Cum este ideal sa circuli iarna..

Simplu, cu o alta masina. Sa explic, este un gand pe care-l am de mai mult timp si pe care o sa-l si pun in practica cand imi voi permite sa am doua masini.

In cel mult o luna s-ar putea sa avem primele troiene chiar si prin Bucuresti. Pneuri de iarna, ca sunt obligatorii si foarte utile, vecini nesimtiti, care-si deszapezesc masina si dau toata zapada pe masina ta, plecari grele si chiar aglomeratul transport in comun daca zapada e prea mare pentru un hatchback.

Suzuki Jimny Cum este ideal sa circuli iarna..

Cum ar fi ideal? Pentru mine, ideal ar fi ca, pe langa hatchback-ul din dotare sa mai am o masina. Nimic pretentios, scump sau rapid. Nu, o masina simpla, destinata strict traficului de iarna, dotata cu pneuri corespunzatoare si atat. O vedeti mai sus.

Suzuki Jimny 2 Cum este ideal sa circuli iarna..

Suzuki Jimny costa 15.000 euro, nou. Deloc convenabil in situatia descrisa de mine. Insa, pe la 5.000 euro se gaseste unul second hand in stare buna. Ce are masina asta? Un motoras de 1,3 litri si 85 CP (9 litri/100 km in oras), cutie manuala cu 5 trepte si un sistem 4×4 (part-time) care nu te lasa nicaieri, cu tehnologia unui 4×4 clasic, adevarat, cu reductor si tot ce trebuie. Asa ca, pe langa zapada, il poti lua oriunde la munte.

In felul asta, lasi berlina/hatch-ul cu pneuri de vara in parcare si nu te mai intereseaza cum e vremea.

Desigur, asta-i doar teorie acum. Practica o las pe mai tarziu, cand vom trai vremuri mai bune.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.