V-am laudat modelul Up de la Volkswagen inca de la lansare. Iata ca avem acum si lista de preturi pentru Romania! Si da, eu sunt de parere ca sunt preturi tentante.
Noul Up este un inlocuitor pentru modelul Polo Lupo si este cel mai mic VW actual. Are doar 3,54 metri lungime, deci teritoriul lui este exclusiv orasul. Nemtii spun ca VW Up ofera suficient spatiu pentru 4 persoane, in conditiile in care portbagajul ofera 251 litri in mod normal si 951 litri cu bancheta rabatata. Pana la urma, am putea sa-i credem in privinta spatiului, pentru ca au reusit sa inghesuie 16 persoane in masinuta asta.
Mie-mi place mult cum arata. Un design proaspat, parca zici ca nici nu-i facut de acelasi constructor care ofera niste modele extrem de fade (Golf, Passat). Este insa bine ca nemtii au avut curaj sa vina cu ceva mult mai placut. Si eu cred ca vor castiga mult datorita designului lui Up.
Bun, sa trecem la ce ne intereseaza acum. Preturi. S-a spus de la inceput ca VW Up va fi mai accesibil decat Polo, e si normal. Dar preturile sunt chiar bune, sensibil sub 10.000 euro pentru versiunile de baza.
Sunt oferite 3 versiuni de echipare (take up, move up si high up) si un sigur motor, de un litri, in doua versiuni de putere: 60 CP si 75 CP. Este disponibila doar cutie de viteze manuala, cu 5 trepte.
Cel mai ieftin model este cel in doua usi, nivel de echipare take up, cu motor de 60 CP, pretul de pornire fiind de 8.326 euro, cu TVA inclus. Cu acest motor, VW Up accelereaza de la 0 la 100 km/h in 14,4 secunde si atinge 160 km/h. Consumul mediu este de doar 4,5 litri/100 km, cu 5,6 litri/100 km in oras. Pentru 4 usi trebuie sa achitati in plus circa 250 euro.
Cu motorul mai puternic, de 75 CP, VW Up are un pret de pornire de 8.914 euro (2 usi) si ofera si performante dinamice mai bune. 0 – 100 km/h in 13,2 secunde si viteza maxima de 171 km/h. Consumul mediu este de 4,7 litri/100 km, cu 5,9 litri/100 km in mediul urban.
Cel mai scump model, VW Up high up cu 4 usi si motor de 75 CP costa 11.200 euro, cu TVA inclus.
Cam multe inadvertente in text. In primul rand up nu inlocuieste Polo si nu exista deocamdata variante de caroserie (cu 2 usi de exemplu), exista doar una cu 3 usi (incluzand si hayonul). In plus, poate o fi el ceva mai fun decat restul gamei de tristeti obosite VW, dar nu e nici pe departe un mini foarte reusit ca design, ca de ar fi asa, atunci trioul 107, C1, Aygo cum ar mai fi (e doar un exemplu), sau, si mai bun exemplu, Spark, asta ca sa nu aduc iar in discutie noul Hyundai Eon.
Adevarul este ca in momentul de fata mai toti contructorii mari s-au axat pe fabcricatia clasei mici. Mai toti au simtit ca in aceasta perioada de criza vanzarile merg mai bine la aceasta clasa. Referitor la aspect imi place si mie ! La interior este si mai ok ! Marele dejavantaj este pretul de vanzare, care totusi mi se pare un pic cam mare ! Sa speram ca va fi o reusita pentru producatorul german ! Succes !!!
Eu v-am spus ca va pleca de pe la 6000 fara taxa si ca va fi ok ca si gama si preturi !
@Mcv – trio-ul fraco-japonez nu are legatura cu Gama UP – e o diferenta destul de mare de tehnologie si de materiale.
Daca a mers cineva cu o Toyota Aygo stie despre ce vorbesc !
