Oficial: Noul Ford Mondeo. Motor in 3 cilindri

Ford a prezentat varianta europeana a noii generatii Ford Mondeo, un model care arata foarte bine acum si care va avea, din acest punct de vedere, un important avantaj in segment.

Chiar daca grila fata este clar de inspiratie Aston Martin, noul Ford Mondeo reuseste sa fie una dintre cele mai atragatoare masini de clasa medie, echilibrat, serios, dar si sofisticat. Imi place mult, mai mult decat Insignia, care are deja ceva ani.

Noul Ford Mondeo art1 Oficial: Noul Ford Mondeo. Motor in 3 cilindri

Interiorul vine cu un tablou de bord foarte high-tech, dominat de display-uri si cu o consola centrala aerisita. Nimic de reprosat, la ceea ce se vede din poze.

Noul Ford Mondeo art2 Oficial: Noul Ford Mondeo. Motor in 3 cilindri

Dupa debutul de la Paris vom avea si mai multe poze, dar si mai multe informatii legate de motorizari. Insa stim sigur un lucru…

Noul Ford Mondeo primeste motorul in 3 cilindri!

Cand Ford a anuntat motorul Ecoboost de 1,0 litri cu 3 cilindri m-am gandit ca este un propulsor perfect pentru modelele mici din gama. Cand au anuntat ca-l vor pune pe Focus, nu prea-mi suna bine, dar am auzit ca se descurca foarte bine pe modelul de clasa compacta (promit un test cu Ford Focus 1.0 Ecoboost!).

Insa nu mi-am imaginat nici o clipa ca Ford va pune acest motor pe noul Mondeo, care este o berlina de clasa medie, mai mare si mai grea decat Focus. Si totusi Ford o face, au incredere ca motorul asta atat de mic se va descurca bine pe noul Ford Mondeo. Evident, propulsorul Ecoobost de 1.0 litri va fi oferit pe noul Ford Mondeo doar in versiunea de 125 CP, nu si in cea de 100 CP, disponibila pe Focus.

Noul Ford Mondeo art3 Oficial: Noul Ford Mondeo. Motor in 3 cilindri

De asemenea, noul Ford Mondeo va avea si o versiune hibrid, cu un motor de 2 litri, benzina, ajutat de unul electric. Si o alta premiera consta in oferirea unor motoare disel in combinatie cu tractiunea integrala.

Mai stim si ca noul Ford Mondeo va avea centuri de siguranta spate cu airbag, dar si sistemul Sync in combinatie cu un display color generos, de 8 inch.

Pana aflam mai multe, cum vi se pare ideea de a pune un motor de doar 1.0 litri, cu 3 cilindri, pe o berlina de clasa medie. Ford sunt sigurii din Europa care vin cu un motor atat de mic in aceasta clasa..

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.