OFICIAL: Renault Megane RS Trophy – mai bun, mai “hot”

Nu-i o supriza ca Renault pregatea un Megane RS si mai puternic, nu? V-am anuntat acum o saptamana, cand a aparut teaserul. Iata acum si masina, prezentata oficial.

Francezii ii spun, simplu, Megane RS Trophy. Are numele masinii de competitie, dar vorbim de o masina de serie. Un hothatch mai puternic, editie speciala.

Renault a preparat motorul turbo de 2 litri, care dezvolta 250 CP pe Megane-ul RS normal, astfel incat puterea maxima a ajuns la 265 CP pe Megane RS Trophy, iar cuplul maxim este de la 360 Nm. Asadar, o crestere cu 15 CP si 20 Nm. Nu pare prea mult, dar francezii spun ca se simte bine pe circuit.

Renault Megane RS Trophy art1 OFICIAL: Renault Megane RS Trophy   mai bun, mai hot

In urma cresterii de putere, Renault Megane RS Trophy accelereaza pana la 100 km/h in 6 secunde (cu 0,1 secunde mai bine decat RS-ul normal) si atinge o viteza maxima de 254 km/h (cu 4 km/h mai mult).

Renault spune ca Megane RS Trophy, in versiunea CUP, nu are modificari, dar se descurca mult mai bine datorita plusului de putere si cuplu, dar si datorita unor noi pneuri, Bridgestone Potenza RE050A.

Culmea, consumul a scazut! Cumva, francezii au reusit sa obtina din motorul mai puternic un consum mediu de 8,2 litri/100 km, adica 0,2 litri/100 km mai putin decat in cazul modelului Megane RS normal.

Renault Megane RS Trophy art2 OFICIAL: Renault Megane RS Trophy   mai bun, mai hot

La nivel vizual, observati modificarile… plafonul negru al lui Megane RS Trophy, plus nervura rosie a jantelor si inscriptiile de pe spoilerul fata si de pe laterale, acestea sunt cam principalele noutati estetice.

Si acum vestile proaste, in cazul in care vreti un exemplar. Noul Megane RS Trophy va fi produs in doar 500 exemplare si va fi vandut in mai multe tari europene, dar nu si in Romania. In Franta, preturile incep de la 35.500 euro.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.