Dacia Duster facelift – cum ar putea arata

Pana acum, pe internet au aparut nenumarate imagini realizate in programe gen Photoshop care speculeaza modificarile pe care Dacia Duster le va primi cu ocazia faceliftului asteptat in aceasta primavara la Salonul Auto de la Geneva. O simpla cautare in google “images” pentru “Dacia Duster facelift” va genera cele mai variate fotografii. In general, tendinta este de a incorpora elemente de la alte modele ale marcii: vechiul Sandero, Lodgy si mai recent noul Logan.

Centru brazilian de design a lui Renault a aratat insa anul trecut, în cadrul Salonului Auto de la Sao Paolo, conceptul D-Cross. Stilistii au avut curajul să imagineze o personalitate noua pentru Duster, care este si foarte reusita.

Dacia Duster facelift 1 Dacia Duster facelift – cum ar putea arata

In urma acestui eveniment, au aparut, cum era logic, si imagini speculative pentru facelift-ul modelului, bazate pe detaliile stilistice ale lui D-Cross. Pozele au fost publicate pe site-uri din Brazilia (Carplace, Caranddriverbrasil), acolo unde a fost prezentat conceptul, dar și din India, unde Duster este cel mai de succes vândut de Renault.

In toate se observă aceeași abordare a măstii frontale, detaliile asupra carora parand ca nu exista inca un consens fiind cele de la nivelul parasocului.

Dacia Duster facelift 2 Dacia Duster facelift – cum ar putea arata

Posibilitatea ca faceliftul lui Duster chiar sa arata asa este destul de mare. Spun asta pentru ca avem de-a face cu o modificare care nu afecteaza foarte mult partea frontala (aripile sau capota motorului raman neschimbate, ceea ce va limita costurile de implementare in productie), dar care, pe de alta parte, improspateaza foarte inspirat imaginea.

Dacia Duster facelift 3 Dacia Duster facelift – cum ar putea arata

In partea posterioara nu cred ca vom avea suprize prea mari, ci doar la nivelul compozitiei stopurilor si poate a unor detalii la spoiler.

Cum vi se pare??

Despre autor

Pasionat de automobile de pe vremea cand mai repede vedeai pe strada un Buick decat un BMW - de unde si atractia deosebita pentru masinile americane clasice. Jurnalist auto din anul 2000, de cand a colaborat in special cu revistele Auto Test, Auto Mondial si Autoshow.