Nu ma intereseaza materiale sau tehnologie aici, eu spuneam strict la articol ca din punct de vedere design, niciuu up (incluzand aici si progeniturile spaniolo-cehesti) nu trece pe langa trioul mentionat, deoarece acel trio are un aport urias de design pe langa trioul up, cu care nu am avut placerea (nici nu avem cum, ca abia a fost prezentat), in schimb cu Citroen C1 am mers in Franta intr-o vacanta si mi s-a parut genial, nu am gasit materiale deranjante, iar calitatea era foarte buna. Nu stiu ce tehnologie sf se asteapta cineva sa gasesti in aceasta clasa, dar un banal ecran tactil cu functii incluse are si telefonul, si nu cred ca costa cat cel din up…
In sfarsit ceva pentru oameni normali !!!!!!!!! Mie masina imi place dar parca citigo de la skoda arata mai bine .preturile sant acelea care le-am cules eu din revistele englezesti si le-am postat pe blog. calitativ vorbind cred ca asi merita banii dar este mai scump de cat competitorii . Chiar daca tehnologie avansata nu are si nici nu vad la ce ar folosi!!!! SI LIPSESTE ,,CELEBRA ” CUTIE AUTOMATA DIN OFERTA !!!! Competitia dintre trioul franco-japonez si best-seller-ul Fiat panda trebuia sa aiba inca un concurent european .Castigatori vor fii asiatici deoarece vor veni cu masini ieftine frumoase si bune intro piata inca chinuita de criza economica .Astept raspunsul lui Dacia.
Cum adica nu are cutie automata ?
Nu are acum in primna lista de pret dar ea va veni la inceputul verii !
Cat despre materialele din C1 as indrazni sa te intreb cu ce le compari , ca daca le compari cu materialele din Logan , da sunt la fel !
Pai simplu…nu are cutie automata ACUM ! Sigur materialele vor fii bune spre foarte bune dar asta nu inseamna ca C1 nu ar avea si apoi este o masina de oras , la ce materiale te-ai gandi??
Parerea mea personala, dupa judecata mea buna-rea. La 8200 euro pentru primul model Volswagen UP este scump. Iar cel mai scump din gama lui Up este la pretul de 11.200 scump.
Si chiar daca unii o sa strambe din nas, da eu incep sa analizez in prisma a ceea ce eu vad. Ce consider ca ii mai practic, mai flexibil din punctul meu de vedere.
Vad Logan si Sandero ca si varinate de cumparare, chiar daca sunt inferioare ca si calitatea materialelor si sunt mai spartane, vechi si hulite.
Iar daca nu se doreste Dacia, atunci oricare Second Hand de pana in 8000 Euro, iar la banii astia gasesti parerea mea masini foarte bune second hand.
Si daca ai noroc, poate gasesti o masina noua de la reprezentante la oferta… ma gandesc asa la oferta de la Ford Focus City Star la 10.000 Euro fix cu tot cu tva si cu suficiente dotari..
Respectele mele !!
P.S. Astept sa vad Skoda aia care sa se bata cu Dacia pe segmentul LOW COST !!
la 8mii va fii versiunea fara AC asa ca…..
@ Oricine !
Frate fiecare cu ce-l doare – unu zice ca e scump pentru un low cost altul ca ar fi scump pentru nu stiu ce clasa ,
va dau un feed-back dupa ce il vand pe primul !
Succes!
“Noul Up este un inlocuitor pentru modelul Lupo… ”
Pai si VW Fox?
Deci o sa asteptam un feed-back pana la Sfantu-asteapta?
FOX era un fel de low -cost a lui vw pe langa mult mai titratul LUPO ,UP este clar peste lupo asa ca…este clar . Oricum nu ne asteptam ca acest VW sa fie ieftin . Iar cine se astepta la asta…cred ca inca viseaza ..romaneste.
@FLORIN C Pai pana nu am unul in showroom la primavara eu ce sa vand aer ?
Eu iti doresc succes, dar cred ca o sa ai de furca sa vinzi masinuta asta.
La cum arata (si mai ales la cat costa), pe mine cu greu m-ai convinge sa o cumpar.
La 8.326 euro, cu TVA inclus, cred ca sunt cateva alternative mai dragute (Chevy Spark?) iar la 11.200 euro, cu TVA inclus, sunt atat de multe alternative… Fiesta, de exemplu, Corsa, Panda, sau chiar masini de clasa mai mare (Megane, Fluence).
