Mercedes GLK – Facelift de amploare

Mercedes a revitalizat modelul GLK printr-un facelift destul de amplu. In cazul in care va deruteaza denumirea, Mercedes GLK este SUV-ul mediu al celor de la Mercedes. Concurentul direct al lui BMW X3 si Audi Q5.

De obicei, un facelift presupune doar mici linii retusate, o alta struictura interna a farurilor, etc. Insa Mercedes a vrut ceva mai mult. Astfel, farurile modelului GLK sunt acum noi, avand integrata linia aceea de LED-uri in partea superioara, linie care, ama mai spus-o, nu-mi place.

Mercedes GLK facelift art1 Mercedes GLK   Facelift de amploare

In rest, se mai observa o alta grila inferioara, dar si stopuri cu structura interna complet schimbata, plus redesenarea spoilerului spate. Cam atat la exterior.

Interiorului lui Mercedes GLK facelift este aproape in intregime altul. Blocuri de comenzi diferite, aeratoarele vechi si anoste inlocuite cu cele actuale, retro, iar tabloul de bord a primit un update serios.

Mercedes GLK facelift art2 Mercedes GLK   Facelift de amploare

Toate sistemele electronice au fost aliniate la cele de pe modelele mai noi, fiind pregatita si o infuzie cu cea mai noua tehnologie de asistare si siguranta disponibila acum.

Mercedes GLK facelift este disponibil cu un singur motor pe benzina, un V6 de 3 litri si 306 CP si 6 propulsoare turbodiesel, cu puteri cuprinse intre 143 CP si 265 CP. Pentru cei ce vor un SUV cu tractiune spate (desi o asemenea alegere este ilogica) au la dispozitie modelele GLK 200 CDI si GLK 220 CDI, cu puteri de 143 CP, respectiv 170 CP. Este adevarata ca aceste propulsoare sunt cele mai economice din gama, mai ales in combinatie cu tractiune pe o singura punte: 5,5 litri/100 km.

Mercedes GLK facelift art3 Mercedes GLK   Facelift de amploare

Mie, Mercedes GLK mi s-a parut intotdeauna prea sters, parca prost proportionat, deloc incordat si prea patratos. Sunt convins ca la nivel tehnicsta foarte bine, la bataie cu X3 si Q5, insa… nu-mi psune nimic la nivel vizual, nici macar acum, dupa facelift, chiar daca arata mai bine.

PS: Iti place ce scriu? Voteaza-ma la Roblogfest! Merci!

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.