Mircea Badea si BMW X5. Ala cu bordul de Aro 10

Fie ca esti sau nu o “celebritate”, eu zic ca cel mai bine e sa faci ceea ce stii. Ca daca te arunci cu capul inainte, foarte increzator in propria ratacire, de moment sau nu, cazi in penibil.

Nu-l urmaresc pe Mircea Badea, nu-mi place isteria stupida a personajului, dar uite ca am dat peste un text de-al lui, de pe blog. In care omul, analist politic si urlator la tv (si ce-o mai fi el), desfiinteaza BMW X5. Cum eu zic ca am o idee despre masina asta, mi-au atras atentia caracterizarile “logice” ale omului.

Interior BMW X5 Mircea Badea si BMW X5. Ala cu bordul de Aro 10

In cazul in care nu stiati, cam asta-i BMW X5 in viziunea lui Mircea Badea:

- Despre bordul de Aro 10 cu care duci barabulele la piata nu cred ca mai are nimeni nimic de comentat. Ca interiorul e ca al unui siloz saracacios de la 1907, anul cu rascoala, asijderea.

Da, exact ca Aro 10 are bordul, iar interiorul e al dracului de saracacios. Foarte tari comparatiile, trebuie sa ai serioase probleme la cap sa sustii chestiile astea. Fie ele si pareri personale neslefuite.

- Dar cetateni, motorul, inima acestui brand care n-a castigat in viata lui vreo competitie de profil, urla ca o starleta porno in fortaj disperat ca sa para credibila. Daca depaseam 120 km/h nu ne mai puteam intelege intre noi in habitaclu.

Absolut nici o competitie de profil n-a castigat brandul asta. Si e evident ca omul are urechi hipersensibile. Poate nici macar omenesti nu sunt. Totul e posibil in cazul lui…

- Ca sa zic si ceva de bine de aceasta masina “de lux” in spate ai loc precum in Tico, deci beneficiezi de concretul expresiei “aproapele meu”. Da’ macar ii scartaia haionul la cei 25.000 de km pe care ii implinise minunatia.

Nu-mi imaginez decat c-a facut drumul respectiv cu Basescu, amandoi pe bancheta din spate. De-aia i s-a parut ca locul e fix ca-n Tico.

Mizeria de text e aici.

In fine, personajul e absolut irecuperabil. Cu atat mai mult cu cat nu sta in banca lui si isi permite “analize” pe chestii care-i sunt straine. Dar traim in Romania si asta-i ocupa tot timpul.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.