internet cu tot felul de recomandari ca na suntem jurnalisti la ziare de renume ci sa facem ceva concret pentru rabla asta de romanie sa nu moara de tot pana sa ajungem la sosele sa constatam ca nush ce fufa nepoata lu nush ce fraier de prin parlament vorbeste la telefon la volan si e pericol rutier. si mai recomand ceva POLITIA sa se faca vizibila in timp ce stau la agatat soferii sa stea cu girofarul in functie pe loc acolo sa se vada naibii de la o posta nu sa stea la panda la curba ca na Base tre sa faca bani lu Boc la bugetu tarii. dar care tara? romania doar un teren viran, un maidan in care fiecare face ce doreste si in care fiecare isi ridica pretentiile la un rang la care bineinteles nici nu se potriveste si nici nu merita. pacat de mine ca de nevoie tre sa ma irosesc in cea romanie si ca tre sa suport si sa ma “supun” dar eu nu ma supun stati voi calm asaziselor legi ale acestui maidan, ca tara nu mai e. si iertata sa imi fie mie lipsa de patriotism dar cand aceasta tara va avea grija de oamenii ei la modul real, adevarat si sincer si nu sa se ocupe de libia, afganistan si portugalia si cand atunci nu vom mai fi huiduiti prin parlamentul uniunii europene atunci am sa redevin patriot am sa admir ce legi potrivite sunt pentru oameni cat d emult se simt ei in siguranta si cat de bine le e romanilor chiar daca o sa ma mai bantuie un regret ca nu o sa mai am nici varsta si nici banii si nici cheful sa mai pot percepe o viata buna in o tara buna. eu unul tot cu 250 la ora am sa rulez pana sa dau de unda radarului asta sa va fie clar. iar daca cineva vrea sa donez organele sa ma caute.
cu respectul cuvenit sa nu fie nimeni suparat pe mine ca am spus ce de fapt stiti. repetitia e mama invataturii…a spus-o altu nu eu
Stefan
March 26th, 2011 at 5:03 pm
47deci mancati un super kkt mare cu totii, dece **** cand iesiti din tara imediat aprindeti becurile, mergeti legal cu cat scrie pe semn, puneti centura la toata lumea din masina? asa k nu mai ma **** atata la creieri k sunteti soferi **** angajati la un kkt de firma, sunteti praf…..in romania asta e situatia, faci 200 km in 5 h…..aia e….si sa nu spuneti pe prin afara tarii mergeti legal ptr k aia au drumuri si etc ptr k nu e adevarat si va spun io de ce…..pentru ca iti acolo se aplica legea strict, fara comentarii si d’astea….
ia sa fie si la noi sanctiunile progresive, in sensul k ai luat azi 3 puncte amenda ptr centura, maine iei 6 tot pentru centura, apoi 9, 12 si tot asa sa vedeti k imediat se potolesc smecherii ca ajung sa dea mi de euro ptr un kkt,,,,,,,
asa k nu mai mancati …….. dinasta puturos k pute…..
iar articolul este foarte ok prezentat…..impartial.
iar ptr voi smecherilor mancatori de **** stati linistiti k doar prima data e avertisment, apoi incep si curg amenzile: “Desigur, daca in termen de 6 luni dupa ce a primit avertisment, soferul face o alta boacana, va fi amendat. De parca mai conteaza…”
prin urmare fiecare dintre voi isi va lua amenzile mai devreme sau mai tarziu…..ei tot vor pandi, ba chiar mai rau, si de asta sunt super bucuros….cu siguranta se vor inmultii amenzile…..
Codruta
March 26th, 2011 at 5:53 pm
48Stefan in Romania am vazut sa il injure si sa puna mana pe politist, indiferent ca ii politist de la rutiera, criminalistica, etc. In Romania legile si legea este fix legea banului si a relatiilor, iar cei cu bani si masini extrem de scumpe vor fi scutiti la greu de AMENZI, tot noi gloata o sa luam amenzi la greu. Voi nu vedeti care ii realitatea in zilele noastre, daca un politist o prins pe unu sau una BAROSAN(A) ii si firca sa-i dee amenda, sa-i retina permisul, chestii din astea. Dau exemplu ce vad si eu pe la stiri asa nume BERCEA MONDIAL (analfabet da cu munti de Euro avea PERMIS DE CONDUCERE, PERMIS DE PORT ARMA samd) tot la stiri fiul la doamana PLACINTA.. care femeia ii SENATOARE, ex MINISTRU si face parte din alta lume..
ce face ala fiu-sau unu de vre-o 20 de ani, jmecherii pe sosea, este anchetat si retinut pe 2-3 zile si ii eliberat ca ii din familie buna
Iar la noi in tara chestia asta poate continua la nesfarsit si o sa si continue pe viitor…
Ba mai mult, politistii care ii prind o pot pati ulterior, ca isi pierd locul de munca sau mai stiu eu ce alte probleme..