N-am nimic cu nimeni si ii apreciez pe cei care se zbat si incearca sa sa isi faca meseria… dar nu cred ca iti va fi usor sa o vinzi.
Gandeste-te la Lupo – in Buzau cred ca am vazut maxim 10, in timp ce AYGO-C1-107 sunt o groaza. Asta pentru ca erau mai ieftine si mai aratoase decat Lupo.
Cred ca istoria asta o sa se repete.
Daca cineva are placere poate accesa configuratorul VW UP si va fii uimit ca versiunea take up 4 usi si AC costa 9,369 euro .La acest pret rivalii ar fii Chevrolet Spark LS 9,640eur , Fiat panda ;Suzuki alto si splash;Hyundai i 10 . Si cum calitatea VW la masinile mici este incontestabila nu ma mira ca acesta chiar sa aiba vanzari bune . Sa nu uitam ca VW polo a fost privit cu reticienta la inceput . Sigur ca in multitudinea de modele si marci pe piata auto romaneasca vom intalni si oferte la masini mai spatioase precum albea , Linea , grande punto (la promotie) Clio symbol sau dacia logan laureate .1,6 16V.Alegerea revine fiecaruia dupa gusturi buget si necesitati prezente sau viitoare . Ar mai fii o alternativa pentru iubitorii de VW dar second -hand , de la weltauto.ro
@ Florin C – Tu compari Chvy Spark cu UP ??????
Ok – scratch that –
Nu trebuie sa te conving pe tine in particular pentru ca nu vand din usa in usa si nici nu vand aici pe blogul omului astuia!
Si sunt de acord ca fiecare are in viata asta doua lucruri : O opinie si o gaura in fund.
Cu stima si respect!
Dar de ce sa nu comparam spark cu Up Lucian?? care ar fii diferentele dintre ele sa nu le putem compara?? motor de 1000 cmc 4 usi preturi apropiate poate mai dotat sparkul un pic !
Domnule “calator”, nu intelegeti substratul afirmatiei d-lui Lucian.
Care’vas’zica: desi au dimensiuni similare, motoare similare (combustie interna anyone?), dotari similare, preturi apropiate (sau mai mici la Spark?), acelasi public tinta, Spark (sau oricare alta masina din clasa “gentuta”) nu se compara cu acest UP, deoarece acest UP este intr-o cu totul alta clasa, este sublim, grozav, superb si, mai ales (Tobele va rog!!!!), MAI ALES (Waaaaait for iiiiiiiiiit!!!) este UN VOLKSWAGEN. Intelegeti?
NU este “a car”, este “THE CAR”.
Deci cred ca cu totii ar trebui sa ne dorim sa avem in viata asta TREI lucruri: o opinie, o gaura in fund si un VOLKSWAGEN!
Ce valoare au acestea trei si unde ar trebui bagate doua dintre ele, ramane la latitudinea fiecaruia sa decida.
DECI vasazica acum numai este mercedes idealul ci’ VW !!! ok poate asa o fii , dar eu inca astept un raspuns ::care este diferenta dintre spark si UP ??
Diferenta intre Spark si Up poate fi comentata de cineva care a facut teste complete cu ambele modele si care poate da un verdict. Noi nu putem decat sa comentam datele tehnice, preturile si frumusetea. In ceea ce ma priveste nu pot observa decat ca diferenta de frumusete intre Spark si Up este enorma si este in favoarea lui Spark. Up este de o uratenie rara si nu asi putea cumpara vreodata asa panarama de masina( ma refer strict la design).
Emil mie mai mult imi place Up mi se pare mai frumos mai masina intreaga de cat partea frontala a lui spark foarte …….incompleta sa ai zic asa. Sigur gusturile sant impartite cum ai spus si tu partea tehnica este cea mai importanta ,unde ,cred eu , ca sparkul va fii mai ,,usor ” de intretinut.
@ FLORIN C – daca parafrazezi. macar incearca sa eviti cacofoniile – si da, eu consider Spark, o masina din alta clasa asa cum consider si Kia Ceed sau I30 de la Hyundai din alta clasa fata de Golf !
Suparati-va pe mine, dar la un moment dat imi veti da dreptate!
