Oficial: Noul Audi RS4 Avant

Audi are o slabiciune pentru break-urile sport, asa ca era de asteptat sa vedem noul Audi RS4 in versiune Avant. Este cel mai sportiv model al gamei A4 si partea buna pentru traditionalisti este ca vine cu un motor.. clasic.

Ornat in stilul clasic Audi pentru sportivele RS, noul Audi RS4 Avant se distinge prin grila specifica, prizele mari de aer, difuzor de aer la spate si doua iesiri de esapament care n-au nici o legatura cu discretia. Imi place cum arata, desi eu prefer oricand o berlina sport unui break din aceeasi categorie.

Audi RS4 Avant art1 Oficial: Noul Audi RS4 Avant

De ce ziceam ca-i un motor clasic… pentru ca sub capota noului Audi RS4 Avant este V8-ul aspirat de 4,2 litri, care produce 450 CP si 430 Nm. Este acelasi motor pe care-l are Audi RS5. Partea buna a aunui asemenea motor, fara supraalimentare este ca “duce” turatii mari. Puterea maxima vine la 8.250 rpm, iar cuplul are valoarea maxima intre 4.000 si 6.000 rpm.

Audi RS4 Avant art2 Oficial: Noul Audi RS4 Avant

Noul Audi RS4 Avant accelereaza pana la 100 km/h in 4,7 secunde, iar viteza maxima este de 250 km/h. La cerere, Audi poate livra masina cu viteza maxima limitata electronic la 280 km/h. Consumul mediu este de 11 litri/100 km. Ca la orice RS, tractiunea este integrala, quattro, iar cutia de viteze este una S tronic, cu 7 trepte si dublu ambreiaj. In setarile de electronica, pe langa programele de lucru (Comfort, Auto si Dynamic) exista si Launch Control, pentru plecari cat mai eficiente.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.