OFICIAL: Iata noul Range Rover!

Land Rover ne arata noua generatie a varfului de gama, modelul Range Rover. O noutate foarte asteptata, in conditiile in care Range Rover este, de multi ani, unul dintre cele mai apreciate SUV-uri de lux.

Cum era de asteptat, avand in vedere succesul celui mai mic model din gama (Evoque), noul Range Rover preia ideea de design a acestuia. Ramane masiv, cu celebra forma patratoasa, cu lateralele asemanatoare modelului de pana acum, dar farurile sunt mai mici, mai elegante, iar partea frontala este conceputa in asa fel incat sa mai stearga din masivitatea caroseriei. Spatele ramane cam la fel, cu exceptia stopurilor dispuse pe inaltime si cu o prelungire pe laterale.

Range Rover art1 OFICIAL: Iata noul Range Rover!

Nici la interior nu sunt modificari majore, doar un tablou de bord schimbat, mai rafinat, cu o consola centrala la fel de masiva, cu aranjament clasic al comenzilor. Un plus de finete, per ansamblu, la o masina care nu-si permite forme extravagante, avand in vedere clasa in care activeaza.

Range Rover art2 OFICIAL: Iata noul Range Rover!

Britanicii anunta pentru noul Range Rover o suspensie cu perne de aer, modificata si un mult mai bun comportament rutier.

Dealtfel, una dintre cele mai importante realizari cosnta in faptul ca au redus mult greutatea masinii. Stiti cat cantareste un Range Rover actual? Putin peste 2,5 tone! Noul Range Rover, datorita unei caroserii facuta in mare parte din aluminiu, reuseste sa fie cu 420 kg mai usor. O valoare foarte buna, care-l duce la pragul de putin peste 2 tone, cu implicatii foarte bune pentru dinamica, consum si noxe.

Range Rover art3 OFICIAL: Iata noul Range Rover!

Gama de motorizari este cea cunoscuta de pe actualul model. Motoare V8 pe benzina, celebrul TDV6 si cel SDV8. Land Rover spune ca noul Range Rover va fi si mai bun in teren greu datorita noului sistem Terrain Response 2 Auto. Asta desi nu prea cred ca intra cineva in teren foarte greu cu masini de asemenea valoare.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.