Mini ne arata noul Mini Coupe. Oficial, dar camuflat

Stiti ca-i deja o tehnica pentru constructori sa ofere un mic preview al noilor modele, dar nu in toata splendoarea lor, ci camuflate. Iata-i si pe cei de la Mini, care ne arata noul lor Coupe. O masina, cred eu, mult mai inspirata decat Countryman, mult mai in spiritul Mini.

Dar noul Mini Coupe este si cel mai radical model din gama. Doar doua locuri, design sportiv (imi place!) si o platforma facuta special pentru placerea condusul, fara compromisuri legate de spatiu sau confort. O masina pentru pasionati, atat cei de stil, cat mai ales cei de sport.

Mini Coupe art1 Mini ne arata noul Mini Coupe. Oficial, dar camuflat

Mini spune ca noul Coupe se manevreaza cam ca un kart si eu ii cred. Daca Mini-ul normal este atat de dinamic, va imaginati cum ar trebuie sa fie Coupe-ul? Plus ca vorbim si de o gama de motorizari potente, cunoscute deja.

La baza va sta Mini Cooper Coupe, cu un motor de 1,6 litri si 122 CP. Poate ca nu par prea multi cai, dar dinamica e buna. 0 – 100 km/h in 9 secunde si 204 km/h suna “dinamic”, iar consumul este de 5,4 litri/100 km.

Mini Coupe art2 Mini ne arata noul Mini Coupe. Oficial, dar camuflat

Urmeaza Mini Cooper S Coupe, al carui motor turbo de 1,6 litri produce 184 CP. Asta inseamna 0 – 100 km/h in 6,9 secunde si 230 km/h, in conditiile unui consum de 5,8 litri/100 km.

Pentru “destrabalare” este indicat modelul Mini John Cooper Works Coupe. Acelasi motor turbo de 1,6 litri, dar tunat de britanici pana la 211 CP. JCW Coupe ajunge la 100 km/h in 6,4 secunde, iar viteza maxima este de 240 km/h. Consumul este de 7,1 litri/100 km.

Mini Coupe art3 Mini ne arata noul Mini Coupe. Oficial, dar camuflat

Exista si versiunea ultraeconomica, diesel, dar nici macar aceasta nu renunta la performantele sportive. Mini Cooper SD Coupe are un motor de 2 litri, cu 143 CP, astfel ca ajunge de la 0 la 100 km/h in 7,9 secunde, viteza maxima fiind de 216 km/h. Consumul este la o valoare excelenta, 4,3 litri/100 km.

Acum nu ramane decat sa asteptam ca Mini sa arate si pozele “frumoase”, cele fara camuflaj. Si nu va mai trece prea mult pana atunci.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.