Dincolo cand vine politia, apoi nimeni nu mai comenteaza, nimeni nu are curajul sa sara la bataie s.a.m.d.
Bataile din intersectii vor fi arbitrate | MOTORSTORY
March 26th, 2011 at 6:22 pm
49[...] Am ras cu lacrimi cand am citit ). Textul nu-mi apartine, ci este al nebunilor de la TimesNewRoman, site unde mai gasiti de-astea. Ca tot ma acuzau unii dintre voi ca sunt prea serios si incrancenat pe modificarile codului rutier [...]
123
March 28th, 2011 at 8:58 am
50Doamne ajuta!! in sfarfit un semn de normalizare a lumii…. modificari de astea sa tot vina in romanica. mai sunt cateva penalizari idioate, dar vad mai ii si timp sa le modifice
)
Lucian OT
March 28th, 2011 at 9:19 am
51Ce s-a incins atmosfera aici ! Propun sa ne intalnim toti la o bataie ce perne !
Alex
March 28th, 2011 at 10:59 am
52Eu unul sunt si pro si contra acestui proiect de lege: contra mai ales pentru marirea vitezei in oras. Si asa sunt destul de multe accidente si mor oameni nevinovati din cauza ei.
In tarile civilizate limita este 50 km/h si se respecta. Mergand pe drumuri “de tara” in Germania i-am observat pe soferi ca de la 100-110 km/h ei calca frana la intrare in localitate si nu lasa masina “sa curga” din inertie pana-i scade viteza.
Da Dane, e aberant sa iei amenda la 61 km/h, dar sa nu uitam ca limita e 50 km/h, si oricum esti iertat ca sa zic asa pentru cei 10 km/h peste viteza legala.
In afara localitatii e alta poveste; aici ar putea fi aplicata pentru ca ar compensa cu mersul incet din localitate; oricum putini sunt cei care respecta limita de 100 km/h.
nu circul mai mult de 12000 km intr-o luna!
March 29th, 2011 at 1:26 am
53ca si idee…multe accidente se intampla din cauza celor ce nu stiu sa stapaneasca o masina,si a celor ce merg cu o viteza sub limita bunului simt.
de foarte multe ori cel ce a provocat acciodentul sau chiar l-a dus la buna izbavire a facut-o tot din vina unui martalog care merge cu 40 in loc de 50 sau a martalogului care merge cu 80 in loc de 100.
nu circul mai mult de 12000 km intr-o luna!
March 29th, 2011 at 1:29 am
54daca si-ar lua cate unii casca cu blut nu i-ar mai vedea lumea ca vorbesc la telefon…s-a dus grandomania…
de ce sa nu fiu grandoman de genul Q7 cu tel la ureche si sa nu fiu un grandoman cu acelas Q7 dar cu casca?
o sa creada lumea ca vorbesc singur?
mi s-a intamplat de multe ori!
nu circul mai mult de 12000 km intr-o luna!
March 29th, 2011 at 1:32 am
55chiar mi s-a intamplat o data sa fiu oprit intrafic (control de rutina) si sa continui pur si simplu discutia la tel in timp ce prezentam documentele,si ce a zis Domnul Politist?
NIMIC!
Marius
March 29th, 2011 at 10:51 am
56@ Dan
Am inteles probabil gresit…
Articolul tau e ok, pacat ca e interpretat gresit
vio
March 31st, 2011 at 11:22 am
57nu este corect sa sa cicule ca in jungla ;este mai multe nu poate fii niste legi aspre ca in ;;franta su in germania ;sau alte tari ;eu sper ca este o gluma proasta;nu este drept ;
Cum definesti civilizatia rutiera - fara limita de viteza, dar in siguranta | MOTORSTORY
April 5th, 2011 at 12:09 am
58[...] cum au reusit asta? Cu legi aspre, amenzi si educatie rutiera. O spun chiar ei. Asta in vreme ce in Romania legile se mai inmoaie putin, ca e pacat de bunul simt al soferilor nostri sa fie chiar amendati cand vorbesc la telefon la [...]
RSS feed for comments on this post · TrackBack URI
Leave a reply
Scriu si la:
Recent Posts
Recent Comments
Citeste pe e-mail
Categories
Archives
Pages
Meta
Motorstory.ro - blog, stiri auto, discutii despre masini. Motorstory.ro foloseste WordPress si tema BloggingPro