Oficial: Noul Peugeot 301

Peugeot ne-a arata astazi primele poze cu noua berlina Peugeot 301, pe care o vom avea si in Romania. Vorbim despre o berlina de clasa compacta, cu un design original, nu doar o versiune cu portbagaj a lui Peugeot 308.

V-ati dat seama, Peugeot 301 se adreseaza in special pietelor mai putin dezvoltate ale caror clienti sunt mari amatori de berline. Nu in ultimul rand, Peugeot 301 va veni cu preturi atractive, nu chiar low-cost, nu va concura cu noua Dacia Logan, dar oricum va avea preturi tentante, special orientate catre clientii cu putere financiara redusa.

Peugeot 301 art1 Oficial: Noul Peugeot 301

Interiorul lui Peugeot 301 este unul simplu, modern, dar fara cine stie ce experimente de stil. Nici macar nu semana cu stilul actual al francezilor pentru modelele destinate Europei de Vest.

Peugeot 301 art2 Oficial: Noul Peugeot 301

Peugeot 301 ofera insa spatiu interior generos si un portbagaj de 506 litri. Motoarele sunt unele cu puteri modeste, masina fiind axata mai putin pe performanta dinamica si mai mult pe eficienta. Totusi, vom vedea pe noul Peugeot 301 noul motor cu 3 cilindri al francezilor, cel de 1,2 litri VTi, cu 3 cilindri si 72 CP, combinat cu cutie manuala sau (optional) una pilotata electronic. Se mai ofera si motorul de 1,6 litri VTi, cu 115 CP, cu cutie manuala sau automata (probabil o automata veche, cu 4 trepte), dar si HDi-ul de 1,6 litri si 92 CP cu cutie manuala.

Peugeot 301 art3 Oficial: Noul Peugeot 301

In ideea in care a fost conceput, Peugeot 301 va fi vandut pe pietele emergente: Turcia, Europa Centrala si de Est (deci si Romania), Grecia, Rusia, Ucraina, unele state din Africa si unele din America Latina. Debutul vanzarilor este programat pentru sfarsitul acestui an, dupa ce Peugeot 301 va debuta oficial la Salonul Auto de la Paris. Modelul francez va fi produs in Europa, la uzina din Spania.

DA, este un concurent pentru noua Skoda Rapid, versiunea europeana, care va debuta tot la finalul acestui an.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.