Oficial: Noul Audi A6 Allroad quattro

Iata ca a debutat si noua generatie, a treia, a break-ului cu usoare capacitati off-road de la Audi. Noul Audi A6 Allroad nu arata deloc rau si, avand in vedere ca primele doua generatii au avut succes in nisa lor, una nu foarte aglomerata, sunt toate sansele ca si noul model sa fie foarte bine primit.

Masina are aproape 5 metri lungime si este adaptata drumurilor mai proaste, cu zapada si cu aderenta scazuta. In acest sens, garda la sol este mai mare. De fapt, poate fi mai mare, pentru ca este reglabila. Suspensia este pneumatica, asa ca garda la sol poate fi coborata cu 15 mm, la viteze de autostrada, dar poate urca cu 35 mm pe suprafete accidentate.

Audi A6 Allroad quattro art1 Oficial: Noul Audi A6 Allroad quattro

Cum ne-am obisnuit, reteta noului Audi A6 Allroad din punct de vedere al designului este aceeasi. Spoiler ranforsat, pasaje subliniate ale rotilor, spate cu un scut simulat si cam atat. Oricum, tratamentul este unul de bun gust. Eu, de exemplu, n-as cumpara niciodata un break de clasa mare, dar unui astfel de model nu i-as spune nu. Perfect pentru tot felul de activitati care implica noroaie si zapada.

Audi A6 Allroad quattro art2 Oficial: Noul Audi A6 Allroad quattro

Un sigur motor pe benzina este disponibil. Un 3 litri TFSI, care produce 310 CP si 440 Nm. Performante frumoase, 0 – 100 km/h in 5,9 secunde si consum mediu de 8,9 litri/100 km.

Insa mai apreciate vor fi diesel-urile. Unul de 3 litri TDI, in 3 versiuni de putere: 204 CP, 245 CP si 313 CP. Cea mai rapida versiune este cea cu 313 CP, care ajunge la 100 km/h in 5,6 secunde, cu ajutorul unei automate cu 8 trepte.

Normal, minim 54.000 euro sunt necesari pentru Audi A6 Allroad

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.