Cum spunea cineva mai sus : condusul face diferenta !
Pai nu prea am vrut sa evit cacofoniile, apropo de gaura in fund.
Cat despre opinia ca VW chiar ar fi in alta clasa, superioara celorlalte marci… eu zic sa o pastrezi la stadiul de sugestie/opinie personala, deoarece nu este un fapt. In afara de Scirocco si Passat CC, VW este la fel de fad precum polistirenul.
Si, daca condusul face diferenta, din pacate VW este in urma la multe capitole. Am zeci de miii de KM facuti cu VW si pot sa spun ca este doar banal la condus. Mult mai palpitant mi se pare OPEL, Peugeot sau Ford, de exemplu.
Condusul chiar face diferenta.
@FLORIN C
cred ca exista o diferenta intre ce ai condus tu si ce conduc eu zi de zi atunci – altfel nu imi explic ! Zau asa – sunt de parere ca unele afirmatii sunt doar facute pntru a ne da rotunzi !
Ieri am fost la Bucuresti cu un Opel Insignia de 2.0 disel si cutie automata ! Daca tu vii si imi spui mie ca masina aia se compara cu un Passat cu aceeasi configuratie dpdv al cutiei stabilitatii si directiei atunci sunt eu nebun !
Si totusi ati putea sa ma lamuriti si pe mine??? care este diferenta dintre UP si SPARK????
Cum adica mai calatorule ?
pai tu crzi ca Spark va avea aceeasi stabilitate cu incarcare maixima, sau aceeasi stabilitate de fanare si la testul q-split?
O masina de gnul asta si din clasa asta trebuie sa fie fasneata si agila nu greoaie si inutila !
si daca e volkswagen care e problema? ca nu inteleg..orice margea de sticla va ia ochii doar ca scrie vw pe ea? ce tot atita ii dati cu calitate incontestabila in sus si in jos? pai de ce dracu nu cumpara toata prostimea vw si gata am terminat. o sa avem masini care ne tin o viata daca nu traim mult, nu?..adica dai 10000 de euroi pe o bicicleta ..bravos mai,bine ca aveti gauri si nu numai in fund, se pare ca si prin partile esentiale..fericiti cei saraci cu duhul…super expresia asta..las-o dreacu daca si cotetzul asta arata bine, si seria 1 la fel inseamna ca sint alte valori decit cele care le stiam eu..o fi, ca vad ca toate strimbele sint fotomodele..cam asa si p-aici ..toate cojile astea sint laudate pina peste doar ca ca scrie pe ele de vw, bmw, audi..etc…
LUCIAN tu aici ai dreptate , ca si in cazul tripletei C1/aygo/107 , sprintul ,stabilitatea pe sosea si firesc franarea sant atribute necesare oricarei iar UP se poate sa le aiba(nu stiu , nu a testato nimeni , nici nu am conduso eu) dar in oras , la ingramadeala toate sant la fel(sau pot parea) !!!!! este adevarat ca noul spark pare…inutil ca este chiar urat si in ciuda aspectului frumos al lui kia picanto , eu si ziaristii britanici concid ca Noul facelift Hyundai I10 este cea mai buna alegere pentru o masina de mic litraj!!!! . Spune omule asa:::: VW UP ESTE CEL MAI NOU MODEL DE MIC LITRAJ CU UN DESIGN SIMPLU SI PRIETENOS INGLOBAND TOT RAFINAMENTUL (si poate tehnica) DIN LUNGA ISTORIE A AUTOMOBILELOR DE MIC LITRAJ a lumii automobilistice si a lui VW IN GENERAL , CALITATE LA SUPERLATIV LA UN PRET FOARTE COMPETITIV PENTRU TOT CEACE OFERA . uite ma ce simplu era ,si te si credeam !!! MARIUS —–gusturile nu se discuta in alegerea ,simpatia fata de o masina ,cu siguranta vor fii destui care vor cumpara modelele care le-ai enumerat tu (si care sigur nu iti plac) . Important este sa privim obiectiv fiecare model in parte si sa alegem .Uneori este bine sa alegem cu inima si nu cu gandul,chiar daca altora nu le place alegerea noastra.