OFICIAL: Noua Toyota RAV4

Unul dintre cele mai apreciate SUV-uri compacte tocmai a schimbat generatia. Noua Toyota RAV4 se prezinta cu un design mult mai proaspat.

Chiar daca Toyota a inceput sa dea cate putina culoare modelelor sale din ultimii ani, n-as putea spune ca acestea ofera ceva deosebit fata de competitori, la nivel estetic. Sunt masini “cuminti” (exceptie GT 86) apreciate de clientii fideli si de cei care vor neaparat un produs cu excelent renume in fiabilitate.

Toyota RAV4 art1 OFICIAL: Noua Toyota RAV4

Cam tot asa sta treaba si cu noua Toyota RAV4. Masina arata bine, dar nu vine cu nici o linie surprinzatoare, merge pe acelasi principiu de a nu risca nimic. Imi place partea frontala, e noul stil Toyota, dar imi place in primul rand daca ma uit la generatia de pana acum. Nici spatele nu arata rau, dar… acelasi lucru, arata mai bine in primul rand prin comparatie directa cu modelul anterior.

Toyota RAV4 art2 OFICIAL: Noua Toyota RAV4

In schimb, desi nu-i vreo opera de arta, imi place interiorul. Pare ca s-au inspirat de la o plansa de bord clasica de 4×4, mare, si au ornat-o cu elemente moderne. Arata chiar bine, da o puternica impresie de solid.

Toyota RAV4 art3 OFICIAL: Noua Toyota RAV4

Despre motoare nu pot sa va spun deocamdata decat ca se va miza pe un nou  turbodiesel de 2 litri si pe unul mai mare, cunoscut, de 2,2 litri si 150 CP, acesta din urma putand fi comandat si cu o cutie automata cu 6 trepte, in locul celei standard, manuala cu 6 trepte.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.