Oficial: Land Rover Freelander facelift

Land Rover e pe val cu lansarile in ultima perioada. La doar o saptamana dupa noul Range Rover, iata si faceliftul celui mai mic model din gama, Freelander.

Britanicii au gasit reteta unui design foarte placut si inspirat, pentru ca noul Freelander facelift arata intr-un cu totul alt fel, fara sa fie modificat ca structura, din cauza faptului ca nu este o noua generatie, ci o improspatare care-i mai asigura cam tot atatia ani de cariera actualei generatii.

Land Rover Freelander 2 facelift art1 Oficial: Land Rover Freelander facelift

Mie-mi pare ca farurile cu o alta structura si fond negru schimba mult prezenta masinii, surprinzator de mult avand in vedere ca nimic altceva nu pare sa fie modificat la partea frontala. Land Rover spune ca, prin prezenta, Freelander facelift devine putin mai pretentios. Se pare ca au dreptate.

Nici la parte din spate nu i-au facut nimic, cu exceptia unor noi stopuri. Si totusi imi place mult mai mult decat pana acum.

Land Rover Freelander 2 facelift art2 Oficial: Land Rover Freelander facelift

In schimb, interiorul lui Freelander facelift este redesenat in mare masura. Au stilizat frumos comenzile sistemului audio de pe consola centrala, care pare acum mai aerisita si au venit si cu un ceas analogic pe mijloc. Chestie de finete… Tabloul de bord a primit, in spiritul anilor 2012, un display cu informatii intre cele doua ceasuri analogice principale. Nou este si display-ul cu touchscreen si diagonala de 7 inch.

Land Rover Freelander 2 facelift art3 Oficial: Land Rover Freelander facelift

La nivel tehnic, britanicii anunta un nou motor turbo, de 2 litri, benzina, care produce 240 CP. Este acelasi propulsor de pe Evoque. Insa la noi diesel-urile sunt baza, iar Freelander facelift vine cu acelasi motor de 2,2 litri, oferit in versiuni de 150 CP si 190 CP.

O masina frumoasa, mai rafinata acum, care te imbie sa intri in off-road. Are cu ce, Land Rover a facut chiar si din cel mai mic model din gama un offroader de calibru.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.