Noul Porsche Cayman

Nemtii ne arata noua generatie Porsche Cayman, versiunea coupe a roadsterului Boxster, al carui design este pur si simplu delicios.

Stiti ca Porsche nu prea face revolutie cu propriile modele, dar reusesc sa interpreteze aproximativ aceleasi linii in asa fel incat rezultatul intotdeauna impresioneaza. Este si cazul noului Porsche Cayman, model de intrare in gama Porsche, dar un model special avand in vedere ca si generatia de pana acum a facut furori la nivel de dinamica.

Porsche Cayman art1 Noul Porsche Cayman

Porsche Cayman (si Boxster) este cel mai mic model Porsche, dar si cel mai agil, chiar daca nu are motoare la nivelul fratelui mai mare, 911 Carrera.

Arata excelent, cu faruri inspirate discret de la modelul (ce va veni curand) 918 Spyder, niste laterale desenate parca de italieni si un spate foarte inspirat, ale carui stopuri amintesc putin de cele ale lui Beetle.

Porsche Cayman art2 Noul Porsche Cayman

Ca de obicei sunt doua versiuni: Modelul de baza, Cayman, are un motor cu 6 cilindri, de 2,7 litri, boxer, care produce 275 CP si duce masina la 100 km/h in 5,4 secunde, viteza maxima fiind de 266 km/h. Consumul mediu este excelent, doar 8,2 litri/100 km.

Mai sus este Porsche Cayman S, cu un boxer de 3,4 litri si 325 CP, care ofera 4,7 secunde pana la 100 km/h si 283 km/h viteza maxima, in conditiile in care consumul mediu oficial este de 8,8 litri/100 km.

Porsche Cayman art3 Noul Porsche Cayman

Ambele versiuni sunt echipate standard cu cutie de viteze manuala, cu 6 trepte, dar se poate opta si pentru cutia PDK cu 7 trepte, care furnizeaza peformante mai bune si consum mai mic.

Bijuteria asta germana este cu pana la 30 kg mai usoara decat modelul precedent, asa ca va imaginati voi cum ar trebui sa fie la condus.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.