Ford Mustang facelift. O alta superba “rautate” americana

Ford a prezentat un nou facelift pentru Mustang. Si nu puteam rata ocazia sa va arat masina, pentru ca-mi place mult de tot ce-au facut din ea. Am condus de curand Chevrolet Camaro si slabiciunea mea pentru muscle car este la cote inalte.

Pentru 2012, Ford Mustang a fost schimbat destul de mult la nivelul detaliilor. Farurile sunt acum mult digitalizate, ca sa zicem asa, iar umflatura de pe capota este deja uriasa si ocupa o buna parte din capota. Combinata cu grila imensa, ma intreb cam ce simti cand chestia asta iti umple oglinda retrovizoare.

13MustangBoss302 art1 Ford Mustang facelift. O alta superba rautate americana

Foarte reusit si spatele, cu cele 3 elemente ale stopurilor individualizate, cu LED-uri, mult mai high-tech decat pana acum. Pe total, americanii au pastrat forma clasica a lui Mustang si au modernizat mult detaliile. Imi place mult, e mai sportiv ca oricand.

13ShelbyGT500 19 art2 Ford Mustang facelift. O alta superba rautate americana

Cam acelasi interior, cu ceasuri de bord cu design clasic, dar functii ultramoderne. Intre turometru si vitezometru se vede afisajul a ceea ce Ford numeste Track Apps, adica timpi pentru acceleratia 0 – 60 mile/ora, timpul pe sfertul de mila, timp si distanta de franare. Adica ceva ce suna cam in acelasi fel cu sistemul de telemetrie cu care m-am jucat pe Renault Megane RS. E clar, nici o masina sport n-are voie sa nu vina cu asa ceva.

13FordMustang art3 Ford Mustang facelift. O alta superba rautate americana

Va intrebati ce motoare are? Cam aceleasi.. Mustang GT are un V8 de 5 litri care produce 420 CP, versiunea Boss are 445 CP, iar Shelby GT500 vine cu un V8 de 5,4 litri, supraalimentat, care ofera 550 CP. Modelul de baza are un V6 de 3,7 litri, care produce 305 CP. Poate ca va surprinde, dar 0 – 100 km/h se face in cam 5 secunde, un timp chiar bun.

Sa nu-ndranzniti sa spuneti ca nu va place, ca-i slaba, ca Golf GTI e mai frumos, ca Logan e mai ieftin, iar Oltcit-ul tunat se tine dupa el. Incercati sa judecati masinile nu doar prin prisma cifrelor, ci a intregului. Asta apropo de ce-au zis unii la drive-ul cu Camaro :).

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.