BMW Zagato Coupe – Arta in stil italiano-german

Ceea ce vedeti mai jos este un fel de arta, creata dintr-o combinatie de vis. BMW Zagato Coupe are ideea germana si fineturile unui carosier italian de traditie.

Stiti, probabil ca BMW este sponsor principal al unuia dintre cele mai selecte evenimente din lumea auto. Concorso d’Eleganza Villa d’Este, superba vila de pe malul lacului Como din Italia, unde se aduna anual lumea buna, cu multi bani si cu cele mai rare si mai frumoase modele noi, dar mai ales clasice, din lume.

BMW Zagato Coupe art1 BMW Zagato Coupe   Arta in stil italiano german

De-a lungul timpului, BMW a adus multe concepte la Villa d’Este si la fel au facut si in acest an, cand au impresionat cu un unicat creat de BMW si Zagato, carosierul italian pe care il stiti probabil din colaborarile cu Aston Martin.

BMW Zagato Coupe se numeste unicatul perfect functional si omologat pentru sosea prezentat in acest an. Si este o bijuterie a designului. La nivel tehnic este bazat evident pe modelul BMW Z4, dar caroseria este complet schimbata, lucrata manual, cu un profil senzational in partea din spate. Eu as fi preferat ca stopurile sa nu fie ascunse de aceasta suprafata inchisa, dar oricum arata bine.

BMW Zagato Coupe art2 BMW Zagato Coupe   Arta in stil italiano german

Pe langa profil, imi place mult ce-au facut in partea din fata. Observati grila facuta dintr-o multime de litere “z” mici, farurile modificate, capota alungita, prizele mari de aer, in fine totul este redesenat, arata mai agresiv si mai elegant. Este o bijuterie, pur si simplu.

BMW Zagato Coupe art3 BMW Zagato Coupe   Arta in stil italiano german

In comunicatul de presa, BMW nu spune nimic despre motorizare, nu pe asta s-au axat, ci pe design. Oricum, nu-i greu de inteles ca sub capota se afla cel mai probabil, motorul de varf al gamei Z4. Adica un 6 in linie, de 3 litri, turbo, care produce 340 CP.

Concluzia? BMW Zagato Coupe este arta, pur si simplu, un unicat a carui valoare va creste continuu de acum incolo.


Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.