Cum “arata” cea mai proasta masina!

Daca va asteptati la o marca si un model anume, o sa fiti dezamagiti. Nu exista cea mai proasta masina, de oriunde ar fi ea, care sa apartina unui singur constructor. Era sa zic Lada, dar mai sunt si masinile chinezesti

Nu, nu-i vorba de asta, ci despre o idee a celor de la Warranty Direct, care au profitat de faptul ca au niste statistici foarte bine puse la punct in privinta fiabilitatii foarte multor modele si au venit cu o combinatie. O combinatie de piese si subansamble cunoscute pentru problemele mari de fiabilitate. Adica o masina formata din cele mai proaste piese posibile, in viziunea lor.

Ce mai proasta masina Cum arata cea mai proasta masina!

Deci, cum arata aceasta masina, spaima absoluta a soferilor de pretutindeni? In poza vedem parca un Frankenstein, dar ce-i dedesubt e si mai rau.

Iata, asadar, din ce este formata masina-cosmar si cine “doneaza” componentele:

- Audi A8 – franele
– BMW M3 – suspensia
– MG TF – motorul
– Land Rover Freelander – cutia de viteze
– Mercedes V-Klasse – sistemul de aprindere
– Renault Megane – sistemul electric
– Seat Alhambra – sistemul de aer conditionat
– Seat Toledo – sistemul de climatizare
– Volvo C70 – sistemul de directie

Ati inteles, acestea sunt partile cu cele mai dese defectiuni de pe piata din Marea Britanie, pentru modelele respective.

De exemplu, britanicii spun ca, in fiecare an, aproape 40% dintre BMW-urile M3 necesita reparatii la componente ale puntilor si suspensiilor. Tot 40% dintre Renault-urile Megane au probleme cu sistemul electric/electronic.

Unul din 5 modele Land Rover Freelender are, in fiecare an, diverse probleme la cutia de viteze si acelasi procent de modele Audi A8 au nevoie de reparatii la sistemul de franare.

Un sfert din modele MG TF  au probleme cu motorul, anual, in vreme ce 1 din 8 modele Seat Alhambra va necesita reparatii la sistemul de aer conditionat, pe parcursul unui an.

Ar mai fi de spus ca statistica care mentioneaza aceste modele se bazeaza pe masini cu o vechime de 5 ani.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.