Eeei..da! Honda CR-Z Mugen

Imi place mult Honda CR-Z, hibridul nipon cu design super atragator, dar n-as cumpara-o. Nu mi se pare ca ar merita cei 26.ooo euro, chiar daca, repet, imi place foarte mult. De interior, nu ma zic, e superb.

Un mic sumar.. Honda CR-Z are un motor conventional, de 1,5 litri si 114 CP si unul electric de 14 CP. Deci este un hibrid veritabil capabil sa accelereze la 100 km/h in 9,9 secunde si sa atinga 200 km/h, consumul mediu fiind de 5 litri/100 km.

Ok acum, sa recunoastem ca Honda CR-Z arata sportiv si ca 124 CP (putere combinata) par cam putini. Are grija Mugen de treaba asta si vine cu un update tehnic (supraalimentare) si estetic care suna foarte bine. Puterea maxima a ajuns aproape de 200 CP, greutatea a fost redusa cu circa 50 kg, iar timpul de accelerare 0 – 100 km/h este acum similar cu al unei Civic Type R. Adica aproximativ 6,6 secunde.

Honda CR Z Mugen Eeei..da! Honda CR Z Mugen

Oricum, se poate si mai mult, iar Mugen mai are de lucru la acest model, o noua crestere de putere fiind asteptata. Insa, daca modelul de serie Honda CR-Z costa 26.000 euro, nu vreau sa ma gandesc la cat ar putea sa ajunga Honda CR-Z Mugen??

Honda CR Z Mugen 1 Eeei..da! Honda CR Z Mugen

Honda CR Z Mugen 2 Eeei..da! Honda CR Z Mugen

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.