Cand NU e tuning…

- cand masina e plina de rugina, dar are stickere cu diverse firme de tuning.

- cand pui o toba cu iesire de camion, cat mai aproape de pamant, pe o masina cu motor de 1,4 litri.

- cand gauresti toba ruginita si ii pui o minuscula iesire cromata.

- cand ai eleron urias, de neam prost, prins cu suruburi ruginite in capota si mai si spui ca face masina mai eficienta aerodinamic.

- cand pui folie neagra pe faruri si stopuri, incat abia sa se mai vada lumina din ele.

Russian tuning Cand NU e tuning...

- cand iti tragi niste spoilere cat mai mari, din fibra de sticla, prinse prost (uneori cu sarma), eventual rupte de gropi pentru ca-s prea joase.

- cand pui niste jante de aliaj obosite si incaltate cu patru modele diferite de pneuri.

- cand pui folie neagra pe toate geamurile si colectezi amenzi doar pentru ca ai impresia ca faci senzatie pe unde apari.

- cand pui o a doua iesire a esapamentului doar de show, fara s-o cuplezi la circuitul de evacuare.

- cand iti pui pedalier si schimbator luate de la Carrefour.

- cand iti umpli bordul de ceasuri care nu merg, fixate cu ciocanul.

- cand iti schimbi lumina din bord cu una cat mai tipatoare, care-ti zapaceste ochii, dar da bine la prietenii din cartier.

- cand faci orice am zis mai sus pe o masina cu motor mic, sau pe un diesel care scoate fum mai rau decat autobuzele vechi.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.