Noul Volkswagen Beetle s-a lansat in Romania si avem acum acces la lista de preturi si echipamente. O masina despre care am spus inca din vara ca-mi place, una de lifestyle, de la care nemtii spera la mai mult decat cu generatia anterioara.
“Broscuta” moderna pastreaza alura legendara (care o si defineste), dar schimba mai multe detalii fata de modelul anterior. Este mult mai moderna, cu mai mult stil si, spun nemtii, cu un plus de masculinitate. Am mai spus, eu n-o vad chiar masculina, in nici un caz la nivelul la care este Mini.
Daca stiti cam ce vrea VW cu aceasta masina nu veti fi prea mirati de nivelul preturilor. Nu se vrea in nici un caz un fel de Polo, ci este un model de lifestyle. Iar asta costa, la toti, nu doar la Volkswagen.
Noul VW Beetle este oferit in 3 versiuni de echipare: Beetle, Design si Sport. Modelul de baza, Beetle, cu motor de 1,2 litri TSI (105 CP) si cutie manuala cu 6 trepte are un pret de pornire de 15.462 euro (TVA inclus). Se mai ofera si un motor de 1,4 litri TSI cu 160 CP, al carui pret porneste de la 17.782 euro.
Un singur diesel deocamdata, cel de 1,6 litri TDI cu 105 CP si cutie in 5 trepte, pretul de pornire fiind de 17.866 euro.
Ce mai nelamureste pe mine… in oferta nu exista cutia DSG. Doar aceste 3 propulsoare, cele pe benzina cu manuala cu 6 trepte si diesel-ul cu manuala cu 5 trepte. Nu pricep de ce cutia DSG nu-i in program.
Apropo de preturile noului VW Beetle (la gasiti aici, in format complet), Mini este destul de bine peste, Beetle fiind cam la acelasi nivel cu Citroen DS3.
Da e cel mai ieftin model de life-style mai ales ca si Mini si DS3 fac parte din clasa mica sau mini in timp ce Beetle este o compacta cu acte in regula si beneficiaza de platforma Gol-ului 6 !
Cutiile DSG sunt programate in productie abia din sapt 20 a anului viitor !
E o problema de logistica pentru ca procentul cutiilor DSG a crescut de la 15% in 2009 la 35% IN 2011 – E greu sa coperi cererea cand creste atat de mult !
Cu stima
PS Abia astept sa o conduc – mi ales ca imi doresc una ! ( sau Golf Cabrio )
@Lucian OT
Chiar iti place?! :))))))))))
Si mie imi place Broscuta, nu arata rau deloc, ba mai mult imi place si Golf Cabrio.
Golful Cabrio ma nemultumeste pe mie personal ca nu ofera hard top, doar soft top.. altfel ar fi cred, mai tare decat Sirocco ca si aspect. Alura de Coupe-Cabrio, fiind dupa parerea mea imbatabila in gama VW.
Respectele mele !!
Bai da ! Imi place de ma ud cand o vad !
Nu stiu exact ce ai vrut sa spui dar sincer imi place !
Vreau unaaaaaaaaa!
Absolut superb. Bravo vw. In poza 31, interiorul pare unul cu trimitere catre modelele Porsche ceva mai vechi. Imi place mult si astept si motorizari mai puternice pt a devenii un cruiser veritabil. Cred ca asta se si vrea de la acest model. El si ea plus doua bagaje si via Saint Tropez.
Desigur ca si mie imi place , dar nu inteleg incapatanarea de a folosi platforma lui golf in loc sa apeleze la ceva mai ieftin ( polo)in fond pentru o masina de oras de ce ai avea de prea mare stabilitate cand polo(/ibiza/ fabia ) si asa este foarte stabil.
Pentru ca BEETLE este un model importnt pentru VW si pentru ca trebuia sa fie cea mai mare din cele mici ! Asa a fost conceput din prima!
Ei eu asta nu inteleg ! te lupti cu politica platformelor comune (uneori dai in ridicol la design ) pentru costuri cat mai mici dar pe de alta parte aduci broscuta si cc-ul extraordinare ca design……total exeptionale!!
Dupa mine seamana bine cu un Porsche… mai degraba ii ziceai “mini-Porsche”
@ Bogdan – pai normal ca semana cu Porsche pentru ca seamana cu primul Kaffer care la randul sau a semanat cu primul model Porsche !
Nostalgie…. dar pana la un punct…..pret, pardon.:)
Urat de scumpa este…..
Mie versiunea cu motor de 1,4 la 160 CP nu mi se pare exagerat de scumpa, golf gti este scump, mini cooper S este scump. Intradevar un golf gti o sa ma lase in fum la semafor, da’ nu mar deranja absolut deloc, avand in vedere ca sunt la volanul unei masini mult mai frumoase. Si cu motor de 1,4 nici nu cred ca ar consuma exagerat de mult.