Jaguar XF facelift devine un XJ mai mic

Jaguar a considerat ca modelului XF (unul superb, de altfel) ii trebuie un facelift la doar 3 ani de la lansare. Ca au operat acest facelift atat de repede nu-i o problema, desi, la cat a fost de laudata masina, mi-e greu sa cred ca s-a “ofilit” in doar 3 ani. Ce mi se pare mie ciudat este ca au modificat complet partea frontala a lui XF si au facut-o identica cu cea a modelului de lux, XJ.

Spatele n-a fost modificat, dar, privit din fata, foarte putini isi vor putea da seama despre ce model este vorba, XF sau XJ. Arata bine, dar e pacat ca se va face aceasta confuzie intre doua modele de clase diferite. Solutia britanicilor stirbeste personalitatea ambelor modele.

Jaguar XF facelift art1 Jaguar XF facelift devine un XJ mai mic

O noutate importanta la nivelul motorizarilor. Jaguar XF facelift a primit un nou propulsor turbodiesel, de 2,2 litri, care produce 190 CP si 450 Nm. Motorul este cuplat la o noua cutie de viteze automat, de la ZF, cu 8 trepte. Cu acest motor, masina ajunge la 100 km/h in cam 8,2 secunde si atinge o viteza maxima de 225 km/h. Consumul mediu, principalul avantaj, este de doar 5,4 litri/100 km.

Britanicii ajung astfel si la un record, cu acest nou diesel, XF facelift devine cel mai economic model Jaguar din istorie.

Mai pe la finalul galeriei foto veti vedea noul XF cu facelift langa modelul XJ si o sa va dati seama cat se poate de clar ca sunt aproape identice.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.