Volkswagen Passat CC facelift – Cum sa strici o masina frumoasa

Volkswagen a prezentat un facelift pentru Passat CC, coupe-ul cu 4 usi lansat de nemti acum 4 ani. Atunci, a fost primul coupe cu 4 usi plasat in intervalul 30 – 40.000 euro, iar pana acum masina s-a vandut in circa 270.000 exemplare.

Fiind unul dintre putinele modele Volkswagen care-mi plac (mai bine zis, imi placeau), nu pot decat fiu dezamagit de ce-au facut nemtii cu partea frontala a masinii. Farurile sunt acum cat se poate de banale, fara proeminenta aceea in jos, ca la modelul de pana acum, cu grila fara rotunjimi. O schimbare tipica pentru stilul actual Volkswagen, din pacate unul deloc atractiv.

VW Passat CC facelift art1 Volkswagen Passat CC facelift   Cum sa strici o masina frumoasa

Bineinteles ca si stopurile si-au pierdut rotunjimile, dar sunt partial salvate de structura high-tech, cu LED-uri.

Despre interior n-am ce sa va spun, schimbarile sunt in principal legate de materiale si calitatea acestora. Insa, este si aici o modificare subtila. Pe ornamentul de pe centrul plansei de bord a aparut un mic ceas cu afisaj analogic, care sa sublinieze pretentiile de lux ale masinii.

VW Passat CC facelift art2 Volkswagen Passat CC facelift   Cum sa strici o masina frumoasa

Motoarele raman acelasi, dar devin mai economice. Gama diesel este formata din propulsorul de 2 litri TDI, oferit cu 140 CP si 170 CP. La capitolul benzina se pot alege motoare de 160 CP, 210 CP si 300 CP.

Cel mai economic model este cel cu motor TDI de 140 CP, care inregistreaza un consum mediu oficial de 4,7 litri/100 km, in combinatie cu cutia de viteze manuala, cu 6 trepte.

VW Passat CC facelift art3 Volkswagen Passat CC facelift   Cum sa strici o masina frumoasa

VW Passat CC facelift va debuta pe piata in luna Februarie, mai intai in Germania, apoi, treptat, pe toate pietele europene.

Personal, cred ca i-au luat mult din atractivitate. Parca nu mai are acel aer de coupe cu 4 usi, care-l distingea, ci a devenit inca o versiune de Passat. Banal..

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.