Va mai amintit penultima generatie Seat Toledo? O berlina apreciata, in fapt, un Seat Leon in versiune sedan. Ei bine, cand a venit vremea sa inlocuiasca acel model, Seat a avut o idee extrem de proasta.
Asa ca ultima generatie Seat Toledo a fost un crossover ciudat, cu accente de monovolum, care mi s-a parut (cu tot respectul) urat rau. Evident ca n-a mers, iar Seat s-a intors la reteta clasica. Ceea ce vedeti mai jos este noul Seat Toledo concept. Este, practic, masina de serie, dar spaniolii ii spun concept ca sa trezeasca interesul.
Cum spuneam, Seat Toledo a revenit la forma initiala, berlina, fara pretentii de a se integra in 10 clase de masini. Si e bine ca a revenit, arata incomparabil mai bine acum, dar nu suficient de bine pentru un Seat. Stilul este mult volkswagenizat, de acolo sunt si interiorul si platforma. Repet, nu arata rau, dar arata de parca se va “stinge” repede. Asta pentru ca Seat a cam renuntat intre timp la formele pasionale atat de potrivite unui constructor spaniol. In schimb, au inceput sa vina cu forme mai patratoase, mai fade.
Noul Seat Toledo are 4,48 metri, portbagaj de 500 litri si un interior in aceeasi nota cu exteriorul, Fara pic de pasiune, fara macar o idee din ce ofera la acest capitol actualul Seat Leon. Un aranjament mai sportiv, un turometru mai sportiv, ceva care sa arata ce este o masina pasionala, ca vine (oarecum..) din Spania.
In fine, asta-i parerea mea, dar dupa ce au imbracat acel Audi A4 vechi in haine spalate si i-au spus Exeo, ma asteptam la altceva. Spiritul Seat, ceea ce incepusera ei acum cativa ani s-a sfarsit. Sa speram ca nu chiar pentru toata gama.
PS: Ca idee, frumos comunicatul de presa. Seat spune acolo ca primele doua generatii Toledo au fost un succes, cu vanzari de 860.000 exemplare. Nici un cuvant despre a treia generatie (cea urata). Parca nici n-ar fi existat!!
Imi pare a fi platforma noului Jetta. Au modificat doar partea fata si spatele.
Seat este din ce in ce mai penibil, contrar declaratiilor oficialilor marcii. A intrat pe aceeasi panta ca si Skoda, cu drum cu sens unic in jos. Asta e…
Singurul lucru interesant la masina aceasta este dunga rosie de pe tapiterie, plansa de bord si panourile usilor. Pacat ca trebuie sa platesti “extra” vreo 1000 EUR ca sa o ai (I guess!!).
E Skoda Mission L cu faruri si stopuri shimbate. La interior au modificat doar culorile fata de conceptul cehesc.
Arata chiar bine
Ce nu va place
La un pret bun nu cred ca are concurenta
In sfarsit vad la Seat un bord decent, chiar daca este din depozitul de componente al lui VW.
ce faruri de A7 are
pare sa fie acel Mission L si nimic mai mult. Pacat de marca asta …
banal…
de departe ai impresia ca e un Chevrolet Aveo..
vechiul Toledo, strutocamila cum era, arata mult mai bine