Preturile noului Mercedes M-Klasse

Mercedes a lansat in Romania a treia generatie a modelului M-Klasse. Un model despre care am mai scris, dar sa vedem acum care sunt preturile pentru piata noastra.

Deocamdata vor fi vandute in Romania 3 versiuni de motorizare, doua diesel si una pe benzina.

Mai tarziu, vom vedea si alte motoare si – desigur – este asteptat modelul celor de la AMG, pentru a-l pune imediat langa primul M bazat pe X5, adica BMW X5 M.

Mercedes M Klasse 1 Preturile noului Mercedes M Klasse

Acum, modelul de baza este Mercedes ML 250 BlueTEC 4MATIC, care are sub capota un motor turbodiesel de 2,1 litri cu 204 CP. Consumul mediu este de 6 litri/100 km, spun nemtii, iar pretul pentru Romania incepe de la 55.676 euro (TVA inclus).

Urmeaza al doilea turbodiesel, ML 350 BlueTEC 4MATIC, de aceasta data un V6 de 3 litri care produce 258 CP si consuma, in medie 6,8 litri/100 km. Pretul acestei versiuni M-Klasse, care va fi probabil preferata romanilor, este de 61.194 euro.

Mercedes M Klasse 2 Preturile noului Mercedes M Klasse

Singurul motor pe benzina disponibil deocamdata este cel de pe modelul ML 350 4MATIC BlueEfficiency. Un V6 de 3 litri, a carui putere maxima este de 306 CP si al carui consum oficial ajunge la 8,5 litri/100 km. Pretul in Romania este de 58.776 euro.

Toate propulsoarele sunt cuplate, in echiparea de serie, la cutia de viteze automata 7G-Tronic Plus.

Mercedes M Klasse 3 Preturile noului Mercedes M Klasse

Si daca tot avem preturile noului Mercedes M-Klasse, de ce sa nu facem o comparatie cu cele ale principalului concurent, BMW X5? Atat cat se poate, pentru ca BMW X5 inca nu serveste motoare cu 4 cilindri. Situatia sta cam asa:

Preturi Mercedes ML vs BMW X5 Preturile noului Mercedes M Klasse

Eu nu pot sa spun decat ceea ce-am mai spus despre noul Mercedes M-Klasse si anume ca ma asteptam la altceva, mai puternic din punct de vedere estetic, nu doar o caroserie rotunjita la maxim si parca fara personalitate.

O galerie foto cu noul Mercedes M-Klasse gasiti aici.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.