Oficial: BMW Seria 7 facelift

Seria 7, nava amiral a bavarezilor, a primit un facelift care-i marcheaza jumatatea ciclului de viata. Si avand in vedere ca este perla coroanei bavareze, modelul in care au bagat tot ce pot ei la acest moment, din punct de vedere tehnologic, este interesant de vazut ce-au modificat.

In primul rand, BMW Seria 7 facelift are o parte frontala modificata semnificativ. Farurile sunt acum integral cu LED-uri, iar partea inferioara a spoilerului este redesenata. Cam atat, dar e suficient pentru un facelift. In spate, nimic notabil, doar cateva retusuri in partea de jos.

BMW Seria 7 facelift art1 Oficial: BMW Seria 7 facelift

Interiorul este insa la inaltime maxima. V-am spus ca viitorul consta in intrumente de bord care, chiar daca au un aspect de analogic, sunt digitale. Vedeti in poze, la BMW Seria 7 facelift, iti poti alege cum sa arate ceasurile de bord si, mai ales, ce afiseaza ele. Personalizare, asta e cuvantul cheie la nivelul interioarelor in viitorii ani. Seria 7 o face deja.

BMW Seria 7 facelift art2 Oficial: BMW Seria 7 facelift

Gama de propulsoare a fost revizuita, iar acum, datorita noilor tehnologii inglobate si cutiei de viteze cu 8 trepte (standard la orice motor), consumul poate fi redus cu pana la 25%. Pe langa V12-ele varf de gama (544 CP) mai exista in oferta pentru BMW Seria 7 facelift si cel mai puternic diesel din segment. Montat pe noul 750d xDrive, propulsorul de 3 litri, triturbo, produce 381 CP si 740 Nm. V-am mai povestit despre acest motor aici.

In rest, modificari de echipamente, optiuni noi si, probabil, preturi noi. Daca vrei vreodata o salupa de lux pentru uscat, Seria 7 e tot ce trebuie.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.