Seat Exeo facelift – Degeaba

Va mai amintiti de modelul Exeo de la Seat? Sigur ca da, e un model Audi A4 mai vechi (de vreo doua generatii), care a primit o noua parte frontala si posterioara, alta sigla si gata. S-a transformat in Seat Exeo, despre care spaniolii spun ca e premium, dar nu mentioneaza de unde l-au luat.

Teoretic, Seat Exeo ar trebui sa fie un hit. Tehnologie si interior premium, la pret mai mic, ca e deja amortizat in cadrul grupului VW. Practic, nu-i deloc asa si in mare parte esecul se datoreaza designului absolut nereusit. O parte frontala inexpresiva, banala, nu are deloc rolul de a incuraja cumparatorii. Mai ales pe cei obisnuiti cu formele senzuale ale altor modele Seat.

Seat Exeo facelift art1 Seat Exeo facelift   Degeaba

Imi imaginam ca Seat va veni cu un efort sustinut pentru a impune acest model care mai are niste ani de stat pe piata. Dar nu, Seat Exeo facelift mizeaza doar pe faruri cu o noua structura interna, acea linie LED tipica.. Audi, un nou model pentru grila fata si.. atat. Presupun ca n-au facut nimic la spate si nici la interior, cu exceptia unor noi materiale si culori.

Deci, la nivel estetic nu s-au intamplat prea multe, cu (doar) niste faruri noi chiar nu prea vad cum ar putea fi rezolvata problema designului fad al masinii.

Seat Exeo facelift art2 Seat Exeo facelift   Degeaba

Gama propulsoarelor modelului Seat Exeo facelift acopera gama 120 – 210 CP si, practic, nu s-a schimbat nimic. Doar in privinta TDI-ului de 2 litri se precizeaza ca va avea consumul sub actualul nivel de 5,2 litri/100 km, fara a avea o cifra exacta.

Dati-va cu parerea, dar cred ca suntem de acord cu faptul ca Exeo ar fi putut arata altfel pentru cei 18.652 euro cat costa versiunea de baza (1,8 TSI, 120 CP).

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.